Trechter/Kippenborts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trechter/Kippenborts

Ik heb namelijk een trechterborst en ik vroeg mij af of dat mijn training zo belemmeren?

Bedankt.

Mischien kan je uitleggen wat het precies inhoud?
    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

heb ff gegooglet naar trechterborst

http://www.spesweb.nl/Pectus_voorbeeld_Lewerinz.bmp
      http://upload.wikimedia.org/wikipedi...px-Pectus1.jpg

Comment

Bijzondere Aandoening, Ik denk dat je geen problemen zult hebben met trainen.
        If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Mijn broertje heeft dat ook een beetje. Heeft verder geen problemen met trainen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sorry dat ik het niet heb uitgelegd, had heel weinig tijd. Maar zoals Kaluro heeft laten zien is dat een Trechterborst.

Wat me vooral bij mij opviel is dat de borstspieren heel erg laten we zeggen 'ingededeukt' zijn. Waardoor ze (Bijna) niet zichtbaar worden het zelfde is dat met mijn bovenste paar spieren van de 6-pack je ziet alleen het onderste gedeelte.
            Last edited by Mamudi; 12-06-2008, 13:29.

Comment

Ik neem aan dat die voorbeeld foto's extreeme gevallen zijn?

Comment

Zijn redelijk extreem ja. Gewoon flink borst trainen en dan kan je borst zelfs wat groter ogen door de diepte.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X