Ramadan Groente Dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cojones View Post
    bedankt voor de tips.....ik ga dit jaar proberen ipv af te vallen proberen aan te komen, denk niet dat het mogelijk is, maar toch proberen.....
    Jawel is mogelijk neem 10 dadels sochtond's 10 dadels savond's 250 gram baklava sochtond's 250 gram savond's en maak van die marokaanse thee munt thee ofzo gooi der een half pot suiker in drink het een maand lang en je komt makkelijk aan veel zwaar eten voor het slapen gaan vooral veel koolhydraten en rijst. Dan kom je wel bij maar ik raad je het niet aan
    Wat ben ik een spetter

Comment

Me ramadan eetschema:

Sochtond's
      Brinta met 450 ml melk
      Whey shake 250 melk
      1 banaan / 2 kiwi's
      1 ltr water

Savond's
      1 Dadel
      Groenten / Rijst
      2 sneetjes brood
      1,5 ltr water soms 2
      ----
      Half uur voor het slapen gaan Magere kwark {De Zaansehoefe}
      Plus sochtond's vitamine pil met 2 vet - burners

En wat vinden jullie ?
      Wat ben ik een spetter

Comment

erg magertjes.
        zeker omdát je maar twee keer eet..
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
          erg magertjes.
          zeker omdát je maar twee keer eet..
          Ja kan niet anders wil geen overtollige vet erbij krijgen nu ik droog ben hoef geen fat pack na de ramadan maar wat vindt je ? Magertjes dus ahg ja als me spiermassa maar blijft en geen vet bij komt vindt ik het best
          Wat ben ik een spetter

Comment

Gast het is gewoon mager, wat denk je zelf? Ik denk zeker dat je wat zal verliezen met dat ramadan gedoe.

Eet s'morgens en s'avonds gewoon als een stier en neem veel caseine eiwitten, ja ook in de ochtend!
            Overtolige vet bij krijgen?

Zie hier mijn ontbijt.

150g havermout (meestal 200g)
            500ml melk
            5 eieren
            3 volkoren brood
            40g whey
            4/6g omega3
            2g vitamine C

En ik doe niet eens aan ramadan... zoiets kan jij ook doen.

Edit: wacht even, ik heb wat over het hoofd gezien, misschien dat je wel veel brinta binnen krijgt. Hoeveel precies?
            Last edited by Nex-; 01-09-2008, 22:13.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Gast het is gewoon mager, wat denk je zelf? Ik denk zeker dat je wat zal verliezen met dat ramadan gedoe.

Eet s'morgens en s'avonds gewoon als een stier en neem veel caseine eiwitten, ja ook in de ochtend!
              Ja help tips toevoegingen wat kunenn erbij ?
              Wat ben ik een spetter

Comment

Zie mijn edit, check mijn ochtend schema.
                Maar een ding is duidelijk, neem vooral caseine eiwitten, daar kom je al een eindje mee aangezien caseine eiwitten maar liefst 7 uur lang werken.

Comment

wat voor eiwitten zijn tonijn? geen casseine, maar wel traag toch....

Comment

Zie mijn edit, check mijn ochtend schema.
                    Maar een ding is duidelijk, neem vooral caseine eiwitten, daar kom je al een eindje mee aangezien caseine eiwitten maar liefst 7 uur lang werken.
                    Helemaal mee eens. Je moet eerst je macro's halen, en dan je druk gaan maken om timing. Niet andersom.
                    Originally posted by cojones View Post
                    wat voor eiwitten zijn tonijn? geen casseine, maar wel traag toch....
                    Ja.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hmm daar zit wel wat in 14 uur duurt ongeveer de ramadan en casseine eiwitten duren dus 7 uur lang, waar zit het precies in? Trouwens ik kan niet meer eten dan wat ik als eet schema liet zien na de ramadan zit je stamp vol met 1 ltr water en daarna rijst en groenten daarna kan ik alleen nog de kwark en 500 ml water en ik kan niet meer dat is het probleem Want normaal eet ik 5 x per dag dus me maag is het niet gewent en na, het ochtendeten ga ik ook nog is ander half uur weer slapen en daarna naar school of werk.
                      Last edited by cybersul; 02-09-2008, 07:24.
                      Wat ben ik een spetter

Comment

Trouwens heb gelezen dat caseine eiwitten in melk zit en kwark maar ik eet 500 gr magere kwark per dag en 1 ltr magere melk per dag Dus waar moet ik het dan nog meer vandaan halen ?

Ik wou ook eventueel de tip van de sterkste ophaler nemen omga 3 vetzuren is dit potje goed?

Bodylab - Omega-3 Pro
                        Last edited by cybersul; 02-09-2008, 07:46.
                        Wat ben ik een spetter

Comment

Suc6 kerel
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                            Trouwens heb gelezen dat caseine eiwitten in melk zit en kwark maar ik eet 500 gr magere kwark per dag en 1 ltr magere melk per dag Dus waar moet ik het dan nog meer vandaan halen ?

Ik wou ook eventueel de tip van de sterkste ophaler nemen omga 3 vetzuren is dit potje goed?

Bodylab - Omega-3 Pro
                            Niks mis mee denk ik.

Comment

Niks mis mee denk ik.
                              Wat gebeurt er nex of generalX jullie weten het het best over fitnes als je 2 uur 2 x in 3 x in de week traint in de ramadan ?? zonder te eten en drinken laatste vraag trouwens
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Cortisol door het dak, uitdroging lijkt me als je een beetje intensiteit hebt, krachtverlies, en het gaat je gewoon spiermassa kosten.
                                Doe gewoon 3x/week FB, vreet op de momenten dat je kunt eten, en time de training het liefst in de avond direct voor je maaltijd, of anders in de ochtend dicht na je ontbijt.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X