hoe lang moet je trainen voor een goed gevormd gespiert lichaam ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij mezelf gok ik anderhalf jaar trainen voor ik echt een mooi gevormd lichaam heb. Maar ik begin dan ook binnen 3 maand aan 10 maanden supplementen/perfect dieet/training marathon. dus nog een jaartje te gaan dan voor mij hoop ik

Comment

Hmm nu je erover begint, ik heb zelf denk ik nog zo'n 4 jaar te gaan voordat ik mijn lichaam mooi begin te vinden, vind het nu maar ruk ook al zijn er genoeg mensen die er anders over denken.

Comment

Maar het hangt het er ook gewoon vanaf van wat jij mooi en goed gevormd vind he. Ik wil geen massamonster zijn. mijn doel is een BMI van 24-25 bij een BF van 8%...

Comment

ligt eraan wat je gespierd vindt. Binnen 2jaar kun je al een strand player worden. Wil je echt een monster worden duurd het wel ff langer

Comment

Ik wil een moster worden, daarom heb ik ook T-rex nodig als begeleider aangezien ik nog veel van hem kan leren qua voedsel.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Ik wil een moster worden, daarom heb ik ook T-rex nodig als begeleider aangezien ik nog veel van hem kan leren qua voedsel.
              Ik vermoedde al zoiets ja. Je bent in ieder geval erg gemotiveerd. Massa pakken vriend, veel massa pakken!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt ophaler.

Massa pakken vriend, veel massa pakken!
                Working on it 24/7!

Comment

Een gemiddeld persoon moet 4 tot 6 jaar trainen om inderdaad
                  een goed ontwikkeld gespierd lichaam te hebben. Het is bij iedere persoon
                  verschillend omdat sommige mensen moeilijk aankomen en de andere weer eerst moet afvallen om echt aan de spieropbouw te kunnen beginnen.

De broertje van mijn beste kameraad (Irakese Koerd) was op zijn 16e begonnen met trainen, na 2 jaar goed getraint te hebben (5/6 dagen per week) heeft hij nu een ongelofelijke lichaam. Mensen vragen mij constant of hij gekuurd heeft, terwijl het 100% puur natuur is. Hij is een genetische freak. Hij heeft zelfs geen shakes of supplementen gebruikt omdat hij het niet kon betalen. Toch heeft hij scheuren op verschillende plekken omdat zijn spieren sneller ontwikkelde dan zijn huid mee kon rekken. Nu is hij bijna net zo groot als een persoon die 5 tot 6 jaar heeft getraint. Echt niet normaal. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij groeit als kool. Ik heb al honderden malen gezegd dat hij bodybuilding als zijn werk moet gaan zien en er veel mee kan bereiken. Zo zie je maar dat het genetisch is hoe snel jij jouw max hebt bereikt.

Comment

Het heeft grotendeels ook met je genetisch spierontwikkeling te maken inderdaad. Sommige komen heel makkelijk aan (waaronder me) en sommige weer erg moeilijk (mijn oudere broer). Wel knap trouwens dat hij dat allemaal heeft gehaald zonder zelfs supplementen te gebruiken.

Van mij krijgt hij dan een dikke 10 als motivatie.

Comment

Zo had ik ook een kerel op mijn werk. Trainde gewoon nooit en was echt al behoorlijk groot. Ging toen naar de sportschool en trainde 2x max in de week en deed niks met zijn voeding. Paar maandjes later was ie qua omvang bijna gelijk aan wat ik toen was (na zeven jaar trainen). Hij had er toen geen zin meer in, hij vond het maar niks dat 'gespierd zijn'

Klootzak -_-

Hoe lang je er over doet is weinig over te zeggen. Maar 4-6 jaar is een redelijke richtlijn. Ik ben 9 jaar geleden gewoon maar begonnen en dat schoot niet echt meer op na een paar jaar. Pas de laatste jaren weer flink vooruitgang icm wat gezondere weekenden

Comment

Licht aan te veel factoren maar 4-5 jaar moet je wel aardig wat kunnen bereiken.
                        Who's the Chef

Comment

ik was in mijn vorige gym ook na 2jaar de grootste. Dus in 2 jaar kan je echt wel een redelijk fysiek bouwen. Maar echt gruwelijk ben je toch wel minimaal 7jaar bezig

Comment

Minimaal ja.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb alle tijd! Ben niet iemand die denkt dat je in 2 maanden de nieuwe arnold is (speciaal voor de zomer) lees: ''nieuwe maloten bij onze sportschool die na 2 reps onder de zonnebank gaan liggen''.

Comment

Verschillt per persoon en zoals anderen zeggen wat is je Doel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X