dag sportlui!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hakki stelde een simpele vraagje waar ook niet echt een serzieuze antwoord op kwam maaja...... niet allemaal van die serieuze blikken he.

Er mag best meer gelachen worden.

maar gott zand erover en we praten er niet meer over .

Trainse voor de mensen die nog gaan trainen zo

Comment

Eigenlijk was dat een serieus antwoord. Als je spiermassa gaat verbranden komt er een enorm sterke ammonia-achtige lucht vrij.

Moment waar dit gebeurd verschilt per persoon en hoeveel eiwitten/koolhydraten en level van glycogeen voorraden. Enige manier om dus te weten hoe lang je kan cardioén eer je spiermassa verbrand is te proberen
      Last edited by Falstyr; 29-04-2008, 13:42.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Eigenlijk was dat een serieus antwoord. Als je spiermassa gaat verbranden komt er een enorm sterke ammonia-achtige lucht vrij.

Moment waar dit gebeurd verschilt per persoon en hoeveel eiwitten/koolhydraten en level van glycogeen voorraden. Enige manier om dus te weten hoe lang je kan cardioén eer je spiermassa verbrand is te proberen
        In dat geval wil ik mijn excuses aanbieden. Ik dacht dat je aan het trollen was
        God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Pas maar op dat ome falstyr niet in een grote boze trol veranderd hahaha

@ Falstyr

Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb honger genoeg om ze op te eten

Comment

falstyrrrrr heeeft hongerrrrr als een beer pas op dat je je tanden niet opeet.

falstyrr je reageert wel heel snel op berichtjes ik vraag me af of je nog wel tijd over hebt voor de sportschool

Comment

Trainen? Ik ben een keyboard warrior. Pizza's, patat, zakken chips en deel me boeken theorie en verzinsels hier op het forum. Verder heb ik niet echt een leven :P

Serieus. Werk, eten, slapen, trainen, blijven verdiepen in de materie (dit forum incl), af en toe een metal concert. That is my current life :P

Comment

en vergeet je butplug niet .. jking , maar concertje af en toe is wel lekker, like marilyn manson (H)

Comment

Nee geen homo metal. Meer Graveworm, Heaven Shall Burn, Necrophagist, Nazgir, Behemoth, Lamb of God en dat soort harder werk a.s. vrijdag/zaterdag in tilburg is er Neurotic Deathfest!!!

Comment

Ben ik waarschijnlijk ook in Tilburg de vrijdagavond..maar nie daar
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                        Ben ik waarschijnlijk ook in Tilburg de vrijdagavond..maar nie daar
                        Ik ben sowieso in Tilburg..alleen niet bij dat concert
                        geen tijd...jammer.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

falstyrr zo te zien heb je het droekkkk

denk een beetje aan je lichaam die heeft ook zn rust nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X