Bij mezelf gok ik anderhalf jaar trainen voor ik echt een mooi gevormd lichaam heb. Maar ik begin dan ook binnen 3 maand aan 10 maanden supplementen/perfect dieet/training marathon. dus nog een jaartje te gaan dan voor mij hoop ik
hoe lang moet je trainen voor een goed gevormd gespiert lichaam ?
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostIk wil een moster worden, daarom heb ik ook T-rex nodig als begeleider aangezien ik nog veel van hem kan leren qua voedsel.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Een gemiddeld persoon moet 4 tot 6 jaar trainen om inderdaad
een goed ontwikkeld gespierd lichaam te hebben. Het is bij iedere persoon
verschillend omdat sommige mensen moeilijk aankomen en de andere weer eerst moet afvallen om echt aan de spieropbouw te kunnen beginnen.
De broertje van mijn beste kameraad (Irakese Koerd) was op zijn 16e begonnen met trainen, na 2 jaar goed getraint te hebben (5/6 dagen per week) heeft hij nu een ongelofelijke lichaam. Mensen vragen mij constant of hij gekuurd heeft, terwijl het 100% puur natuur is. Hij is een genetische freak. Hij heeft zelfs geen shakes of supplementen gebruikt omdat hij het niet kon betalen. Toch heeft hij scheuren op verschillende plekken omdat zijn spieren sneller ontwikkelde dan zijn huid mee kon rekken. Nu is hij bijna net zo groot als een persoon die 5 tot 6 jaar heeft getraint. Echt niet normaal. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij groeit als kool. Ik heb al honderden malen gezegd dat hij bodybuilding als zijn werk moet gaan zien en er veel mee kan bereiken. Zo zie je maar dat het genetisch is hoe snel jij jouw max hebt bereikt.
Comment
-
Het heeft grotendeels ook met je genetisch spierontwikkeling te maken inderdaad. Sommige komen heel makkelijk aan (waaronder me) en sommige weer erg moeilijk (mijn oudere broer). Wel knap trouwens dat hij dat allemaal heeft gehaald zonder zelfs supplementen te gebruiken.
Van mij krijgt hij dan een dikke 10 als motivatie.
Comment
-
Zo had ik ook een kerel op mijn werk. Trainde gewoon nooit en was echt al behoorlijk groot. Ging toen naar de sportschool en trainde 2x max in de week en deed niks met zijn voeding. Paar maandjes later was ie qua omvang bijna gelijk aan wat ik toen was (na zeven jaar trainen). Hij had er toen geen zin meer in, hij vond het maar niks dat 'gespierd zijn'
Klootzak -_-
Hoe lang je er over doet is weinig over te zeggen. Maar 4-6 jaar is een redelijke richtlijn. Ik ben 9 jaar geleden gewoon maar begonnen en dat schoot niet echt meer op na een paar jaar. Pas de laatste jaren weer flink vooruitgang icm wat gezondere weekenden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment