Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wat een hoop reply's , schitterend!
qua tijdsdruk, je moet ergens een doel stellen, dan weet je waar mee bezig bent en waar je naar toe wil.
En trouwens het is nog maar een dikke 2 maand dat ik deadlift doe, ik deed daarvoor alleen maar squad ,en bij mijn eerste sessie deadlift ben ik geeindigd met 1x100kg , dus volgens mij moet het doenbaar zijn die 200 te halen
en qua massa , ik ben gezegend ( zeg ik zelf) met een stevig onderstel: bovenbenen 58cm
enfin volgens mij gaan massa en kracht nog altijd samen : 200 kg deadliften met stelten zal waarschijnlijk niet goed lukken
en yes squad en deadlift zijn de coolste oefeningen, een kick dat je krijgt als je weer zwaarder bent gegaan of gewoon maar 1 rep meer hebt uitgehaald
Als je alleen al naar dbb kijkt zie je dat zo gauw de jongeren daar gaan powerliften ze enorm hard in massa vooruitgaan.
In de andere threads kom je alleen mensen tegen die al jaren trainen maar nog afrikaantjes lijken.
Op gear zul je wel sneller groeien door meer hh dat zeker..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Als je alleen al naar dbb kijkt zie je dat zo gauw de jongeren daar gaan powerliften ze enorm hard in massa vooruitgaan.
In de andere threads kom je alleen mensen tegen die al jaren trainen maar nog afrikaantjes lijken.
Zal ook samenhangen met de bulk die ermee samen gaat en de nieuwe prikkel van een totaal ander schema.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Op gear zul je wel sneller groeien door meer hh dat zeker..
je kan overal op groeien. Ik groei ook op lage reps. Maar met meer reps/sets behaal ik betere resultaten.
Daarbij noem ik alleen g-men ff als voorbeeld. Hij was op de ybf super! Nu in voorbereiding op sterkste man wedstrijd vind ik zijn fysiek tegenvallen. Niet dat hij klein is maar hij oogt ielig terwijl hij op de ybf hard/groot/ripped was.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment