Dieetje van 6 weken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok ben overtuigd.

Ga gewoon terug eten volgens de prinicipes die ik eerder al had vermeld. Dat is eerlijkheidshalve de laatste weken iets minder geweest. Heb er ook voor geboet door 3 kilo terug bij te komen. BF is wel 2% gezakt. Anyway, mijn prioriteit ligt eerst en vooral op die 95 kilo bereiken.

Ga dus terug goed eten, en toch proberen nog wat cardio te doen voor mijn werk. Die heb ik met het warme weer ook overgeslagen. Tijd om er terug in te vliegen nu!

Iedereen merci 4 the help, heb er veel van geleerd!
    -Feel free... Or die trying-
    -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Begrijp ik nu uit je bovenstaande post dat je de afgelopen weken iets minder streng voor jezelf bent geweest, drie kilo bent aangekomen en dat in diezelfde periode je bf met 2% gedaald is?

In dat geval kan ik alleen maar      zeggen!

Je moet dan gewoon erg goed getraint enzo hebben en het toont ook direct aan dat jezelf uithongeren helemaal geen optie is.
      Besef je wel dat het gewicht dat je erbij gekregen hebt pure spiermassa moet zijn gezien je bf?!

Het gaat dus echt gewoon hartstikke goed, je hebt groot gelijk dat je zo door gaat. En vergeet niet jezelf af en toe wat te gunnen, dat houdt het veel langer plezierig allemaal.  

Comment

@ Shanasse: Loop eens 20 jaar lang rond met een bf van 46%. Je bent wel een tonneke, zweet jezelf kapot door niets te doen, hebt constant een hoge hartslag en van zodra je dan een beetje sport gaat doen krijg je pijn en kwetsuren. Daar kan je nog mee leven. Je maakt jezelf wijs dat zolang je jezelf maar gelukkig voelt dat het wel in orde is. En als je je eens ongelukkig voelt, dan gebruik je wel als excuus dat zwaarlijvigheid in de familie zit.

Maar opeens komt er een dag dat je op de weegschaal gaat staan thuis en deze alleen maar 'error' geeft omdat hij maar 130 kg aankan. Op een professionele weegschaal dan maar. Ik kan je wel zeggen, als je dan 137.4 kg op de teller ziet en in de spiegel alleen maar blubber en geen spieren dan klikt er iets om in je hoofd.

In het beginnen dat ik begon te trainen zag ik allemaal mensen kijken van 'die houdt het niet vol', of 'die is morgen weer weg'. Maar die klik zorgt voor een enorme motivatie en wilskracht. Van het een moment op het andere bestaan er geen excuses meer. Het gaat veranderen, plain and simple. Nu kijken de mensen naar me op, iedereen komt uit zichzelf zeggen dat ik enorm veel vooruitgang heb gemaakt en vragen me hoe ik voor elkaar heb gekregen. Zoiets doet enorm goed. Er zit echter ook een gevaar in; je gaat een beetje zweven. Je begint het als normaal te beschouwen. Daardoor dat ik 3 weken niet op mijn voeding heb gelet. Door het weer heb ik dus ook geen cardio gedaan. Ik ben wel keihard met gewichten blijven trainen.

Door die 3 kilo die ik ben bijgekomen (ook al zijn het spieren) heb ik nu mijn motivatie herwonnen. Dus streng op mijn voeding letten en cardio trainen. Spieren wil ik niet verliezen, ga dus tijdens die nachtposten gewoon onderhoudend trainen. Als die nachtposten gedaan zijn en mijn studies beginnen terug (half september) ga ik terug regelmatig leven, eten, en terug een gecombineerde spier/cardiotraining doen.

Situatie 10 maart 2003: 137.4 kg 46% bf
        Situatie 14 juli 2003: 113 kg 33% bf
        Doel 31 december 2003: 95 kg 20% bf of minder

PS: spieren beginnen eindelijk zichtbaar te worden, na een leven lang pudding en spacecake in de spiegel te bewonderen is dit wel enorm zalig en ben er prompt een ijdeltuit door geworden Zal een van dees wel eens foto's posten (wel nie verschieten, bf is nog altijd 33%)
        -Feel free... Or die trying-
        -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Je hebt het recht te zweven, je hebt iets bereikt en het doet goed als mensen naar je opkijken. Het doet eens anders dan dat ze op je neerkijken.

En grotendeels vind ik iets terug van mezelf terug in je verhaal.

Ik wens je alle sterkte in het verder bereiken van je doel.

Want wat jammer genoeg het grootste probleem is in onze maatschappij is het uiterlijk, al teveel wordt je beoordeeld omwille van je uiterlijk dan naar je kunnen.

Take Care.
          D.
          You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

L. Bear, doe gewoon verder zo. "Ben gewoon 3 kg spier bijgekomen, en dit is mijn motivatie om verder gewicht kwijt te spelen..." Niet te geloven, zo maar effe 3 kg spier met wat zwaarder krachttraining te doen!
            Je bent de natural in the flesh, letterlijk nog, maar er zit hier zeker toekomst in!

Goed bezig man!

@ Darren : De post is natuurlijk naar jou gericht, maar voornamelijk naar de vele anderen die dit lezen, opdat ze je manier van dieeten (zie jou post hierover) niet als normaal beschouwen. Voel je daarom niet te persoonlijk aangevallen. En laat mijn commentaar een motivatie voor je zijn, het is echt positieve kritiek, die je verder kan helpen, als je het aanneemt en in praktijk omzet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X