Beste forumers,
Na zoeken een neuzen enc,heb ik met een bestaande voedingschema:Mijn eigen voedingschema bij één proberen te maskeren
,want de schema van een medeforumer,paste wel aardig bij mijn wat ik ook wel eet/lust zoals,kipfilet,pindakaas,rosbief
.
Daarbij gebruik ik ook de producten als:
Whey shake
dextrose
BCAA
Omega 3
Vitamine C1000
Allemaal van XXL shop
heb ook wel een soort van een trainingsschema maar of het bij de voedingsschema past weet ik zo niet?
ik train nu 2 weken.maar daarvoor heb ik aardig veel aan sporten gedaan,tot me 18de.dus 4 jaar gestopt nu weer begonnen.
Is het verstandig om een Fullbody schema te gebruiken die ik bij een topic zag die een Moderator als voorbeeld gaf bij deze voedingsschema?
Alvast bedankt weer

Groeten
Y-style
22 Jaar
1.80-78KG
PS:Bijlage Voedingschema,
Na zoeken een neuzen enc,heb ik met een bestaande voedingschema:Mijn eigen voedingschema bij één proberen te maskeren

Daarbij gebruik ik ook de producten als:
Whey shake
dextrose
BCAA
Omega 3
Vitamine C1000
Allemaal van XXL shop

heb ook wel een soort van een trainingsschema maar of het bij de voedingsschema past weet ik zo niet?
ik train nu 2 weken.maar daarvoor heb ik aardig veel aan sporten gedaan,tot me 18de.dus 4 jaar gestopt nu weer begonnen.
Is het verstandig om een Fullbody schema te gebruiken die ik bij een topic zag die een Moderator als voorbeeld gaf bij deze voedingsschema?
Alvast bedankt weer

Groeten
Y-style
22 Jaar
1.80-78KG
PS:Bijlage Voedingschema,
Comment