Sportdranken AA/Gatorade/Aquarius

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportdranken AA/Gatorade/Aquarius

Je ziet ze wel in de supermarkt van die flessen met "ENERGY/DEHYDRATE/ATHLETES BLABLABLA"

Ik drink zelf gewoon water tijdens het trainen, maar zijn die overige dranken wat ik genoemd heb wel goed om in te nemen tijdens trainen?
    Denk zelf dat ze slecht zijn..
    Iemand hier een goede uitleg? ;D

AA en Aquarius zijn wel goed te doen hoor, vanwege de suikers.

Ik drink gewoon water en neem direct na de training water+dextrose+whey.

Comment

AA-drink, minute maid, Aquarius en red bull zijn energy drinks die ik nuttig NA mijn training om mijn spierglycogeen weer aan te vullen. Tijdens mijn training drink ik altijd gewoon water. Meestal Spa blauw.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik drink bijna altijd alleen water, en als ik bijna klaar ben pak ik meestal wat limonade
        "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

ik neem nog wel een wat ranja maar voor de smaak en de suiker

maar wat dacht je van carbo??
          1 flesje van 500ml zit 400kcal?

Comment

Ik drink altijd AA aangelengd met water tijdens het trainen. Vind toch net iets lekkerder als gewoon water en geeft ook wat meer energie als alleen water.

Comment

red bull vind ik echt drek. alleen in auto in file enzo wel lekker maar niet voor trainen. de aa drinken heb je ook goedkoop in blauwe en oranje en rooie kleuren bij lidle. niet merk aa, maar wel met dat suiker glycerine zooi, weet ik veel.
              mooi dat er iemand over begint, want ik zoek een leverancier die bulkverpakkingen van die poeder verkoopt aan particulier. dus: wie weet ur eentje?
              nu steeds cliko vol met flesjes. wil ze zelf maken en dan 5 cent per halve liter ofzo
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                red bull vind ik echt drek. alleen in auto in file enzo wel lekker maar niet voor trainen. de aa drinken heb je ook goedkoop in blauwe en oranje en rooie kleuren bij lidle. niet merk aa, maar wel met dat suiker glycerine zooi, weet ik veel.
                mooi dat er iemand over begint, want ik zoek een leverancier die bulkverpakkingen van die poeder verkoopt aan particulier. dus: wie weet ur eentje?
                nu steeds cliko vol met flesjes. wil ze zelf maken en dan 5 cent per halve liter ofzo
                Body en Fit Shop

Bedoel je zoiets Bruce?
                Ik denk dat het iets duurder uitvalt dan jouw bedoeling is maar het zal wellicht goedkoper zijn dan steeds flesjes AA kopen?
                30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

Je kan ook gewoon dextrose met water mengen doe ik ook wel eens.

Comment

Originally posted by el oso View Post
                    Je kan ook gewoon dextrose met water mengen doe ik ook wel eens.
                    Doe ik ook. Kunt gewoon van die halve kilo pakken kopen. Hiermee kun je een hoop flessen maken.

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
                      Doe ik ook. Kunt gewoon van die halve kilo pakken kopen. Hiermee kun je een hoop flessen maken.
                      Heb het 1 keer geprobeerd,snap niet dat mensen dat kunnen zuipen zo 'vies zoet' werd er gewoon kotsmisselijk van door,voor mij dan maar een energiedrankje na de training,heb gelezen dat bv fruit of in mijn geval een gemixte verse fruitsap met verse fruit- fruitshakie dus niet de beste keuze is na de training? al lijk ik er toch een goed resultaat mee te boeken.
                      Deed eerst alleen een wheyshakie+ banaan en dan avondmaaltijd nu koolhy en dan avondmaaltijd lijkt beter te werken voor mij dan

Comment

Hoeveel dextro heb je er dan ingedaan?
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                          Hoeveel dextro heb je er dan ingedaan?
                          Te veel waarschijnlijk

Ik drink gewoon water tijdens de training. Na de training water + dextro (en whey).
                          Zolang je niet overdreven veel dextro gebruikt wordt het water niet té zoet vind ik (en anders maar minder dextro of meer water erbij)

Comment

Bij langere (loop-)trainingen waarbij ik veel vocht kwijtraak voeg ik een snufje zout toe. Dat maakt het ook zoet van de dextrose een stuk minder.

Comment

Drink van alles, doe soms voor trainen eiwitshake als ik niet aan mijn behoefte kom anders, als ik zware sessie voor de boeg heb down ik halverwege wat chocomel of een banaan, anders drink ik meestal gewoon water of als ik te lui ben voor het trainen me wheyshake te pakken doe ik hem tijdens met dextrose. Vooraf ook ff caffeine pilletje en als hele lange sessie wordt halverwege ook nog een

Achteraf soms whey, soms choco, altijd 2-3 gram crea, zowiezo iets met snelle carbs dan naar huis en volledige maaltijd met blikkie tonijn erin stouwen.

Water met alleen dextrose heb ik wel even gedaan maar das echt zo focking ranzig dat je soms bijna moet nekken van dat spul, dat is het me nou ook weer niet waard.
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X