Deca ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca ?

Hola mensen,

Ik ben pas nieuw hier, dus val me aub niet aan en val me niet teveel aan met ingewikkelde suggesties...

Ik ben een man van 34, 76 kgs, 186 cm, ik wil geen Scharzenegger worden maar ik ben serieus op zoek naar echte tips. Ik train 2x per week in de gym, 2x per week serieus hardlopen, en 2x per week kickboxen. Ik doe dit allemaal recreatief. Ik moet jullie eerlijk zeggen dat op mijn leeftijd 6x per week serieus trainen best wel heavy is....

Ik zou heel erg graag op mijn leeftijd (na best wel veel wikken en wegen) een middel willen vinden die mijn energie op pijl zou kunnen houden en zeer zeker mijn lichaam een boost zou kunnen geven qua spier-opbouw... ! Ik lees al geruime tijd dit forum, en begrijp me niet verkeerd ik wil absoluut geen 10 kilo bijkomen ofzo, ik wil enkel van jullie weten of 1x per week een inject van Deca-durabolin mij hierbij zou kunnen helpen....

Mijn post is serieus bedoeld, dus ik hoop ook echt serieuze replys te verwachten.

Saludos.

Loenatik

Ik meen serieus dat je eerst je 10 posts moet halen, en dan pas mag je deze vraag stellen in de daarvoor bedoelde sectie.
    Gesloten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hmm een serieuse waarschuwing ben ik bang....
      Who's the Chef

Comment

Al gegeven.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X