motivatie!
Collapse
X
-
hoe vind je die motivatie terug als je 2mnd door ziek zijn niet meer hebt kunnen trainen en bijna 10kg bent verloren ???
ik ben de motivatie helemaal kwijt, geen zin meer, geen fut meer, niks meer, kom misselijk als ik mezelf zie in de spiegel en denk hoe ik er over 2mnd uitzag..
homegym is nu af maar wanneer er zal in gewerkt worden, i just don´t know
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Posthoe vind je die motivatie terug als je 2mnd door ziek zijn niet meer hebt kunnen trainen en bijna 10kg bent verloren ???
ik ben de motivatie helemaal kwijt, geen zin meer, geen fut meer, niks meer, kom misselijk als ik mezelf zie in de spiegel en denk hoe ik er over 2mnd uitzag..
Comment
-
Ken je probleem. Ook al dik twee maanden maar amper kunnen sporten. Ik ga volgende week toch weer licht beginnen..Kreeg een knuffel van de vriendin en die zei: Shit..je bent echt gekrompen in omtrek! Kan met mijn armen weer rond je rug!
That's my cueAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostKen je probleem. Ook al dik twee maanden maar amper kunnen sporten. Ik ga volgende week toch weer licht beginnen..Kreeg een knuffel van de vriendin en die zei: Shit..je bent echt gekrompen in omtrek! Kan met mijn armen weer rond je rug!
That's my cue
Dan moet je als de sodemieter weer gaan trainen want anders willen ze je nie meerDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Posthoe vind je die motivatie terug als je 2mnd door ziek zijn niet meer hebt kunnen trainen en bijna 10kg bent verloren ???
Maar ik denk dat je gewoon rustig op met bouwen, zowel kt als dieet, dan komt de motivatie beetje bij beetje weer terug.
Niet steeds terug kijken naar wat je 2mnd geleden was, vooruit kijken en kijken wat voor resultaten je kunt boeken over een maandje of een paar weken, als je eenmaal begint dan komen de resultaten je hebt gewoon een klein zetje in de goede richting nodig!
liefsThe harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!
Comment
-
wel vannamiddag de garage ingedoken
heb wat vanalles zitten doen (met pussy weights )
wat squatwerk en benchwerk beiden tot een 3x70 gekomen na enkele setjes
pff suckt echt als je normaal 30kg meer bencht of 50 kg meer squat
maar je hebt gelijk, niet achterom kijken en vooruit gaan
het heeft geen zin kop te laten hangen wat nu niet is zal wel komen
thx voor bringing back my motivation
ook aan de andere gasten hier die in een dip zitten, vooral het hooft niet laten hangen en enkel naar de vooruit blikken
@erik; toon je vriendin dat je ook zonder die dikke rug haar het hof kan maken lol maat
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHeb ik ook gehad ik ben vorige 3 maanden geleden geopereerd en 2 maanden niks kunnen doen was dik 120 kilo kwijt maar ben nu net weer een maandje bezig en de eerste vijf zijn al terug en ik ben weer bijna net zo sterk, kom op man get up and train.
* zal ik zeker gaan doen thx for the cheerup
Comment
-
MIjn motivatie is nog altijd de genoegdoening die krijg van het trainen.
Ik ben er verslaafd aan, steeds wil ik beter, groter, atletischer.
Als ik de pomp ook zie wil ik die behouden en ik wil beter dan de vorige keer.
Dat is wel zo'n beetje mijn motivatie. De reacties die je krijgt zijn leuk, maar als je het alleen daarom doet zul je het in mijn ogen mischien maar een paar jaar volhouden omdat er anders op den duur de lol ervan af is aangezien je steeds minder kilo's aankomt naarmate je meer jaren traint.
Ik zelf voel me super tijdens het trainen, je weet dat je met iets bezig bent waar je trots op kunt zijn omdat het zwaar is en je het toch allemaal zelf doet. het is een moeilijke weg naar je droomfysiek en stukje bij beetje zie je je fysiek steeds weer een beetje dichterbij komen.
Ik voel me gezonder doordat ik gezonder ben gaan eten en leven, ik voel me er ook fitter door en als ik slecht eet ga ik me zelfs schuldig voelen ()
Dat is het wel zo'n beetje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse