Ik heb zelf een schema voor als ik ga fitnessen en na precies een uur ben ik daarmee klaar maar het liefst doe ik er nog een kwartiertje buik bij dus in totaal een uur en een kwartier trainen, maar ik hoorde dat je het best een uur kan trainen, aan jullie de vraag wat zal ik doen??
vraagje over trainingstijden
Collapse
X
-
Originally posted by henk33 View PostIk heb zelf een schema voor als ik ga fitnessen en na precies een uur ben ik daarmee klaar maar het liefst doe ik er nog een kwartiertje buik bij dus in totaal een uur en een kwartier trainen, maar ik hoorde dat je het best een uur kan trainen, aan jullie de vraag wat zal ik doen??
-
15 Minuten voor buik is gewoon onzin. Lekker laten gaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
buik kan je ook thuis doen in de ochtend als je net opstaat.
op de sportschool zitten veel gasten op apparaten.
maar buik trainen met gewicht maakt je taille dikker, waardoor je v-vorm minder gaat lijken.
Originally posted by henk33 View PostIk heb zelf een schema voor als ik ga fitnessen en na precies een uur ben ik daarmee klaar maar het liefst doe ik er nog een kwartiertje buik bij dus in totaal een uur en een kwartier trainen, maar ik hoorde dat je het best een uur kan trainen, aan jullie de vraag wat zal ik doen??
Comment
-
Dus je pakt genoeg buik met sommige compound oefeningen zoals bvb squats dat je buik gewoon kan overslaan? Of misschien beter geformuleerd: stel je doet helemaal geen buik isolatie oefeningen en je zit rond de 8% bf, zouden de blokjes te zien zijn?Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Makkelijk. Train nu zelf al een week of 20 geen buik meer, sta op een procent of 12 en zie ze ook nog even duidelijk als toen ik buik wel trainde.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by qbane View PostEven duidelijk of nog steeds niet? ^^ Ik zie namelijk alleen je rug op je avatar dus weet niet of je blokjes hebt ;D hehe. Been/ophaler/erik kunnen bevestigen mocht je me niet geloven.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ik geloof je wel hoor, maar wist niet of je het met een grijns (ie ik zie ze nogsteeds niet) bedoelde of dus dat je ze wel had en nogsteeds zag ;] Maar dat is duidelijk in ieder geval ;]
Nu heb ik ze zelf nog niet, sterker nog ik heb een laag vet erover zitten zodat ik niet eens weet of ik ze heb; veranderd dat de zaak? ;p Of zou ik als ik nu gewoon door blijf gaan met trainen (zoner ab oefeningen) en uiteindelijk op een 8% bf kom ze wel zien?Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Oké. Als je ze nog niet eens ziet (nog niet eens een contourtje ofzo) zou ik helemaal geen buik trainen. Klinkt natuurlijk krom (als ik ze niet zie, train ik ze niet), maar bij buik zie ik het probleem er niet van in.
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHehehe, heb ze nog wel. Been/ophaler/erik kunnen bevestigen mocht je me niet geloven.
Ga trouwens steeds meer richting een ander doel toewerken, dus kan me nie boeien
Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ja ach, ik neem ze tegenwoordig ook in compounds mee. Krijg toch wel spierpijn, soms meer dan de echte isolaties. Maar goed, der zit dan ook al genoeg, maar dat heb ik wél met isolaties op moeten bouwen.
Ik krijg mijn buik alleen nooit permanent in het gelid, ligt aan mijn houding. En vet, volgens GeneralMaar toch heb ik 6 blokken bij aanspannen
Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-