Originally posted by erikv
View Post
Thc
Collapse
X
-
Denk je er als samenvattend geconcludeerd kan worden dat je eigenlijk geen conclusie kan trekken omdat de studies afwijken, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je het gewoon niet doen, net als bijv. met soya waar ook zoveel mensen van beweren dat het goed of slecht is.
Ik denk zelf dat er naast cannabis veel grotere stressfactoren zijn die veel meer invloed hebben op je training. Blijf erbij dat ik lekker kan trainen en goed vooruit kan gaan als ik soms een jointje rook, als je het heel slecht vind moet je er gewoon vanaf blijven, net als met andere dingenIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostDenk je er als samenvattend geconcludeerd kan worden dat je eigenlijk geen conclusie kan trekken omdat de studies afwijken, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je het gewoon niet doen, net als bijv. met soya waar ook zoveel mensen van beweren dat het goed of slecht is.
Ik denk zelf dat er naast cannabis veel grotere stressfactoren zijn die veel meer invloed hebben op je training. Blijf erbij dat ik lekker kan trainen en goed vooruit kan gaan als ik soms een jointje rook, als je het heel slecht vind moet je er gewoon vanaf blijven, net als met andere dingen
Ben dan eerlijk man: "ja, ik weet dat joints slecht zijn voor me, mijn spiergroei/kracht wat in de weg staan, maar vind ze gewoon te lekker en neem de gevolgen daarom op de koop toe". De stelling die je nu inneemt is gewoon onhoudbaar.
Over soya zijn de onderzoeken het wel met elkaar eens in grote mate, als je de doses in ogenschouw neemt. Soya als argument bij deze discussie betrekken is dus gewoon bull.
En het argument "er zijn slechtere dingen" is natuurlijk volslagen onzin. Jezelf voor een auto gooien is slechter dan elke week een lijntje snuiven, maar ga je daarom maar elke week een lijntje snuiven?Last edited by GeneralIx; 29-08-2008, 18:39."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik bedoelde andere stressfactoren die mensen hebben zoals bijv. werk. Ik vind niet dat het bewezen is. Kom dan met een studie waarin ze 1 groep 2 gram wiet per week geven en de andere groep niet en aan krachttraining laten doen, maar dat is hier zo, zo gaf ik het in 1 van mijn eerste posts in dit topic al aan. Nergens een duidelijke overtuiging dat wiet roken zeer slecht voor training is.
En waarom zou je het niet mogen vergelijken met andere zaken? Ik heb het niet over drank, dat is wel al tevaak bewezen hoe en waarom het slecht is. Soya is wel een soortgelijk onderwerp, meeste coaches weren het, maar toch onderzoeken die beweren dat het gewoon goed is.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Hahahaha. Heb je een bord voor je kop? De enige reden dat je niet onderkent dat wiet slecht voor je is, is omdat je het zelf ook doet, en het je slecht uit zou komen. En je dan verschuilen achter "er is geen onderzoek dat direct aantoont dat mensen die 1-2 gram wiet roken per week en aan KT doen mindere resultaten boeken dan de groep die alleen aan KT doet" is natuurlijk gewoon te zwak voor woorden.
En soya is in geen enkel opzicht vergelijkbaar. Jij zegt nu dat het soortgelijk is want:meeste coaches weren het, maar toch onderzoeken die beweren dat het gewoon goed is.
Get real bro."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostIk bedoelde andere stressfactoren die mensen hebben zoals bijv. werk. Ik vind niet dat het bewezen is. Kom dan met een studie waarin ze 1 groep 2 gram wiet per week geven en de andere groep niet en aan krachttraining laten doen, maar dat is hier zo, zo gaf ik het in 1 van mijn eerste posts in dit topic al aan. Nergens een duidelijke overtuiging dat wiet roken zeer slecht voor training is.
En waarom zou je het niet mogen vergelijken met andere zaken? Ik heb het niet over drank, dat is wel al tevaak bewezen hoe en waarom het slecht is. Soya is wel een soortgelijk onderwerp, meeste coaches weren het, maar toch onderzoeken die beweren dat het gewoon goed is.
Bovendien zeg jij dat je nergens last van hebt en dat het je niet in de weg zit. Dat kan best misschien belemmert het je training ook helemaal niet en groei jij gewoon goed, dat kan best wil ik je best in geloven. Maar zo is dat met heel veel, of misschien wel alle dingen zo.
Het is bijvoorbeeld wel bewezen dat roken slecht is voor je, dat je er eventueel kanker van krijgen of een andere ziekte en dat je eerder zou kunnen sterven als je dit op lange termijn volhoud. Of je kan natuurlijk ook last krijgen van andere vervelende dingen zoals een rokershoest en noem maar op. Natuurlijk krijgen lang niet alle rokers hier last van en natuurlijk gaan niet alle rokers perse eerder dood ofzo. Maar dat wil nog niet zeggen dat het perse goed is omdat jij er geen last van hebt. (Nog niet dan teminste)
Nu zal je misschien denken waarom haal je roken er nou weer bij maar dit is maar een voorbeeld en zo bedoel ik dat natuurlijk dus net zo goed met het roken van wiet.
Wat ik wil zeggen is, ik zal je eerlijk zeggen nee ik heb geen keiharde bewijzen die zeggen dat wiet je training en resultaten belemmert maar zeg nou zelf het zal het ook zeker niet bevorderen.
Als jij graag wiet rookt moet je dat lekker doen en je door niemand laten tegenhouden maar ga niet proberen te doen alsof het goed voor je is want we weten allemaal dat dat niet waar is, jij zelf ook.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ach ik begrijp adon1s wel hoor... Ik weiger ook toe te geven dat je beter geen fruit kan nemen tijdens cutten, omdat ik fruit gewoon zo lekker vind.."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
@ Pinada
Maar jij bent objectief genoeg om dat bij jezelf te zien gebeuren, Adon1s is dat niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
@ Adonut
Er zijn mensen die altijd maar blijven ontkennen. Mijn tante stierf 2 jaar geleden aan longkanker en mijn opa 2 weken geleden aan de gevolgen van roken. En beiden, op hun sterfbed notabene, bleven hardnekkig volhouden dat ze het NIET van het roken gekregen hadden. Ze zaten beiden propvol met tumoren!
Dat heet gewoon verslaving. En ik vind dat je (hoe weinig je ook zegt te gebruiken) ook verslaafd bent als je negatieve gevolgen van wiet op sport blijft ontkennen. Iets wat je kapot maakt steeds lopen verdedigen is in mijn ogen je kop in je reet steken om de waarheid te blijven ontlopen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Wat zit je nu dom te lachen general? Vind dat je als mod best normaal kunt reageren, wat je in andere topics ziet zodra je ook maar iets aangevallen wordt dat je het sluit en de member verbannen wordt, dat is zielig
Mijn punt is duidelijk, geen onderzoek naar de effecten op krachttraining bij het gebruik van wiet, dat was mijn eerste punt hier.. Aangezien er nog steeds geen studie is is het een beetje nutteloos om hierover verder te gaan.
@Pinana, fruit past juist eerder in een cut-dieet overdag om je uit kababole toestand te houden dan in een bulk dieet omdat je leverglycogeen in een bulk dieet vaak al verzadigt is.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ Adonut
Er zijn mensen die altijd maar blijven ontkennen. Mijn tante stierf 2 jaar geleden aan longkanker en mijn opa 2 weken geleden aan de gevolgen van roken. En beiden, op hun sterfbed notabene, bleven hardnekkig volhouden dat ze het NIET van het roken gekregen hadden. Ze zaten beiden propvol met tumoren!
Dat heet gewoon verslaving. En ik vind dat je (hoe weinig je ook zegt te gebruiken) ook verslaafd bent als je negatieve gevolgen van wiet op sport blijft ontkennen. Iets wat je kapot maakt steeds lopen verdedigen is in mijn ogen je kop in je reet steken om de waarheid te blijven ontlopen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWat zit je nu dom te lachen general? Vind dat je als mod best normaal kunt reageren, wat je in andere topics ziet zodra je ook maar iets aangevallen wordt dat je het sluit en de member verbannen wordt, dat is zielig
En ik reageer heel normaal. U vraagt om onderzoeken, ik lever ze. De wetenschap zegt merendeels wiet genereert een lager testosteron en er is er zelfs een die zegt: wiet heeft mogelijk oestrogene bijwerkingen. Als je echt iemand was van de wetenschap had je dan gezegd "oké, wiet is waarschijnlijk slecht voor je en staat mijn groei waarschijnlijk in de weg, maar ik vind het te lekker om te laten liggen, dus ik stook vrolijk joints weg". Dat zal mij echt niet boeien baas. Maar dat jij blijft volhouden dat wiet geen nadelige invloed heeft op je KT is gewoon, in het licht van deze onderzoeken, onzin. En je dan verschuilen achter het argument dat er nog geen direct onderzoek bestaat is zwak. Ik vind dat zelfs absurd. En dan mag ik best lachen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostDit heeft ook totaal niets toe te voegen aan de discussie.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik general nog vrij mild vind.
bijvoorbeeld bij mitchy gisteren. Hij ging wel redelijk ver door en op een gegeven moment had ik ook zoiets, dit zou ik niet pikken.
Nee ik vind hem wel goed als mod, eigenlijk alle mods wel. Het moet hier immers netjes blijven. Gebeurd dat niet, dan vind ik het logisch dat er iets gesloten word of als het te erg word iemand gebanned wordt.
Vind het een beetje flauwe opmerking van je adon1s.
Dit moest ik even kwijt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment