Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wie weet wat THC (de werkzame stof in wiet) doet mbt trainingsresultaten en supplementen. En is er nog verschil of je het rookt of via spacecake
binnen krijgt ?
Wie weet wat THC (de werkzame stof in wiet) doet mbt trainingsresultaten en supplementen. En is er nog verschil of je het rookt of via spacecake
binnen krijgt ?
Beste Burke: Daar is een topic van, waarin vermeld alle nadelen van wiet en zijn werkzame stoffen tov het menselijk lichaam en spieropbouw. Gelieve de zoekfunctie te gebruiken.
als je stoned bent krijg je zo'n "ach laat maar" houding...het nam mij de motivatie om iets actiefs te doen weg..vast niet bevorderlijk als je wil groeien.........wiet verlaagd je test, werkt spierverslappend, geeft vreetkicks, en beperkt/belemmert herstel.
roken is slecht voor je longen...space cake is een klap voor je lever
Rook al jaren wiet, zolang je het niet te regelmatig doet maakt het geen zak uit. Alcohol is slecht, wiet slechts relaxt
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Zijn al verscheidene topics geweest over wiet en bb. Uitslag is altijd hetzelfde. Wiet staat je resultaten in de weg.
De schadelijke effecten van wiet in deze sport zijn nooit aangetoond, als je elke dag 3 gram wegrookt zul je idd. een probleem hebben maar dat is geen recreatief roken meer. Als je 1 a 2x in de week een dikke joint rookt zal het echt niet nadelig zijn, heel misschien voor je voeding als je niet genoeg discipline hebt
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
De schadelijke gevolgen van wiet zijn wel degelijk wetenschappelijk aangetoond, en staan in het andere topic over dit onderwerp. Geen bullshit verkondigen aub.
Hoe weet je dat? Je hebt geen mogelijkheid tot vergelijken met hoe je er bij zou hebben gelopen had je al die jaren geen wiet gerookt...
Ik vergelijk het maar met de inname van alcohol.
Als wiet echt zo slecht zou zijn zou ik niet vooruitgaan met trainen. Met wiet heb ik nooit problemen gehad om te bulken/cutten etc. Meestal kwam ik wel ongeveer uit waar ik wilde. Als ik daarintegen 1 a 2 x in de week redelijk wat drank dronk ging ik vaak niks vooruit, drink nu al 2,5 jaar zeer weinig en vaak ook niets als ik uitga, heb er ook totaal geen problemen mee. Ben ook niet altijd stoned als ik uitga, vind het dan relaxter om beetje te gamen oid.
De schadelijke gevolgen van wiet zijn wel degelijk wetenschappelijk aangetoond, en staan in het andere topic over dit onderwerp. Geen bullshit verkondigen aub.
tijd voor het glimmende er is al een topic over lees ik in de quote
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment