Originally posted by cybersul
View Post
Puistjes
Collapse
X
-
Originally posted by Delftdirk View PostIk ben het met Been eens
Hoe vervelend het ook is, er is niks beter dan wachten tot het overgaat
Ik weet dat accupunctuur ook kan helpen tegen acne.
Als je last heb van acne kan het ook aan je spijsvertering liggen, ook al eet je nog zo gezond.
De naaldjes zorgen ervoor dat de spanning/stoom kan wegvloeien.
Interne opgebouwde spanning/stress en maagdarm werking zijn vaak de oorzaak van acne.
Zoek eens op bij je zorgverzekering of accupunctuur vergoed wordt.
Mijn zoon Wouter is 14 jaar en hij begint nu ook puistjes te krijgen, heeft er nog geen last van. ( denk ik want hij heeft het er niet over)
Hij is zo mager als brandhout vet% 8.7 en is nu aan het KT onder begeleiding van een sportinstructeur.
Hij wil meer snelheid en kracht (cardio en KT) krijgen want hij voetbalt nu in de C3 en hij wil graag in de selectie voetballen.
Volgens mij is puistjes/acne krijgen ook echt leeftijdsgebonden (pubertijd en hormonen).
Blijf nou maar door trainen en gezond eten, relax!!!
Stel een doel in je leven, school, studierichting, sport, leuke dingen en probeer de acne zoveel mogelijk te vergeten.
Maakt het je leven een stuk plezieriger. Maak lol, je bent 17!!
Catje
Comment
-
-
dankjewel, deze reactie doet me veel deugd
maar ik ben nu aan de roaccutane en ik heb bijna geen puistjes meer. (even afkloppen :P) maar huid is wel erg rood dus maar dit gaat over na de kuur
komt goed komt goed zo denk ik maarSommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark
Comment
-
Originally posted by josh View Postdankjewel, deze reactie doet me veel deugd
maar ik ben nu aan de roaccutane en ik heb bijna geen puistjes meer. (even afkloppen :P) maar huid is wel erg rood dus maar dit gaat over na de kuur
komt goed komt goed zo denk ik maar
suc6 kerel, als het maar zo snel mogenlijk over mag zijn160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment