Combinatie met sociaal leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combinatie met sociaal leven

Hoe pakken jullie het aan om je training te combineren met je sociale leven? Daarmee bedoel ik, hoe slaag je er in om steeds opnieuw tijd te maken naast het uitgaansleven / werk / vrienden / studies / vriendin om te trainen zoveel je wilt?

Maar ik wil ook enkele concrete situaties schetsen waarmee ik ook zo vaak wordt geconfronteerd

Wat als ...
    het middag is , etenstijd , wat gaan we eten manne? in koor weerklinkt 'kebab'!!!
    je op een festival bent, waar de keuze qua eten beperkt is tot friet/hamburgeers etc
    je op café zit, en er komt weer een nieuw rondje biertjes

etc etc

i

Je sociaal leven zal er altijd onder lijden, kwestie van keuzes maken, althans zo is het voor mij toch, tenzij je alleen "gelijkgestemde" in je vrienden of familie kring zitten hebt,
    En als het echt niet anders gaat, probeer ik de schade zoveel mogelijk te beperken, light frisdrank ipv biertje, of ik eet alleen de eiwitten op van een menu, en laat de rest staan,

Comment

sociaal leven?? wat is dat
      een nieuw vorm van dieet ofzo

Comment

Mijn sociale leven lijd er niet onder Sterker nog op de sportschool heb ik genoeg mensen leren kennen.

Ik train dan ook maar 3x per week en ik kan echt wel 3x per week ff ruim een uurtje vrijmaken om te trainen, verder ben ik niet zo fanatiek dat ik nooit eens wat lekkers eet of een biertje drink.
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          sociaal leven?? wat is dat
          een nieuw vorm van dieet ofzo
          Haha, ownage!!

Meestal kan ik wel een avondje uit met vrienden hoor. Heel soms sla ik dan een dagje trainen over. Alleen voor mn vriendin dan. Maar werk, school en trainen gaat gewoon knellen. das soms niet te doen. Ik ben de hele dag bezig omdat er ook nog trainen bij komt. Gewoon een kwestie van tactisch je tijd indelen en bikkelen.
          "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

nouja hier een blik in mijn leven

maandag
            0900-1100 fitness (nee train geen 2 uur maar moet fietsen enzo)
            13-2100 werken

dinsdag
            0700-1300 werken
            ergens op de dag fitness
            (vroeger 20.00-2200 vriendin)

woensdag
            school
            (vroeger 1900-2200 soms vriendin tegenwoordig vrienden)

donderdag
            0900-1100 fitness
            1300-21.30 werken

vrijdag
            0700-1800 werken
            1900-2100 fitness -> of zaterdag ochtend

zaterdag
            soms vrij soms werken
            2100-0400 terasje uitgaan, vaak beperk ik het gewoon tot 3-4 bier en zeg simpel weg nee in begin kijken ze vreemd maar wennen ze wel aan. krijg nu standaart na 0100 cola =p

thats my week =)

Comment

discipline, keuzes maken dan maar een keertje cafe overslaan. Hoeft natuurlijk niet altijd maar je zal tog moeten kiezen wat je wil lijkt mij
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zie mezelf niet meteen een avondje uit afslaan om te gaan fitnessen eerlijk gezegd, maarja dat ligt natuurlijk gewoon aan mij.

Ik speel zelf voetbal op laag niveau, op training en match loop ik mij steevast kapot, dat zie ik dan ook als een soort van conditietraining. Feit is echter het achteraf met de mannen van de voetbal op café gaan is en een pint drinken dat hoort er voor mij gewoon bij, mss zelf het belangrijkste wrm ik voetbal speel.... maar dan hebik soms het gevoel dat ik die training gewoon aan het wegsmijten ben.

achja watertjes bestellen zeker

Comment

Ik kan het heel goed combineren. Voetbal ook op een laag niveau, en na de wedstrijd gaan we altijd nog wat drinken, maar dan drink ik gewoon een ijs thee ofzo
                  Verder fitnessen veel van mijn vrienden ook dus begrijpen ze het wel.

Comment

Als je vrienden niet accepteren dat je zoiets doet, dan vind ik het geen vrienden.

Wat drink ik in de disco? gewoon light spul, niks geen bier. Ik bob wel, zijn ze me nog dankbaar ook ik zit dan wel meestal een paar uurtjes zonder eten.

Gewoon lekker vezelrijk spul eten voordat ik weg gaat en dan maar eens niet een keer om de 3 uur eten, gewoon als je terug komt je bak kwark leeg eten.

Ik zou zo niet weten waarom mijn sociale leven eronder lijdt. Kan alles nog gewoon doen hoor, dat uurtje sporten per dag is niet echt een handicap.
                    Mijn vrienden spelen dan een pc spel of kijken tv, ik besteed mijn vrije tijd in iets dat ik leuker vind.

Het moet gewoon geen probleem zijn dit, je moet je natuurlijk niet te druk gaan maken. Dus niet zeggen van, ik ga nu niet 10 km fietsen richting de disko, want in de bulk wil ik geen cardio doen. Daarmee jaag je natuurlijk je vrienden weg.

Discipline is alles en hoe hard ze ook gaan zeuren over het feit dat ik geen bier drink, ik raak dat spul niet meer aan, zolang ik met bb bezig ben. Vind het ook niet nodig. Patat, lekker, maar ik kan ook zonder.

Mijn advies aan iedereen is, laat je niet kapot maken door mensen om je heen omdat je doet wat je doet, maar overdrijf het ook niet.

Comment

Ik train altijd doordeweeks van half 8 tot half 9 s'avonds. Behalve als ik avonddienst heb, dan train ik om 10 uur s'morgens.
                      Voor de rest heb ik er allemaal niet zo gruwelijk veel moeite mee omdat mijn BF niet onder de 12% hoeft te komen.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Is met een teamsport helemaal handig, dan is de training en de wedstrijd meteen een stuk van je sociale leven . En mijn vriend sport ook veel en we trainen veelal tegelijk, zodat we buiten de training om tijd voor elkaar hebben...
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lastig

HTML Code:
                           Wat als ...
                          het middag is , etenstijd , wat gaan we eten manne?  in koor weerklinkt 'kebab'!!!
                          je op een festival bent, waar de keuze qua eten beperkt is tot friet/hamburgeers etc
                          je op café zit, en er komt weer een nieuw rondje biertjes
                          S´middags zorg ik zowieso dat ik lunch bij me heb, niet echt probleem

Festival is lastig, zooi meenemen gaat vaak niet, ik vreet me vol thuis voor ik wegga, langzame koolhydraten, vette vis, eventueel omega3 (zelf geen ervaring mee maar khoor dat dit vol-gevoel geeft) Dan maar ff niet eten denk ik =P

Kan je altijd maat van je blij maken dattie der Ă©Ă©n extra heeft of nie soms :P Vriendenkring weet nu wel dak niet meer drink maar toch blijven ze het proberen *zucht* bobben helpt wel, misschien is dat een optie.

My 0,02
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dit soort topics zijn gewoon bullshit. Als je iets wilt moet je er offers voor maken. Als die niet wilt maken dan is onze sport niet voor jouw en ga je maar wat anders doen. Hele tijd smoesjes verzinnen en onzin red je het niet mee.

Sociaal Leven
                            -Ja het heeft effect op je sociaal leven. Parasieten die je tegen werken worden uit je leven verwijderd en je leert nieuwe mensen kennen die je wel steunen en begrijpen en waar je ook lol mee kunt hebben.

Uitgaan is iets waar ik zo wie zo geen behoefte aan heb. Althans niet elk weekend weer naar die zelfde muffige discotheken, nachtclubs en weet ik veel weet voor gare plekken je hebt. 2x in de maand ofzo naar een metal concert is meer dan genoeg.

Eten
                            -Eten is het lastigste aspect van trainen voor de meesten. Alleen al om de juiste dingen op bepaalde tijden te nemen. Laat staan als familie en co niet mee werkt. Kebab? Leer vaker nee te zeggen en eet alleen dat wat jij wilt. Niemand die je dwingt naar binnen te stouwen wat jij niet wilt.

Festivals en alles. Waarom kan je niks mee nemen? Ik moet er niet aan denken om het anders te doen. Heb je de prijzen gezien die ze durven te vragen op festivals voor drinken en kip? Na twee gerechten te kopen heb je zoveel uitgegeven dat je er een week van had kunnen eten. Kortom ik neem bijna overal me rugzak mee als het moet.

Comment

Volledig mee akkoord Falstyr.En trouwens kun je alles zo moeilijk maken als je zelf wil.Als je in de bulk zit is het allemaal niet zo erg eens een maaltijd over te slaan en enkele pinten binnen te kappen.

grtz
                              getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X