Ik vind het allemaal wat overdreven dit topic. Het is nou net alsof iedereen zijn sociaal leven op moet geven voor de sport. Dat is enkel en alleen zo voor de EXTREEM fanatiekelingen/wedstrijdjongens en dames. Voor mensen die het voor de fun doen en om er gewoon wat strakker uit te zien hoeft het niet zo heel erg te zijn ben ik van mening. Dat je je snuffert niet elke dag vol met kebab moet douwen en je zelf helemaal vol met bier moet gooien ben ik met de rest eens, maar om nou te zeggen dat je een slaaf van je schema moet worden als je geen wedstrijden draait of een of andere obsessie hebt om droge massa te vergaren net een dolgedraaide eekhoorn die nootjes verzamelt...nee dank je feestelijk! Ik wil nog wel een beetje kunnen leven!
Combinatie met sociaal leven
Collapse
X
-
Ik kan het prima combineren.
Maandag van 8 tot 5 werken.. daarna trainen
Dinsdag van 8 tot 5 werken.. daarna trainen
Woensdag je raad het al.. van 8 tot 5 werken daana hardlopen
Donderdag 8 tot 5 daarna trainen.
Vrijdag 8 tot 4 werken. . daana hardlopen..
Nu scheelt dat mijn vriendin ook veel traint bij dezelfde sportschool.. anders had ik het iets minder gedaan.. of misschien ook nietHet weekend houd ik meestal voor ons of voor mezelf.. lekker winkelen.. enz.. En in het weekend drink ik gerust bier hoor... Dat ga ik echt niet laten... En zolang ik nog vet verlies...
Dus dit topic tilt er volgens mij zwaarder aan dan het in werkelijkheid is... In dat uurtje dat je traint kan je bv ook laveloos voor de tv hangen.. tja wat doe je nu liever?1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezigde blokjes moeten komen!
Comment
-
Ik train door de weeks altijd direct na mijn werk.
Af en toe op zondag met mijn vrouwtje.
Eten heb ik altijd bij me en net als wat ophaler al zegd maakt het mij niet zo erg uit aangezien mijn BF verreweg van 12% is
Uit gaan doe ik niet zo veel meer omdat ik er niet zo veel zin meer in heb en omdat ik een nieuw huis hebt gekocht wat binnen 4 maanden af is en daar al mijn geld nu voor aan het sparen ben.
Ik moet en zal een jacuzie in mijn tuin krijgen haha.
Dus ophalen, General en EricWho's the Chef
Comment
-
Hahaha. Klinkt meesterlijk Been. Waarschuw maar als hij af is
.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Been View Posthehehe eerst trainen en dan ff in bad.
Wel je handen thuis houden he kerel.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk vind het allemaal wat overdreven dit topic. Het is nou net alsof iedereen zijn sociaal leven op moet geven voor de sport. Dat is enkel en alleen zo voor de EXTREEM fanatiekelingen/wedstrijdjongens en dames. Voor mensen die het voor de fun doen en om er gewoon wat strakker uit te zien hoeft het niet zo heel erg te zijn ben ik van mening. Dat je je snuffert niet elke dag vol met kebab moet douwen en je zelf helemaal vol met bier moet gooien ben ik met de rest eens, maar om nou te zeggen dat je een slaaf van je schema moet worden als je geen wedstrijden draait of een of andere obsessie hebt om droge massa te vergaren net een dolgedraaide eekhoorn die nootjes verzamelt...nee dank je feestelijk! Ik wil nog wel een beetje kunnen leven!
En: het is juist beter voor mijn sociale leven want als ik niet sport ben ik chagerijnig en klaag ik steeds dat ik te dik bendus ze zijn blij dat ik ga sporten
Ieder zijn ding toch!!
Comment
-
Ik snap ook het element of of niet. Heb juist wat nieuwe maten door de sport, en mijn sociaal leven leidt er echt niet onder dat ik er wat beter probeer uit te zien dan 99% van de Nederlandse bevolking.
sigpic
Comment
-
@ kiki en GeneralIx
Juist! De sport en de levenstijl zouden een aanwinst voor je sociaal leven moeten zijn door de energie en de vreugde die het je schenkt! Wie denkt dat ie als een kluizenaar of een monnik moet leven om fit te zijn is niet goed bij zijn of haar hoofd!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
/Agree, dikke onzin. En je mag best af en toe een cheatdag hebben met je m8s. Alcohol drinken deed ik toch al niet, en daar had ik nooit last van, gewoon lekker op het terrasje met een ice tea ;]Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-