Shakes op het werk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik neem zelf 2 mee op mn werk
    inc.. rijst met kip of macaronie
    en zelf 8 eieren

ze zeide aleen gezonde eetlust
    ik zo ja wie groot wil zijn moet eten
    en nu doen 2 collegas het ook
    is wel gezelig met zn 3en zoveel eten hehe

Comment

Ik ben eigenlijk de hele dag onderweg tijdens mijn werk. Geen ziel die op mij let dus ik kan lekker doen en laten wat ik wil.
      Gedurende de week heb ik een patroon opgebouwd. Zo kom ik op bepaalde dagen op plekken waar een supermarkt, slager/bakker of iets dergelijks in de buurt zit. Daar haal ik dan standaard mijn eten voor die dag.

Zo is vrijdag mijn visdag. Dan staat de visboer in Lobith en ik ben dan meestal in die buurt te vinden. Een paar harinkjes zijn natuurlijk niet te versmaden.

Achter in mijn auto staat een emmer met shakepoeder en een koelbox (aangesloten op mijn sigarettenaansteker) waar ik mijn melk in heb staan. En zo kom ik dan de dag door :-)
      30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

@Drifter: Je brengt me op ideëen, zo'n koelbox wil ik ook :-D

@iedereen: jah ook ik ben de hele dag onderweg, al is het dan niet in m'n eigen voertuig. Wij krijgen aan het begin van de dienst een voertuig toegewezen en daar rijden we dan een dag mee rond.

Het klote is, wij hebben geen pauze en mogen in feite niet stoppen.
        Dus 8-10u aan één stuk rondrijden of doorwerken waarbij je nooit weet of en wanneer je kan eten.
        Momenteel stop ik boterhammen met kipfilet en blikjes tonijn in m'n tas doch op regelmatige tijden eten zit er echt niet in :-s

Iemand suggesties? ;-)
        Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

in je cao kijken je moet als chauffeur iig na max 4.5 uur rijden 15 min pauze nemen

Kluwer Arbo Online - Maximale rijtijden vrachtwagenchauffeur

Comment

Wij zitten hier met 3 krachtsporters op de afdeling. Dus er staan hier gewoon een gigantische pot whey en 3 shake bekers in het keukenkastje.

Comment

wat posseltje al zegt je krijgt per 4.5uur kwartiertje pauze staat in de cao van iedereen en na 8 uur half uur pauze

@el oso oke cool wou dat ik ook zulke collega's had maar nee denk dat ik 3x in hun pas bij de gemiddelde fatso collega
              Calisthenics / Street workout

Comment

Ja mensen kijken bij mij op het werk ook weer vreemd op.
                Uitgelegd wat ik doe en nu is het elke keer:"Zo......je bent echt gegroeid".
                Maar precies, lekker boeien wat ze ervan vinden. Ben lekker met mn lijf bezig en dat maakt mij gelukkig. Toch wanneer je met collegea erover praat blijken er toch een paar te zijn die het ook een tijd hebben gedaan.
                Is wel leuk, verwacht je niet van veel mensen.

Comment

Er zijn ook proteine shakes in blikjes verkrijgbaar. Misschien dat het een oplossing is voor je. Ik heb op mijn werk ook altijd m'n hele bureau vol staan met flesjes water, vis, kwark, fruit enz enz.. Op vrijdagmiddag zit iedereen aan de patat en cola en zit ik er tussen met een flesje water en een boterham tonijn . Er is eigenlijk niemand die er echt iets van zegt, alleen vragen ze soms waarom volkoren beter is dan wit en of ik het echt lekker vind of alleen doe omdat het goed is voor me.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik neem geen shakes mee naar het werk maar blikjes tonijn en brood met kipfilet. Bij die blikjes kijken mijn collegea me ook maar glazig aan moet ik toegeven. Maar fuck them! Ik eet beter dan zij dat doen. Hahaha
                    Ik werd op gegeven moment echt misselijk van die tonijn lucht en smaak op mn brood, kreeg het echt niet meer weg. Nu meng ik een blikje tonijn (op waterbasis & eerst uit laten lekken) met een beetje Thaise vissaus (flesje te vinden bij o.a de AH) klont ketchup en een lepel kappertjes, peper erbij mengen en vreten maar. (nog lekkerder is het als je er ook een lepel mayo bij gooit...)

Misschien een ideetje voor andere.
                    Last edited by Loenatik; 24-06-2008, 12:03.

Comment

klinkt goed! Ideetje voor het weekend! Voor naar mijn werk is het teveel werk.

Comment

Ik hou het wel bij naturel zonder toevoegingen :P

Heb wel een nieuwe rugzak gekocht zodat ik makkelijker en meer vreten mee kan slepen. Een stoffen zak is niet zo lekker en een rugzak dat stinkt naar kattenpis even min hehe.

Comment

Bij mij vonden ze het altijd raar als ik boterhammen buiten de lunchtijd zat te eten. Kan je nagaan als ik shakes ga maken. Not done...
                          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Dat vind ik raar. Iemand mag toch ook een peuk gaan roken buiten lunchtijd om?

Je hebt van de arbo elk uur recht op 5 minuten pauze. Elke twee uur kan je dus rustig wat gaan eten. Ik behandel iedereen met evenveel respect op het werk en verwacht hetzelfde andersom

Comment

Ik eet elke pauze. Daar heb ik net zo veel recht op als het recht dat andere collega's hebben/nemen om te gaan paffen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

En anders doe je zoals mij en laat je het in je contrakt vast leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X