Geen sportschool in de buurt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen sportschool in de buurt

Bij mij in de buurt zijn er helaas geen sportscholen.
    Maar ik ben het opdrukken en zo toch zat aan het worden wil graag
    met gewichten beginnen.

Dus ben ik van plan om dit setje te kopen
    Gietijzeren Halter Plus Set 70kg HS-G-7000 - Fitness Seller
    is dit een goed starter set. En wil nog ergens een tweedehands fitness bankje halen

PS wist niet waar ik dit moest posten dus heb ik het maar bij algemeen gepost. Want heb gelezen dat je toch veel kunt met een barbell en dumbbells.

Is toch lekker man als je dat lekker vind dan kan het ik zou het niet volhouden.
    Zou wel voor over hebben om elke dag half uur te fietsen om naar gym te gaan want er is altidj wel eentje beetje in de buurt.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

70 kg is niet écht veel..Zou even verder zoeken, of een bank vinden met dezelfde boring (31mm) en dan 140 kg ofzo. Zo heb je meteen én alle stangen en voorlopig ruim voldoende gewicht.
      Maar wat dino ook al zegt : wat is niet in de buurt? Zou kijken of je minstens één keer per week in een gym kunt oefenen, al is het maar voor die oefeningen die thuis niet kunnen ivm begeleiding. De rest zou je dan thuis kunnen doen
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Het is een mooi begin.

Wat is voor jou niet in de buurt?
        Who's the Chef

Comment

Er is in heel Nederland toch wel een sportschool in de buurt....alhoewel op Vlieland kan het lastig worden heb ik zelf ondervonden. Maar daar stond ik uiteindelijk bij iemand thuis te trainen

Comment

True. Wat mij opviel bij de gym in Tilburg waar we trainde: Die staat dus nergens op de gangbare sites op internet als je zoekt voor fitness etc. Zal wel niet classy genoeg zijn. Zoeken in de telefoongids gaf uitkomst, misschien ook iets voor jou (TS)?
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Na wat speuren heb ik toch een sportschool gevonden en niet eens zo ver weg maar 9.8km fietsen. dus ik overweeg om toch maar naar die sportschool te gaan alleen vind het wel duur 38 euro/maand.

dit is de site HealthCenter Plantinga - Zwaagwesteinde

Comment

Ach rotop met je duur.
                Dat is een mooie prijs kerel.
                Bij mij hier in de buurt heb ik in een straal van 10km keuze uit 10-15 sportscholen, en nee dit is niet overdreven.
                Prijzen lopen uit een van 27 (jaar contract) to 65 eur (per 4 weken)
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by idontknow View Post
                  Na wat speuren heb ik toch een sportschool gevonden en niet eens zo ver weg maar 9.8km fietsen. dus ik overweeg om toch maar naar die sportschool te gaan alleen vind het wel duur 38 euro/maand.

dit is de site HealthCenter Plantinga - Zwaagwesteinde
                  Is toch niet duur! Ik betaal 105 per drie maanden en zit daarmee echt super goedkoop gezien de andere scholen!

@ Been: iets vriendelijker mag wel, je hebt notabene een voorbeeldfunctie

@ Topicstarter: ik kan je wel vertellen dat maar weinig mensen thuis trainen volhouden. Sterker nog van alle tientallen die het geprobeerd hebben ken ik er nog maar 1 die het volhoudt

Comment

Voor mij is het best duur ben een student dus zoveel geld heb ik niet op zak.

Comment

Originally posted by idontknow View Post
                      Voor mij is het best duur ben een student dus zoveel geld heb ik niet op zak.
                      Krijg je geen studentenkorting bij die sportschool, bij de meeste sportscholen die ik ken doen ze dat wel.
                      An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Thuis trainen kan best. Ik doe het zelf ook al 2 jaar. Maar ik denk dat je daarmee wel meer geld kwijt bent in vergelijking met een lidmaatschap op de sportschool.
                        Ik vind zelf thuis trainen geweldig, maar ik heb wel momenten gehad waarin ik overwogen heb om naar een sportschool te gaan. Dus ik adviseer toch om er eentje op te zoeken.
                        En 9,8 km is niet súper ver, en 38 euro p/m is ook niet zoveel, zolang je er maar wel een goede sportschool voor hebt. Ik heb alleen niet echt goed kunnen zien op die site wát ze precies hebben aan apparaten e.d. dus daar kan ik geen oordeel over geven.
                        Ik zou gewoon een proefles aanvragen om te kijken hoe het er nou echt is, en dan overwegen of je het 't geld waard vind.

Comment

vergeet niet dat je ook voor de groepslessen enzo mee betaald, ook al gebruik je ze niet. Wat je allemaal krijgt voor die 38 euro per maand, dan valt het qua prijs mee.

Dat je dan niet van alles gebrukt maakt is dan jammer. Nu kun je tenminsten fatsoenlijk sporten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X