Hoe blijf ik vermageren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even zeggen : Klopt het dat ze legaal zijn? In theorie niet althans. De enige reden dat men ze blijft toelaten is omdat er geen concrete wet is...Ze vallen overal tussen.

-Het valt onder de wetgeving op medicijnen
    -Het valt onder de wetgeving van hard drugs
    -Het valt onder de wetgeving van doping
    -...

Kortom, er is geen ECHTE wet waardoor er steeds achterpoortjes beschikbaar zijn.

Comment

zoals ik het zie, moet iedereen zelf weten wat die doet.

hard drugs zijn verboden, maar opzich vind ik dat iedereen zelf moet weten of hij zijn lichaam wil verneuken of niet. Daar heeft eigenlijk de overheid niks mee te maken.

Als je drugs legaal zou maken, dan zouden opeens alle drugs dealers failliet gaan. Dus juist omdat het illegaal is, hebben we zoveel drugsdealers

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        zoals ik het zie, moet iedereen zelf weten wat die doet.

hard drugs zijn verboden, maar opzich vind ik dat iedereen zelf moet weten of hij zijn lichaam wil verneuken of niet. Daar heeft eigenlijk de overheid niks mee te maken.

Als je drugs legaal zou maken, dan zouden opeens alle drugs dealers failliet gaan. Dus juist omdat het illegaal is, hebben we zoveel drugsdealers
        Mee eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Keith View Post
          P.S. ik weet hoe het lichaam werk, ik zit in m'n Bachelor Biochemie en sommige dingen die ik hier lees zijn compleet nonsens en eigenlijk volkomen ongezond...(Nergens iets gelezen dat meningsuiting verboden is)
          Als je wist hoe t lichaam werkt, zou je nu al slank zijn en je niet aangemeld hebben op dit forum.. en btw.

Een opleiding/diploma zegt niks. Praktijk is nog steeds t belangrijkst

Comment

En wie maakte die anabolen dan voor je? *BUUUUURN*

Ik ben ooit slank geweest en eigelijk is het de schuld van die opleiding dat ik het niet meer ben (enkel in de zin dat ik vroeger LO had en me daar 400% voor gaf ook na school) maar eens je in het hoger onderwijs stapt heb je daar nagenoeg geen tijd meer voor. Zat vaak tot 12 uur 's nachts verslagen te tikken enzo. Heb besloten daar afstand van te doen en minstens 2 keer per week goed door te sporten.

Ik ben het trouwens compleet niet met je eens dat praktijk het beter doet dan opleiding...
            1. uit ervaring leer je niet half zo snel
            2. je loopt geen risico jezelf dingen wijs te maken
            3. je leert niet alleen over "hoe het lichaam werkt". Trouwens, vind je dat ik arrogant overkom als ik dat zeg mss? Het is gewoon zo...En daarbij, ik zeg niet dat ik moddervet ben O.o zijn veel ergere gevallen dan ikzelf, geef me tenminste een klein beetje krediet dat ik er eindelijk iets aan wil doen!

(P.S. heb alle topics doornomen en heb m'n eigen schema opgesteld al, deze topic was mss overbodig ^^ sorry)

Comment

En wie maakte die anabolen dan voor je? *BUUUUURN*

Ik ben ooit slank geweest en eigelijk is het de schuld van die opleiding dat ik het niet meer ben (enkel in de zin dat ik vroeger LO had en me daar 400% voor gaf ook na school) maar eens je in het hoger onderwijs stapt heb je daar nagenoeg geen tijd meer voor. Zat vaak tot 12 uur 's nachts verslagen te tikken enzo. Heb besloten daar afstand van te doen en minstens 2 keer per week goed door te sporten.

Ik ben het trouwens compleet niet met je eens dat praktijk het beter doet dan opleiding...
              1. uit ervaring leer je niet half zo snel
              2. je loopt geen risico jezelf dingen wijs te maken
              3. je leert niet alleen over "hoe het lichaam werkt". Trouwens, vind je dat ik arrogant overkom als ik dat zeg mss? Het is gewoon zo...En daarbij, ik zeg niet dat ik moddervet ben O.o zijn veel ergere gevallen dan ikzelf, geef me tenminste een klein beetje krediet dat ik er eindelijk iets aan wil doen!

(P.S. heb alle topics doornomen en heb m'n eigen schema opgesteld al, deze topic was mss overbodig ^^ sorry)
              Nu ben ik het ook niet met je eens. uit ervaring leer je meer dan uit theorie.
              Je kunt wel dingen leren, maar als je ze ook doet en merkt hoe het werkt, leer je meer.

Mag ik trouwens vragen in welk jaar je zit?

je vind geen tijd meer voor sporten? dus je bent 112 uur bezig met je opleiding in de week? nou lijkt me best klote dan, vrij tijd moet je wel hebben. Ik tenminsten

Comment

Helaas wel... wel geen 112 uren maar toch zeker 14 uur per dag (98uur)...Ik zit nu in m'n derde jaar (wel, dat weet ik pas na m'n herexamens volgende maand ^^) Ok ik geef toe dat ik nog niet alles weet (zal ook nooit lukken) maar toch al redelijk wat.

Comment

Helaas wel... wel geen 112 uren maar toch zeker 14 uur per dag (98uur)...Ik zit nu in m'n derde jaar (wel, dat weet ik pas na m'n herexamens volgende maand ^^) Ok ik geef toe dat ik nog niet alles weet (zal ook nooit lukken) maar toch al redelijk wat.
                  lijkt me best moeilijk vol te houden. En geloof ook wel dat je veel weet.

Comment

Door te sporten leer je beter, dus besteed je tijd effectiever en ga van die 98 uur 4-6 uur sporten, houd je 92-94 uur over om te leren en met betere concentratie en een fittere brein ;] Overigens heeft je brein ook brandstof (voedsel stoffen) nodig dus besteed ook wat meer tijd aan voeding en het zal allemaal positieve invloed hebben op je studie werkzaamheden ;]
                    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ben net hersteld van inzinking...moest pillen slikken om meer aminozuren binnen te krijgen...Het is zwaar maar ik wil het echt, dusja kmoet het wat minder stressy doen...een 12 is ook goed, het moet geen 16 zijn

Comment

Ik zou niet tevreden zijn met iets onder de 18, kan je wettelijk gezien in de problemen mee komen.

Waar hebben we het trouwens over? 12? 16? Hersteld van inzinking? Wanneer had je een inzinking en wat voor soort inzinking? Pillen om meer aminozuren binnen te krijgen? Drink je geen whey shakes dan? Wat is zwaar en wat wil je echt? Minder stressy doen over wat?

Huh?
                        Last edited by qbane; 20-07-2008, 16:32.
                        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

lol 12 tot 16 op 20 voor een examen aan de unief/hogeschool

Wel, het ging over 1 bepaald aminozuur (geloof arginine) omdat ik tegelijk ook met wijsheidstandprobleem zat terwijl m'n lip begon te ontsteken enzo...smerige boel maar opgelost ^^ Oorzaak was "te veel stress". Mja misschien moet ik echt wel gaan sporten, zou veel oplossen...Ik dacht aan fitness, maar dan dacht ik ook dat die "begeleiding" op vaste uren is, terwijl ik soms tot na 6 uur 's avonds in een labo werk...

Ahja, ben net terug van eerste keer goed doorfietsen ^^ De moed om te sporten is er alleszins weer! Zonder pijn terug (jah alleen verzuurde spieren, conditie moet ik echt opbouwen terug)

Comment

zoals het met bodybuilding ook geldt, is het voor het studeren niets anders:

"meer doen is niet altijd beter"

Ik zou je willen adviseren om eens rond te gaan neuzen in de boeken die gaan over "hoe kun je het beste studeren" ! Na dit gelezen te hebben en dit ook daadwerkelijk toe te passen, houd je veel meer tijd over om eens lekker te gaan sporten wat weer ten gevolge (kan) hebben dat je veel meer energie overhebt om eens goed in de boeken te duiken, lekker te slapen en goed te ontspannen (voordelen zijn niet onuitputtend).

Iemand die meer dan 50 per week bezig is aan zijn studie (incl. colleges) doet toch iets niet goed. Meestal ligt dit aan de studiegewoonten en pas op de tweede plaats komt de aanleg en intelligentie (e.d.). Een uitzondering vormt de studie die betrekking hebben op medicijnen. Deze zijn van nature -studiegerelateerd- intensiever. Ook hier geldt de 50 uren norm voor.

De algehele hoeveelheid uren dat aan een voltijd studie wordt besteed bedraagt echter zo rond de 30 uur per week.

Good luck !
                            Last edited by taxation; 24-07-2008, 10:01.
                            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
                              zoals het met bodybuilding ook geldt, is het voor het studeren niets anders:

"meer doen is niet altijd beter"

Ik zou je willen adviseren om eens rond te gaan neuzen in de boeken die gaan over "hoe kun je het beste studeren" ! Na dit gelezen te hebben en dit ook daadwerkelijk toe te passen, houd je veel meer tijd over om eens lekker te gaan sporten wat weer ten gevolge (kan) hebben dat je veel meer energie overhebt om eens goed in de boeken te duiken, lekker te slapen en goed te ontspannen (voordelen zijn niet onuitputtend).

Iemand die meer dan 50 per week bezig is aan zijn studie (incl. colleges) doet toch iets niet goed. Meestal ligt dit aan de studiegewoonten en pas op de tweede plaats komt de aanleg en intelligentie (e.d.). Een uitzondering vormt de studie die betrekking hebben op medicijnen. Deze zijn van nature -studiegerelateerd- intensiever. Ook hier geldt de 50 uren norm voor.

De algehele hoeveelheid uren dat aan een voltijd studie wordt besteed bedraagt echter zo rond de 30 uur per week.

Good luck !
                              50 uur moet meer als genoeg zijn. Te veel tijd in je studie steken is een hel. Je moet toch ook tijd voor jezelf hebben, om te rust te komen

Comment

ff offtopic, wie van de film 300 is zo scheef al iets? foto of naam iemand... was me namelijk niet opgevallen
                                I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X