motivatie!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dino21 View Post
    Waar staat dat 3xl 22 jaar is??
    Als hij zegt dat hij 31 jaar ervaring heeft kan je hem op zijn woord geloven taxation.
    Originally posted by erikv View Post
    En weer een nutteloze post erbij van Mastertuning.

Daarom post ik ook geen foto van mezelf.. zit pas op de 2 nuttige posts..

motivatie.. dat is toch wel me vriendin.. die mij elke dag als ik geen zin heb meesleept... en idem andersom ..

( zo wel goed Erik )
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

hoe vind je die motivatie terug als je 2mnd door ziek zijn niet meer hebt kunnen trainen en bijna 10kg bent verloren ???

ik ben de motivatie helemaal kwijt, geen zin meer, geen fut meer, niks meer, kom misselijk als ik mezelf zie in de spiegel en denk hoe ik er over 2mnd uitzag..

homegym is nu af maar wanneer er zal in gewerkt worden, i just don´t know

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
        hoe vind je die motivatie terug als je 2mnd door ziek zijn niet meer hebt kunnen trainen en bijna 10kg bent verloren ???

ik ben de motivatie helemaal kwijt, geen zin meer, geen fut meer, niks meer, kom misselijk als ik mezelf zie in de spiegel en denk hoe ik er over 2mnd uitzag..

Heb ik ook gehad ik ben vorige 3 maanden geleden geopereerd en 2 maanden niks kunnen doen was dik 120 kilo kwijt maar ben nu net weer een maandje bezig en de eerste vijf zijn al terug en ik ben weer bijna net zo sterk, kom op man get up and train.

Comment

Ken je probleem. Ook al dik twee maanden maar amper kunnen sporten. Ik ga volgende week toch weer licht beginnen..Kreeg een knuffel van de vriendin en die zei: Shit..je bent echt gekrompen in omtrek! Kan met mijn armen weer rond je rug!

That's my cue
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ken je probleem. Ook al dik twee maanden maar amper kunnen sporten. Ik ga volgende week toch weer licht beginnen..Kreeg een knuffel van de vriendin en die zei: Shit..je bent echt gekrompen in omtrek! Kan met mijn armen weer rond je rug!

That's my cue

Dan moet je als de sodemieter weer gaan trainen want anders willen ze je nie meer

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              Dan moet je als de sodemieter weer gaan trainen want anders willen ze je nie meer
              Sommige mensen hebben meer dan alleen uiterlijk vertoon

Comment

Sommige mensen hebben meer dan alleen uiterlijk vertoon
                vind ik wel weer aardig van je dat je dat zo over mij zegt

Comment

Wie kaatst ...

Comment

Wie kaatst ...
                    zo nu is het weer tijd voor ontopic

Maar indeed.. er is meer dan alleen uiterlijk...

Comment

rotte situatie!
                      Maar ik denk dat je gewoon rustig op met bouwen, zowel kt als dieet, dan komt de motivatie beetje bij beetje weer terug.

Niet steeds terug kijken naar wat je 2mnd geleden was, vooruit kijken en kijken wat voor resultaten je kunt boeken over een maandje of een paar weken, als je eenmaal begint dan komen de resultaten je hebt gewoon een klein zetje in de goede richting nodig!

liefs
                      The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

wel vannamiddag de garage ingedoken
                        heb wat vanalles zitten doen (met pussy weights )

wat squatwerk en benchwerk beiden tot een 3x70 gekomen na enkele setjes
                        pff suckt echt als je normaal 30kg meer bencht of 50 kg meer squat

maar je hebt gelijk, niet achterom kijken en vooruit gaan
                        het heeft geen zin kop te laten hangen wat nu niet is zal wel komen

thx voor bringing back my motivation
                        ook aan de andere gasten hier die in een dip zitten, vooral het hooft niet laten hangen en enkel naar de vooruit blikken

@erik; toon je vriendin dat je ook zonder die dikke rug haar het hof kan maken lol maat

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Heb ik ook gehad ik ben vorige 3 maanden geleden geopereerd en 2 maanden niks kunnen doen was dik 120 kilo kwijt maar ben nu net weer een maandje bezig en de eerste vijf zijn al terug en ik ben weer bijna net zo sterk, kom op man get up and train.
                          * 120 kilo, is dat geen typfoutje
                          * zal ik zeker gaan doen thx for the cheerup

Comment

* 120 kilo, is dat geen typfoutje
                            * zal ik zeker gaan doen thx for the cheerup
                            nee hoor ik was 340 kilo en nu nog maar 240 hehe, nee moet 10 kilo zijn .

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              nee hoor ik was 340 kilo en nu nog maar 240 hehe, nee moet 10 kilo zijn .
                              340 kilo, je moet dan wel een serieuze beer geweest zijn of een mac-freak

nee dacht al dat er foutje was

Comment

MIjn motivatie is nog altijd de genoegdoening die krijg van het trainen.
                                Ik ben er verslaafd aan, steeds wil ik beter, groter, atletischer.
                                Als ik de pomp ook zie wil ik die behouden en ik wil beter dan de vorige keer.
                                Dat is wel zo'n beetje mijn motivatie. De reacties die je krijgt zijn leuk, maar als je het alleen daarom doet zul je het in mijn ogen mischien maar een paar jaar volhouden omdat er anders op den duur de lol ervan af is aangezien je steeds minder kilo's aankomt naarmate je meer jaren traint.
                                Ik zelf voel me super tijdens het trainen, je weet dat je met iets bezig bent waar je trots op kunt zijn omdat het zwaar is en je het toch allemaal zelf doet. het is een moeilijke weg naar je droomfysiek en stukje bij beetje zie je je fysiek steeds weer een beetje dichterbij komen.
                                Ik voel me gezonder doordat ik gezonder ben gaan eten en leven, ik voel me er ook fitter door en als ik slecht eet ga ik me zelfs schuldig voelen ()
                                Dat is het wel zo'n beetje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X