hoe lang moet je trainen voor een goed gevormd gespiert lichaam ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe lang moet je trainen voor een goed gevormd gespiert lichaam ?

hoe lang doe je dr over voor een goed getraind gevormd gespierd lichaam te krijgen zonder anabolen en reperaten te gebruiken . bij een gemiddeld persoon.

Jaartje of 4-5?

Comment

Ligt er natuurlijk ook aan wat je goed gevormd noemt Ik ben nog maar een paar maanden bezig puur natuur

Maar ik denk idd een jaar of 4-5 gemiddeld.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik snap de vraag niet. Dat is toch bij ieder persoon verschillend? Sommige groeien harder dan andere... endo, meso, ecto. Maar 5 jaar is inderdaad wel goed (geschat). Sommigen hebben echter na 2 jaar al een verschrikkelijk mooi en gespierd lichaam maar dit komt ''denk ik'' zelden voor.

Comment

Geheel naturel zal het idd zeer weinig voorkomen, 2 jaar
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Iedereen heeft toch een ander beeld van wat 'mooi gespierd' is?..
            De ene zo breed mogelijk, de ander een V-vorm, een ander helemaal droog en een ander weer een beetje vet.. etc.. etc..
            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

denk ook zo'n 5 jaar, als je echt alles op alles zet, zou wel moeten lukken
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Echt alles op alles dan gok ik eerder op minimaal 6 jaar tenzij je een lucky bastard bent?

Ts

Jij wilt zeker voor de zomer er breed bij lopen? ;p

Comment

wat is in jou ogen gespierd.
                  en de ene groeid nou een maal sneller als de andere.
                  dus moeilijk te zeggen.
                  maar wat een gemiddeld persoon onder een gespierd lichaam ziet ben je toch zo ie zo wel 3-4-5 jaar mee bezig.
                  het is ook maar net hoe droog je staat.
                  one goal: power and mass

Comment

begin maar vast train hard rust goed uit en eet als een beest

Comment

Het hangt helemaal af van het plaatje dat je in je hoofd hebt. Als je Ronnie coleman in je gedachten genomen hebt maar de spiegel laat je olijfje zien dan heb je nog heel wat jaartjes (en kuurtjes) te gaan.
                      Neem je een doel wat makkelijker te halen is, laten we zeggen..van 21% BF naar 10% BF gaan bijvoorbeeld, dat kun je al in 1 tot 2 jaar doen. 10 kilo extra spiermassa bouwen duurt voor de een maar een jaar en de ander is er 2 tot 3 jaar mee bezig. Het is allemaal afhankelijk van jouw doelstelling en de discipline die je hebt om zo ver te komen. En uiteraard speelt genetische aanleg weer mee.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

als je droog bent en niet zo zwaar lijk je al eestal aardig gespierd maar zolang je niet droog bent zal het nooit echt wat lijken vind ik.

Als je van nature al op 10% zit en dan gaat trainen zijn de meeste binnen een jaar al redelijk gespierd omdat de spieren goed opgeblazen zijn.

Maar het blijft natuurlijk zoals jullie allemaal al zeggen ligt eraan wat je gespierd vind.
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Echt alles op alles dan gok ik eerder op minimaal 6 jaar tenzij je een lucky bastard bent?

Ts
                          Ji
                          j wilt zeker voor de zomer er breed bij lopen? ;p

breed heb ik niks over te klagen maar mijn buik wel

Comment

[quote=jerando;442406]breed heb ik niks over te klagen maar over mijn buik wel mag wat gespierder plat is hij wel gaat wel de goede kant op

Comment

nouja je zegt zelf al gespierder,, ga eten en goed trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X