Vetpercentage vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage vrouwen

Nu is er voor mannen erg veel te vinden hoe het er ongeveer uitziet, bij welk vetpercentage. Nu kan ik haast nergens iets vinden over datzelfde bij vrouwen.. Vast wel iemand hier die daar iets over kan zeggen toch?

Heb wat voor je gezocht over vrouwenpercentages (wat je zelf ongetwijfeld ook hebt gedaan..) in het Nederlands en Engels, maar nergens echt foto's te vinden. Ook niet echt goeie op fora ed.
    Overigens: Het is bij vrouwen (zo lijkt 't) allemaal een stuk moeilijker om te bepalen, zo zijn sites over gezondheid het ook lang niet allemaal met elkaar eens wat nou voor een vrouw het juiste/ideale percentage zou zijn. Scheelde op sommige sites soms dik 6 %!
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Te lage vetpercentages bij vrouwen zijn zelfs gevaarlijk ivm de hormoonproductie. Maar ik kon ook niks vinden op internet over het ideale vetpercentage voor vrouwen. Helaas.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Het juiste/ideale percentage kan me niet zoveel schelen, volgens mij zijn er zelfs sites die beweren dat 30% perfect is, wat toch echt niet is wat ik zelf wil. Verschillen zijn idd groot, de ene beweert dat bij 23% de buikspieren al zichtbaar zijn, de andere bij 14%. Verder kan ik alleen van die tabelletjes vinden, wat ook niets zegt. Nergens iets met fotos om een beeld te krijgen, terwijl ik dat volgens mij maanden terug wel eens tegen ben gekomen. Maar ja, vind dat maar eens terug

En weet dat dat gevaarlijk is, oa menstruatie kan dan stoppen. Maar, volgens mij is 12/13 zon grens die niet gezond meer is bij vrouwen?

Comment

Wat is jouw eigen vetpercentage momenteel eigenlijk??

Comment

Laatste keer was het 17,2 alleen dat is al bijna een maand terug.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Laatste keer was het 17,2 alleen dat is al bijna een maand terug.
              Voor een vrouw is dat erg netjes. En mijn conclusie na het bekijken van je ..euh..wat pikantere foto ben ik van mening dat het je niet misstaat.
              Wil je nog verder zakken dan? Dan zou ik me als ik jou was toch ook wat meer gaan richten op wat extra spiermassa om niet te beenderig te worden.

Comment

Nee, wil niet echt verder zakken. Al verwacht ik wel dat ik nu nog iets lager sta. Is meer nieuwsgierigheid, niet dat ik mezelf hetzelfde wil hebben als hun.

Comment

Los daarvan, ik zou het eigenlijk raar vinden als ik geen antwoord krijg door wat nu mijn vet is. Antwoord krijgen omdat er geen antwoord is, is normaal. Maar in dat vorige topic was het ook een beetje van 'ach, maak je niet druk', terwijl er pas een soortgelijk topic was, waar wel veel andere tips in komen.

Comment

Misschien dat MUSCLE WITH ATTITUDE iets is voor je? Het is voor vrouwen wat T-nation is voor mannen.

TMAGNUM FORUMS - Ideal Competition Bodyfat?
                    Recommended Body Weights and Percent Body Fat Contents for Women

Kortom het is precies wat dusver al gezegd is mbt bodyfat voor vrouwen. Don't sweat it. Maar om Patricia tegemoet te komen... Focus meer op Waist to Hip Ratio :P

TMAGNUM FORUMS - Waist-Hip Ratio - The Science
                    TESTOSTERONE NATION | World's Largest Bodybuilding and Weight Loss Underground Nation
                    TESTOSTERONE NATION | World's Largest Bodybuilding and Weight Loss Underground Nation

omg kwam een quote tegen:
                    "Fat Guys Give More Orgasms Leave it to those horndogs in the Netherlands to figure this one out. In a study conducted at Tilburg University, researchers surveyed 256 sexually active female students and asked them about their sex partners.
                    After categorizing their male partners as thin, average, or "overweight," 61% of respondents indicated that their overweight partners were able to give them more orgasms compared to men with other body types.
                    Although the survey didn't follow up and ask the lovely co-eds why they thought this was true, researchers came up with a theory: the fat bellies and lower abdominal regions of overweight men provided better direct clitoral stimulation." <-- en dat is nog waar ik. Het enige positieve aan me oude dikke buik. Naast het feit dat het een ideaal bijtafeltje was.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Los daarvan, ik zou het eigenlijk raar vinden als ik geen antwoord krijg door wat nu mijn vet is. Antwoord krijgen omdat er geen antwoord is, is normaal. Maar in dat vorige topic was het ook een beetje van 'ach, maak je niet druk', terwijl er pas een soortgelijk topic was, waar wel veel andere tips in komen.
                      Omdat de meesten het antwoord niet hebben maar toch willen reageren omdat ze een mening te uiten hebben.
                      De mensen met het juiste antwoord of de juiste tips (zoals ongetwijfelt corina) zijn minder vaak online dan wij en hebben je topic nog niet gelezen waarschijnlijk.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Omdat de meesten het antwoord niet hebben maar toch willen reageren omdat ze een mening te uiten hebben.
                        De mensen met het juiste antwoord of de juiste tips (zoals ongetwijfelt corina) zijn minder vaak online dan wij en hebben je topic nog niet gelezen waarschijnlijk.
                        Vind het ook niet erg als er geen antwoord is. Als je het niet weet is het niet anders toch Alleen als ik dan posts als 'maak je niet druk' krijg, en een ander wél goed geholpen word, dat vind ik wel raar. Maargoed, zal wel meer zo lijken dan bewust zo zijn

@ Falsyr; super, bedankt! Weer flink wat te lezen haha. Maare, hoe vind jij zulke links? Want als ik ga googlen kom ik daar echt niet bij, terwijl ik normaal niet zon ramp met google ben.

Comment

Het wisselt erg per persoon, maar geloof dat bij vrouwen dat percentage rond de 14 zal liggen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Voor een vrouw is dat erg netjes. En mijn conclusie na het bekijken van je ..euh..wat pikantere foto ben ik van mening dat het je niet misstaat.
                            Offtop Je doelt toch niet op de goed ontwikkelde Gluteus maximus he

Maargoed voor de rest is mij verteld dat 25 gezond is voor vrouwen in verband met borsten billen etc maar dat is het enige wat ik erover gehoord heb.

Voor de rest succes met uitzoeken
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Offtop Je doelt toch niet op de goed ontwikkelde Gluteus maximus he
                              Ja ik doelde op dat lekkere kontje ja

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X