ahaa, interessant... maar zou dit ook niet met je jeugd en opvoedig te maken hebben, een kind zonder vader en een moeder aan de cristal meth, geen echte vrienden en geen scholing, heeft ook niks te verliezen en zal daarom of in de gevannis belanden of behoefte aan disepline en met een team\leger\legioen ergens voor te strijden, net als rocky zeg maar
vreemdenlingenlegioen weinig eten, weinig slaap, maar sterkere mannen dan in de gym
Collapse
X
-
Originally posted by Black Identity View PostIk ken zat actieve top sporters die korps mariniers niet halen, hoe zou dat toch kunnen? Korps mariniers in Team Work maar je bent ook op jezelf aangewezen als het gaat om overleven. Wat wat betreft het vreemdenlegioen, je doet net of het een stel losgeslagen gekken zijn, dat is het niet en dan die reportage met eddy zoey in het vreemdelegioen dat is inderdaad een randebiel vind je het gek dat het net lijkt op een stel malloten.
Andere inslag is dat je, zoals velen, niet snapt wat er bij onze sport (Bodybuilding, Powerlifting, Strongman) komt kijken. Dat het vreemd lijkt dat we strikte schema's qua voeding en training hebben en dan doet alsof het zo onnatuurlijk is en afbraak doet aan mannelijkheid. En dan met een voorbeelden komt van een groepering die nu niet bepaald het toppunt van mannelijkheid zijn.
So what is your problem? Want krijg steeds meer het idee dat je niks meer dan een ordinaire forum troll bent en dan heb ik, en andere waarschijnlijk met mij, weinig behoefte om serieus en inhoudelijk te reageren.
----
Golf is uber-mannelijk...ooit geprobeerd zo'n balletje terug te koppen? :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEn dan nog maar een keer, want je begint een beetje te lijken op me ex die het IQ van een walnoot heeft. Wat is het nut van je topic? Beetje trollen en doen alsof Legionaires zo geweldig en mannelijk zijn? Idem voor het Korps? Want dat hoort niet op dit soort fora. Als je een aanhanger bent van zulke groeperingen kun je beter aanmelden op dat soort fora.
So what is your problem? Want krijg steeds meer het idee dat je niks meer dan een ordinaire forum troll bent en dan heb ik, en andere waarschijnlijk met mij, weinig behoefte om serieus en inhoudelijk te reageren.
----Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEn dan nog maar een keer, want je begint een beetje te lijken op me ex die het IQ van een walnoot heeft. Wat is het nut van je topic? Beetje trollen en doen alsof Legionaires zo geweldig en mannelijk zijn? Idem voor het Korps? Want dat hoort niet op dit soort fora. Als je een aanhanger bent van zulke groeperingen kun je beter aanmelden op dat soort fora.
Andere inslag is dat je, zoals velen, niet snapt wat er bij onze sport (Bodybuilding, Powerlifting, Strongman) komt kijken. Dat het vreemd lijkt dat we strikte schema's qua voeding en training hebben en dan doet alsof het zo onnatuurlijk is en afbraak doet aan mannelijkheid. En dan met een voorbeelden komt van een groepering die nu niet bepaald het toppunt van mannelijkheid zijn.
----
Ik heb dit topic niet gestart en zal er verder ook over ophouden
Groet
DanielleMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSo what is your problem? Want krijg steeds meer het idee dat je niks meer dan een ordinaire forum troll bent en dan heb ik, en andere waarschijnlijk met mij, weinig behoefte om serieus en inhoudelijk te reageren.
----
@Lambi
Daar wil ik heel erg graag een bron bij hebben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Misschien herhaal ik nu iemand maar ik wil even het volgende kwijt, het punt waar de discussie nu op uitgekomen is ben ik het met black_identity eens, zonder mentale kracht (zoals discipline en doorzettingsvermogen) wordt je fysiek ook niet sterk.
Dat is waar het nu over gaat en dat vind ik ook, maar als we even terugbladeren naar de eerste pagina beweer je dat we (als ik voor ons allen mag spreken) op deze manier een beetje onze mannelijkheid verliezen. En dat vind ik nog steeds nergens op slaan.
Want zoals gezegd, de meeste van ons zijn mentaal en fysiek sterk genoeg om tot een resultaat te komen. En of wij met z'n allen het korps mariniers halen, dat is weer een heel andere kwestie.Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
-
Lagere stressreactie bij jongens met antisociale gedragsstoornis - Vereniging Balans
hier is oa een bron, waaruit blijkt dat het leidt tot sociaal onaangepast gedrag, en een laag angst niveau, vooral dit laatste is nodig om goed te kunnen blijven functioneren in kritische stress situaties,
Comment
-
Originally posted by lambi View PostLagere stressreactie bij jongens met antisociale gedragsstoornis - Vereniging Balans
hier is oa een bron, waaruit blijkt dat het leidt tot sociaal onaangepast gedrag, en een laag angst niveau, vooral dit laatste is nodig om goed te kunnen blijven functioneren in kritische stress situaties,
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aan onderzoekjes en onderzoekers buro's die alles denken te weten en het op 40 mensen hebben uitgetest en dan is het meteen iedereen
maar goed lambi wat wil je nu eigenlijk hiermee zeggen?Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by lambi View Postwas voor GeneralIx bedoeld,"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by lambi View Postwas voor GeneralIx bedoeld,"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-