snelle snack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Eiwitten in aardappelen... Lees eerst eens wat dingen voordat je met dit soort opmerkingen komt kerel...
    eiwitten? ik zei proteines
    weet ik veel ik zeg maar wat ik vraag het hier omdat geen zin heb dingen te lezen,
    weet je hoe lang die texten zijn die je overal vind.. dat allemaal lezen zou echt saai zijn ouwe
    tolkkas tolkkas

Comment

Originally posted by gespierde_henk View Post
      eiwitten? ik zei proteines
      weet ik veel ik zeg maar wat ik vraag het hier omdat geen zin heb dingen te lezen,
      weet je hoe lang die texten zijn die je overal vind.. dat allemaal lezen zou echt saai zijn ouwe
      Eiwitten zijn proteïne. En als je geen zin hebt om te lezen hoor je hier volgens mij niet thuis.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eiwitten zijn proteïne. En als je geen zin hebt om te lezen hoor je hier volgens mij niet thuis.
        Vind ik ook.
        Man man die werkt toch wel op de zenuwen. Kan je zo idioten geen ban geven. Is volgens mij weer één of andere flauwe plezante.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Als hij zo door gaat krijgt hij ook een ban. Kijken of ik het nog niet verleerd ben.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Als hij zo door gaat krijgt hij ook een ban. Kijken of ik het nog niet verleerd ben.
            Ja hij heeft idd geen zin om te lezen Atta, anders zou hij je geen "ouwe" noemen. Tenzij hij zelf een jaar of 12 is hahaha
            Geniet, en drink met maten!

Comment

wtf waar slaat dit op ik doe nieteens wat en zomaar wil je bannen..
              ik heb gewoon geen zin om lange texten te lezen daarom ben ik op een forum dan kan je vragen en krijg je een kort antwoord zonder allemaal extra bla die je anders wel moet lezen voordat je komt bij wat je wil weten

enige wat ik doe is dingen vragen en jullie willen me bannen? wat is jullie probleem
              tolkkas tolkkas

Comment

Originally posted by Tigra View Post
                Vind ik ook.
                Man man die werkt toch wel op de zenuwen. Kan je zo idioten geen ban geven. Is volgens mij weer één of andere flauwe plezante.
                pff l0ser, ga een leven zoeken zomaar wil je me banned ik doe nieteens wat

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ja hij heeft idd geen zin om te lezen Atta, anders zou hij je geen "ouwe" noemen. Tenzij hij zelf een jaar of 12 is hahaha
                ik zeg ouwe ook tegen jongere mensen, is een manier van praten toch..
                tolkkas tolkkas

Comment

Om dingen te weten te komen zul je toch moeten lezen. Een hele hoop vragen zijn al lang beantwoord, en dan zul je af en toe maar een lange tekst door moeten lezen.

sigpic

Comment

Je doet wel degelijk wat domme dingen. Ten eerste heb je je hier nog maar net aangemeld en je hebt maar 14 posts. Je kan de trouwe leden van bodynet zoals Tigra geen loser noemen. Dat geldt niet alleen voor jou maar ook voor mij. Ik ben namelijk ook degelijk nieuw hier.

En straattaal bevalt de meeste hier niet dus houd daar ook rekening mee. Niet alles wordt voor je beantwoord, dus als je geen zin hebt om te lezen...

Comment

Wat kan het toch vaak weer snel uit de hand lopen

Comment

Om dingen te weten te komen zul je toch moeten lezen. Een hele hoop vragen zijn al lang beantwoord, en dan zul je af en toe maar een lange tekst door moeten lezen.
                        ik vraag het liever op een forum dan dat ik een text van 8 paginas lees is dat zo vreemd dan?

Originally posted by Nex- View Post
                        Je doet wel degelijk wat domme dingen. Ten eerste heb je je hier nog maar net aangemeld en je hebt maar 14 posts. Je kan de trouwe leden van bodynet zoals Tigra geen loser noemen. Dat geldt niet alleen voor jou maar ook voor mij. Ik ben namelijk ook degelijk nieuw hier.

En straattaal bevalt de meeste hier niet dus houd daar ook rekening mee. Niet alles wordt voor je beantwoord, dus als je geen zin hebt om te lezen...
                        faya dan, ik praat zoals ik praat ik ga niet opeens anders praten omdat sommige mensen er niet van houden
                        en ik noem hem een loser omdat ie me zomaar banned wil hebben omdat ie mn manier van praten niet leuk vind ofzo
                        ik ban hem toch ook niet omdat ie typt als een belg met ze "gij" of weet ik veel wat.. dan moet hij ook niet zeuren om straat taal
                        tolkkas tolkkas

Comment

ik vraag het liever op een forum dan dat ik een text van 8 paginas lees is dat zo vreemd dan?
                          Ja.
                          faya dan, ik praat zoals ik praat ik ga niet opeens anders praten omdat sommige mensen er niet van houden
                          en ik noem hem een loser omdat ie me zomaar banned wil hebben omdat ie mn manier van praten niet leuk vind ofzo
                          ik ban hem toch ook niet omdat ie typt als een belg met ze "gij" of weet ik veel wat.. dan moet hij ook niet zeuren om straat taal
                          Als je niet anders gaat praten en minder gaat zeiken ben je hier niet welkom, dus je zult je taalgebruik wel aan moeten passen.

sigpic

Comment

Ja.

Als je niet anders gaat praten en minder gaat zeiken ben je hier niet welkom, dus je zult je taalgebruik wel aan moeten passen.
                            jammer dan ik vind het niet raar dat ik daar geen zin in heb en ik praat zoals ik praat, staat niks in de regels tegen straattaal
                            tolkkas tolkkas

Comment

jammer dan ik vind het niet raar dat ik daar geen zin in heb en ik praat zoals ik praat, staat niks in de regels tegen straattaal
                              Dit stukje is wel interessant voor jou:
                              Originally posted by forumregels
                              Verder nog wat algemenere richtlijnen:

* Lees eerst het één en ander over het onderwerp van je interesse en gebruik desnoods de ingebouwde zoekfunctie van het board. Stel je vraag pas als je er echt geen antwoord op kunt vinden.
                              Dit om te voorkomen dat 100 keer dezelfde vraag gesteld wordt, er zijn veel behulpzame members maar steeds op dezelfde vragen antwoord moeten geven gaat uiteraard iedereen een keer vervelen.
                              Je zult geen ban krijgen op basis van waardeloos taalgebruik, maar blijf zo lam als je nu bent en het gaat zeker niet in je voordeel werken.

sigpic

Comment

even offtopic, wat een vreemde informatie heb je bij je profiel staan henk:P

daarnaast is het gewoon de bedoeling om te lezen lezen lezen.

Gespierd en droog word je niet in een week omdat het zomer is, het is een sport die je moet liggen en waar je je energie in wil steken.

het is niet alleen trainen maar ook de voeding de rust de verschillende technieken en alles wat er bij komt kijken.

maargoed ik maar er niet een te lang verhaal van want dat lees je toch niet
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X