homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Poseidon Dat spul ziet er goed uit man!
    Ik ben het ook al van plan om thuis te trainen.
    Maar dan moet ik eerst op me zelf gaan wonen

@ Nex En ik zou zelf ook voor 2de hands gaan.

Grz
    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

@ balboa komt in orde
      @ gbane der zou moeten zo e gym in de buurt zijn ga ik ook lekker daarheen, nu begrijp ik waar je die knappe chicks bekijkt, lekker in badpak, you lucky bastard...
      @ general thx bro
      @ dbody ik plaats alles in men garage, staat nergens in de weg dan

Comment

hehe niks mis mee toch? ;] ik betaal wel veel voor me gym (70 euro de maand) maar ik heb zat kijks, maar goed het gaat mij dus meer om de extra'tjes die ik al eerder opnoemde en het feit dat het er behoorlijk clean en verzorgd uitziet en dat de sfeer er erg gezellig is. qua man:vrouw ratio ligt het op dit moment bijna 3:2 (mannen zijn tijdens de zomer meer bezig op het strand ofzo? ^^) dus mja het scheeld wel een beetje dat ik niet altijd tegen zwetende knorrende mannen aan loop te kijken, ik zie het als een bonusje ;p verder is het volk erg gemixed dus niet allemaal brede krachtknallers die skinny boi's like me uitlachen ^^
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

is toch een pak geld 70€ per maand but hey elk zen ding

Comment

Originally posted by qbane View Post
            hehe niks mis mee toch? ;] ik betaal wel veel voor me gym (70 euro de maand) maar ik heb zat kijks, maar goed het gaat mij dus meer om de extra'tjes die ik al eerder opnoemde en het feit dat het er behoorlijk clean en verzorgd uitziet en dat de sfeer er erg gezellig is. qua man:vrouw ratio ligt het op dit moment bijna 3:2 (mannen zijn tijdens de zomer meer bezig op het strand ofzo? ^^) dus mja het scheeld wel een beetje dat ik niet altijd tegen zwetende knorrende mannen aan loop te kijken, ik zie het als een bonusje ;p verder is het volk erg gemixed dus niet allemaal brede krachtknallers die skinny boi's like me uitlachen ^^
            Verdomd duur bonusje dan. Vindt verder je opmerking in de trand van : 'want dan lachen ze me niet uit' wel erg...mjah..triest.
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Nette set. Voor dumbells heb ik twee DB-halters die tot 60kg belast kunnen worden. Zorg dat je voldoende kleinere schijfjes hebt en je kan non-stop met die halters door gaan. Scheelt ook enorm qua prijs in plaats van aanschaf van een rek van 20-40kg. Neem wel 50mm db-halters natuurlijk.

Een barbel van 1,80m is ook zeker niet verkeerd om nog aan te schaffen. Is toch prettiger curlen en skullcrushen dan met de olympische barbel van 2,20m.

Verder is het punt motivatie en discipline. Merk bij mijzelf dat ik thuis veel meer kan en doe dan op een sportschool. Heb nu fatsoenlijk spul. En ondanks dat je op de sportschool geconcentreerd met je eigen bezig bent schiet er af en toe toch zo'n bosmongool in je vizier. Zoals een vrouw met make-up die als een poppetje op je dash-board heen en weer wiebelt terwijl ze net een clown lijkt. Dan kan je nog zo gefocust zijn, maar dat leid af. Of als je op je gemakt nieuwe oefeningen wilt proberen de hele tijd kut commentaar krijgt wat je van je training af houdt.

Of als je beetje gewicht wilt pakken met squat/deadlift dat het niet gaat omdat een stel pauper beachbois met zijn 12én proberen te squaten waarbij er 11 spotters zijn en 1 onder het ijzer...letterlijk er onder. En omdat hun meer gewich pakken dan ze kunnen, en de beperkte aantal schijven op de sportschool sta je weer te lang tijd te verspillen met wachten. Een probleem wat je al helemaal tegen komt begin van de week als ieder lid op eens aanwezig is en in de weg loopt.

Thuis is het simpelweg je spullen klaar zetten, gewichten er op gooien en gaan. Je doet veel meer in minder tijd en hebt meer vooruitgang.

Comment

Het is dat het bij mij nog niet kan anders had ik het ook gedaan.
                Ik heb al best veel spullen. Ik heb alles van een oom van mij gehad, voor niets. Straks misschien toch ook overwegen.
                Lijkt mij wel lekker.

Comment

kutte van thuis trainen lijkt me alleen het gebrek aan een spotter.

Comment

@Erikv, je kan het triest vinden maar ik ging toen ik 65kg was eens met een maat die al lang aan het fitnessen was naar Kneet in den haag. Daar waren het 95% mannen waarvan meer dan 50% roids klanten, allemaal beren van boven de 100 kilo die werkelijk gingen staren en grinniken. Dat soort publiek wil ik niet mee omgaan, of je dat nou triest vind of niet veranderd mijn view daarover niet ;]

Ik weet niet hoeveel jullie voor de fitness betalen verder; ik weet dat er hier in de buurt een goedkope is van 27,50 euro de maand, maar dan teken je gelijk een jaar kontrakt. Overigens is daar geen begeleiding en de opgenoemde bonusses ook niet dus zou ik misschien 20 euro kwijt zijn per maand aan 1 bezoekje naar de sauna (wel iets meer luxury in zo'n sauna centra maar ok) waar ik nu 4-8x per maand ga, en dan nog de kosten van het zwembad ;p

Maar goed het gaat bijna klinken alsof ik reklame maak voor me sportschool ;D Ik houd er iig wel van, ik zie het meer als een (bijna) dagelijks gezellig luxe uitstapje ;D Overigens zitten daar ook nog 6 van m'n vrienden ingeschreven en ook een aantal werk collega's, extra gezelligheid ;]
                    Last edited by qbane; 25-07-2008, 20:34.
                    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Mijn homegym word 4 augustus geleverd en geinstalleerd
                      Marcy MP-1105 Jeugdfitness

ik train gewoon liever thuis, op tijdstippen wat mij uit komt en rond zulke tijden zijn soms de sportscholen dicht
                      daarnaast nog wat dumbells besteld en een halter volgt misschien ook iets later nog een en een halter bank maar eerst dit. Voor een vrouw die traint vind ik dit ff genoeg. Ik snap alleen niet waarom er nu weer Jeugdfitness bij moet staan, of misschien hoor ik nog bij de jeugd he met mijn 29 jaar

vind dat wel even genoeg
                      Daarnaast mijn voedingsschema drastisch omgegooid, heb vandaag de whey van xxl nutrition binnengekregen (erg lekker spul) en visolie van powersupplements + shake baker, mijn halve koelkast inhoud in de prullebak gegooid. Moet lukken.

Alleen zit een beetje met morgen, aangezien ik dan mijn verjaardag alvast vier ............. ik denk dat ik ze allemaal inplaats van taart een wortel ga geven
                      Last edited by Black Identity; 25-07-2008, 21:48.
                      Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        kutte van thuis trainen lijkt me alleen het gebrek aan een spotter.
                        klopt dat is het enige kutte eraan
                        daarmee dat ik waarschijnlijk 1x in de week zal gaan trainen bij big boys om die dag tot 1rm te kunnen gaan

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Thuis is het simpelweg je spullen klaar zetten, gewichten er op gooien en gaan. Je doet veel meer in minder tijd en hebt meer vooruitgang.
                          zo ervaar ik het ook, er gaat veel tijd verloren in de gym door zo e kwakkels die jij dan weer beachboys noemt
                          heb trouwens nog vorig materiaal liggen waaronder die stan van 180 en schijfjes dus daarmee kan ik wel genoeg gaan curlen en doen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X