Originally posted by cojones
View Post
Ramadan Groente Dieet
Collapse
X
-
Wat ben ik een spetter
-
Me ramadan eetschema:
Sochtond's
Brinta met 450 ml melk
Whey shake 250 melk
1 banaan / 2 kiwi's
1 ltr water
Savond's
1 Dadel
Groenten / Rijst
2 sneetjes brood
1,5 ltr water soms 2
----
Half uur voor het slapen gaan Magere kwark {De Zaansehoefe}
Plus sochtond's vitamine pil met 2 vet - burners
En wat vinden jullie ?Wat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by erikv View Posterg magertjes.
zeker omdát je maar twee keer eet..Wat ben ik een spetter
Comment
-
Gast het is gewoon mager, wat denk je zelf? Ik denk zeker dat je wat zal verliezen met dat ramadan gedoe.
Eet s'morgens en s'avonds gewoon als een stier en neem veel caseine eiwitten, ja ook in de ochtend!
Overtolige vet bij krijgen?
Zie hier mijn ontbijt.
150g havermout (meestal 200g)
500ml melk
5 eieren
3 volkoren brood
40g whey
4/6g omega3
2g vitamine C
En ik doe niet eens aan ramadan... zoiets kan jij ook doen.
Edit: wacht even, ik heb wat over het hoofd gezien, misschien dat je wel veel brinta binnen krijgt. Hoeveel precies?Last edited by Nex-; 01-09-2008, 22:13.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGast het is gewoon mager, wat denk je zelf? Ik denk zeker dat je wat zal verliezen met dat ramadan gedoe.
Eet s'morgens en s'avonds gewoon als een stier en neem veel caseine eiwitten, ja ook in de ochtend!Wat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostZie mijn edit, check mijn ochtend schema.
Maar een ding is duidelijk, neem vooral caseine eiwitten, daar kom je al een eindje mee aangezien caseine eiwitten maar liefst 7 uur lang werken.
Originally posted by cojones View Postwat voor eiwitten zijn tonijn? geen casseine, maar wel traag toch...."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hmm daar zit wel wat in 14 uur duurt ongeveer de ramadan en casseine eiwitten duren dus 7 uur lang, waar zit het precies in? Trouwens ik kan niet meer eten dan wat ik als eet schema liet zien na de ramadan zit je stamp vol met 1 ltr water en daarna rijst en groenten daarna kan ik alleen nog de kwark en 500 ml water en ik kan niet meer dat is het probleem Want normaal eet ik 5 x per dag dus me maag is het niet gewent en na, het ochtendeten ga ik ook nog is ander half uur weer slapen en daarna naar school of werk.Last edited by cybersul; 02-09-2008, 07:24.Wat ben ik een spetter
Comment
-
Trouwens heb gelezen dat caseine eiwitten in melk zit en kwark maar ik eet 500 gr magere kwark per dag en 1 ltr magere melk per dag Dus waar moet ik het dan nog meer vandaan halen ?
Ik wou ook eventueel de tip van de sterkste ophaler nemen omga 3 vetzuren is dit potje goed?
Bodylab - Omega-3 ProLast edited by cybersul; 02-09-2008, 07:46.Wat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by cybersul View PostTrouwens heb gelezen dat caseine eiwitten in melk zit en kwark maar ik eet 500 gr magere kwark per dag en 1 ltr magere melk per dag Dus waar moet ik het dan nog meer vandaan halen ?
Ik wou ook eventueel de tip van de sterkste ophaler nemen omga 3 vetzuren is dit potje goed?
Bodylab - Omega-3 Pro
Comment
-
-
Cortisol door het dak, uitdroging lijkt me als je een beetje intensiteit hebt, krachtverlies, en het gaat je gewoon spiermassa kosten.
Doe gewoon 3x/week FB, vreet op de momenten dat je kunt eten, en time de training het liefst in de avond direct voor je maaltijd, of anders in de ochtend dicht na je ontbijt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: