Op stap gaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op stap gaan

Sinds ik begonnen ben met trainen (+- 9 maanden geleden) heb ik mijn levensstijl drastisch veranderd. Ik ben heel andere voeding gaan eten en ook andere zaken zoals op stap gaan komt nog maar heel sporadisch voor. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik dit op stap gaan wel een beetje mis. Voordat ik trainde ging ik bijna elk weekend wel een paar biertjes drinken met vrienden en dit was altijd erg gezellig. Nu ik train doe ik dit eigenlijk nooit meer. De laatste keer dat ik goed op stap ben geweest was alweer met oud en nieuw.. Hoe pakken jullie dit aan en missen jullie ook niet wel eens een alocoholische versnapering? En hoe slecht is het 'met mate' drinken van bier eigenlijk op je trainingsresultaten? Heb gelezen dat een avond goed doordrinken gelijk staat aan verspilling van een week training..
    Ben benieuwd naar jullie meningen hieromtrent..

Ik nodig gewoon de mensen bij mij thuis uit..net zo handig..zit ik ook nie een sapje of cola te drinken van 2 tot 3 euri per glas

Maar ja..ik drink ook gewoon met mate tegenwoordig..overdaad schaadt is mijn idee hierover. Maar je hoeft toch nie persé alcohol te drinken als je uitgaat?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Idd er zijn andere middelen zat

Comment

Dat klopt wel weer, wat nuttigen jullie dan zoal als jullie op stap gaan? Frisdrank is toch ook niet erg goed aangezien het toch aardig vol zit met calorien? Ja oke water is natuurlijk het beste maar een hele avond water drinken vind ik zelf eigenlijk niks.. Wat is het beste alternatief?

Comment

Originally posted by Gauner View Post
          Dat klopt wel weer, wat nuttigen jullie dan zoal als jullie op stap gaan? Frisdrank is toch ook niet erg goed aangezien het toch aardig vol zit met calorien? Ja oke water is natuurlijk het beste maar een hele avond water drinken vind ik zelf eigenlijk niks.. Wat is het beste alternatief?
          Ik drink de hele avond water, met afentoe een light productje erdoor heen of vruchtensap.

Maar dit is ook sinds kort hoor

Comment

Ik ga zelf elk weekend stappen en drink dan ook wel wat biertjes weg in het weekend. Vind dat dit moet kunnen ben 17 jaar dus ben in de bloei van me leven en vind het belangrijk dat ik het naar me zin heb! Door de weeks let ik dan weer wel goed op met wat ik eet en drink zoadat ik in het weekend wat gekker kan doen Tot nu toe ga ik nogsteeds hard vooruit, dus dat ene biertje ga ik echt niet laten Zodra ik zie dat ik ahcteruit ga is het de hoogste tijd om er wat aan te doen.

Comment

Ja dat gevoel heb ik nu ook een beetje, ben 18 jaar en eigenlijk in de bloei van mijn leven en heb toch een beetje het gevoel dat ik iets mis.. Ben gewoon bang dat als ik drink in het weekend mijn trainingen door de week nutteloos zijn. Daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten aangezien ik hard train en me strak aan mijn voedingschema houd, zowel doordeweeks als in het weekend..
              Last edited by Gauner; 17-04-2008, 14:28.

Comment

Ja dat gevoel heb ik nu ook een beetje, ben 18 jaar en eigenlijk in de bloei van mijn leven en heb toch een beetje het gevoel dat ik iets mis.. Ben gewoon bang dat als ik drink in het weekend mijn trainingen door de week nutteloos zijn. Daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten aangezien ik hard train en me strak aan mijn voedingschema houd, zowel doordeweeks als in het weekend..

Ik mis niet echt iets, je kan net zo sociaal en gek doen zonder alcohol op als met alcohol. Ik vind het zelfs geiniger zonder, iedereen om me heen ligt na een tijd half te slapen :P en ik kan vol energie door pompen.

Wat resulteert in dat er veel meer meiden beschikbaar zijn, omdat de helft van de kerels aan het slapen is.

Comment

Je meot doen waar jij je goed bij voelt!
                  Bij mij is het op deze manier
                  Probeer gewoon een geod evenwicht te vinden tusse je sport en alles daar omheen!

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                    Ik mis niet echt iets, je kan net zo sociaal en gek doen zonder alcohol op als met alcohol. Ik vind het zelfs geiniger zonder, iedereen om me heen ligt na een tijd half te slapen :P en ik kan vol energie door pompen.

Wat resulteert in dat er veel meer meiden beschikbaar zijn, omdat de helft van de kerels aan het slapen is.
                    haha daar zit ook wat in!
                    Maar het biertje zou ik toch wel missen als ik die weg zou laten!
                    ben trouwens al wel veel midner gaan drinken in het weekend hou het echt bij 3-4 biertjes daarna aan het water.

Comment

Hoef je niet bang voor te zijn hoor.
                      Je bent 18 als je alleen al kijkt naar gewichten groei je al.

ik drink alleen in het weekeind een paar biertjes, niet elk weekeind.
                      Who's the Chef

Comment

coke. ik word er lekker droogvan
                        dan ff chille met een blow.
                        volgende dag met heroine beginne.

zie je ,, helemaal geen bier nodig, als t ook gezond ken!

Comment

Originally posted by bigrdb123 View Post
                          coke. ik word er lekker droogvan
                          dan ff chille met een blow.
                          volgende dag met heroine beginne.

zie je ,, helemaal geen bier nodig, als t ook gezond ken!
                          jjjjjuist ja
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik drink zelden tot nooit. Als ik op jaarbasis een half kratje bavaria leegdrink dan is dat al veel.
                            Eigenlijk drink ik alleen een of 2 glaasjes met de feestdagen. Het resultaat is dus wel dat ik helemaal niet aan alcohol gewend ben en dus erg snel zat ben hahaha
                            Da's wel zo goedkoop!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik drink nogsteeds erg veel in een weekend(zaterdag avond) ben iedere zatrdag wel zat en er gaan een hoop biertjes, sambuca's door heen op zo'n avond en groei ook nog dus gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X