Bij mezelf gok ik anderhalf jaar trainen voor ik echt een mooi gevormd lichaam heb. Maar ik begin dan ook binnen 3 maand aan 10 maanden supplementen/perfect dieet/training marathon. dus nog een jaartje te gaan dan voor mij hoop ik
hoe lang moet je trainen voor een goed gevormd gespiert lichaam ?
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostIk wil een moster worden, daarom heb ik ook T-rex nodig als begeleider aangezien ik nog veel van hem kan leren qua voedsel.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Een gemiddeld persoon moet 4 tot 6 jaar trainen om inderdaad
een goed ontwikkeld gespierd lichaam te hebben. Het is bij iedere persoon
verschillend omdat sommige mensen moeilijk aankomen en de andere weer eerst moet afvallen om echt aan de spieropbouw te kunnen beginnen.
De broertje van mijn beste kameraad (Irakese Koerd) was op zijn 16e begonnen met trainen, na 2 jaar goed getraint te hebben (5/6 dagen per week) heeft hij nu een ongelofelijke lichaam. Mensen vragen mij constant of hij gekuurd heeft, terwijl het 100% puur natuur is. Hij is een genetische freak. Hij heeft zelfs geen shakes of supplementen gebruikt omdat hij het niet kon betalen. Toch heeft hij scheuren op verschillende plekken omdat zijn spieren sneller ontwikkelde dan zijn huid mee kon rekken. Nu is hij bijna net zo groot als een persoon die 5 tot 6 jaar heeft getraint. Echt niet normaal. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij groeit als kool. Ik heb al honderden malen gezegd dat hij bodybuilding als zijn werk moet gaan zien en er veel mee kan bereiken. Zo zie je maar dat het genetisch is hoe snel jij jouw max hebt bereikt.
Comment
-
Het heeft grotendeels ook met je genetisch spierontwikkeling te maken inderdaad. Sommige komen heel makkelijk aan (waaronder me) en sommige weer erg moeilijk (mijn oudere broer). Wel knap trouwens dat hij dat allemaal heeft gehaald zonder zelfs supplementen te gebruiken.
Van mij krijgt hij dan een dikke 10 als motivatie.
Comment
-
Zo had ik ook een kerel op mijn werk. Trainde gewoon nooit en was echt al behoorlijk groot. Ging toen naar de sportschool en trainde 2x max in de week en deed niks met zijn voeding. Paar maandjes later was ie qua omvang bijna gelijk aan wat ik toen was (na zeven jaar trainen). Hij had er toen geen zin meer in, hij vond het maar niks dat 'gespierd zijn'
Klootzak -_-
Hoe lang je er over doet is weinig over te zeggen. Maar 4-6 jaar is een redelijke richtlijn. Ik ben 9 jaar geleden gewoon maar begonnen en dat schoot niet echt meer op na een paar jaar. Pas de laatste jaren weer flink vooruitgang icm wat gezondere weekenden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-