dag sportlui!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dag sportlui!!

ik heb al aardig wat redelijk massa spieren gekweekt de afglopen weken
    Nu wil ik wat droger gaan trainen.
    Kzit er aan te denken om te joggen of steppe gelijk na het fitnissen... of is dat een slecht idee dat ik me spieren afbreek?!

Ik weet het antwoord erop maar ik vertik het gewoon je te helpen.

Vervelend? Jij ook.

Comment

Ik zal je wel helpen. De 2 meest geschikte momenten om vet te verbranden dmv cardio zijn direct na de krachttraining (neem wel eerst wat vloeibare aminozuren of aminotabletten) en s'morgens een uurtje op nuchtere maag (ook met alleen wat amino's in je maag).
      En ik vind je vraag niet vervelend, wel heel begrijpelijk
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik denk dat ik wel een beetje te bot overkwam ja Sorry daarvoor, maar ik denk dat je antwoord op deze vraag waarschijnlijk wel in het eerste topic dat je opent over Afslanken of wat dan ook staat daarom

Comment

@DamienLdrp

Je hebt gelijk dat zulke vragen irritant worden en dat mensen sneller de zoekfunctie moeten gebruiken. However..deze vraag wordt niet zo gruwelijk vaak gesteld. Bovendie i s het geen vraag die tegen de bodynet regels in gaat
          Owja en ik ben zelf ook veel te vaak bot in mijn opmerkingen..dat moet ik ook afleren
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              Welkom
              Gehehe, opletten Beentje, het is niet de welkom nieuwe leden sectie he.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En een vraag van mij.....
                Hoe lang kan je maximaal cardioen na krachttraining voordat je spieren verbrand?
                God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Ik zou zeggen probeer het eens tot je een ammonia lucht begint te ruiken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Ik zou zeggen probeer het eens tot je een ammonia lucht begint te ruiken.
                    Kan mezelf niet goed ruiken tijdens trainen.
                    Misschien kan je me helpen door aan mijn reet te snuffelen totdat je
                    ammonia ruikt?
                    God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Geloof me mr. bijdehandje dat je deze geur wel vanzelf ruikt.

Comment

dank je wel voor je tip ( sterke ophaler)

en (hakki) 1-0 voor JOU die zat er goed in

Comment

Ben ik het niet echt mee eens Galdo. Iemand met zo weinig posts en kennis die grappig denkt te zijn door te kloten tegen iemand die die kennis wel heeft, scoort bij mij alleen maar minpunten. Je moet eerst wat krediet opbouwen voordat je grapjes kunt maken, wat mij betreft.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Agree with General.

Comment

Kennis kan iedereen uiteindelijk vergaren, maar de ervaring.... :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X