Hallo, iedereen! Ik wil graag met cardio fitness beginnen om een paar kilotjes kwijt te raken en om mijn conditie op te krikken. Om mij te helpen heeft mijn beweging onderwijs leraar een paar vragen aan mij gegeven die ik moet beantwoorden en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik heb al op het internet gekeken maar daar beschreven ze niet erg veel erover behalve wat het inhoud.
Weet iemand de historie van cardio fitness? Wanneer het is onstaan en bv. door wie?
Ik vroeg me af welke soorten materialen er zijn, en hoe je die kan gebruiken? Bv. welke soort apparaten je kunt gebruiken voor cardio?
Ook vroeg ik mij af wat de belangrijkste regels zijn? Bv. is er een regel dat zegt hoeveel uur per dag je mag fitnessen? Hoe je de apparaten moet gebruiken?
En als laatste, wat zijn de blessuregevaren en maatregelen m.b.t de veiligheid?
Alvast bedankt als iemand mij kan helpen hiermee. Sorry voor het ongemak als ik in het verkeerde forum post of iets fout heb gedaan. Het is mijn eerste keer.
Weet iemand de historie van cardio fitness? Wanneer het is onstaan en bv. door wie?
Ik vroeg me af welke soorten materialen er zijn, en hoe je die kan gebruiken? Bv. welke soort apparaten je kunt gebruiken voor cardio?
Ook vroeg ik mij af wat de belangrijkste regels zijn? Bv. is er een regel dat zegt hoeveel uur per dag je mag fitnessen? Hoe je de apparaten moet gebruiken?
En als laatste, wat zijn de blessuregevaren en maatregelen m.b.t de veiligheid?
Alvast bedankt als iemand mij kan helpen hiermee. Sorry voor het ongemak als ik in het verkeerde forum post of iets fout heb gedaan. Het is mijn eerste keer.
Comment