fit for free

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fit for free

hallo mensen, heeft iemand hier ervaring met sportschool fit for free (denbosch) kosten van dit abonnement zijn 16 euro de maand onbeperkt, erg weinig, ben wel benieuwd of hier mensen zitten die daar ook zitten en wat informatie kunnen geven?

Originally posted by bong bong View Post
    hallo mensen, heeft iemand hier ervaring met sportschool fit for free (denbosch) kosten van dit abonnement zijn 16 euro de maand onbeperkt, erg weinig, ben wel benieuwd of hier mensen zitten die daar ook zitten en wat informatie kunnen geven?
    dag ik zelf zit op fitnessfirst nijmegen, maar ik heb van alles gehoord over fit for free, zij zijn best moeilijk, want zo'n vriend had een abonement afgesloten voor 3 maanden, en hij wou zich in die 3 maanden weer afschrijven, maar dat kon niet omdat ze een 1 jaar abonement van hebben gemaakt, dusja

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
      dag ik zelf zit op fitnessfirst nijmegen, maar ik heb van alles gehoord over fit for free, zij zijn best moeilijk, want zo'n vriend had een abonement afgesloten voor 3 maanden, en hij wou zich in die 3 maanden weer afschrijven, maar dat kon niet omdat ze een 1 jaar abonement van hebben gemaakt, dusja
      ja dat kan wel kloppen ja want volgens mij doen ze alleen 1 jaar abonnementen, dan kun je wel per 3 maanden betalen maar je zit er wel een jaar aan vast das wel een nadeel ja als je het toch niet meer bevalt. daarom zal de prijs wel zo goedkoop zijn denk ik. weet je ook waarom je maat het wilde opzeggen?

Comment

Ik sport sinds 3 weken bij fit for free in Wateringen, ze hebben er veel toestellen en losse gewichten en rond de tijd dat ik sport is het lekker rustig

Je moet echter wel opletten dat je optijd je abonnement opzegt, voor de zekerheid heb ik direct nadat ik een 1 jarig abo heb afgesloten deze meteen opgezegd (nadeel: dit moest schriftelijk).

Comment

Originally posted by Koetjeka View Post
          Ik sport sinds 3 weken bij fit for free in Wateringen, ze hebben er veel toestellen en losse gewichten en rond de tijd dat ik sport is het lekker rustig

Je moet echter wel opletten dat je optijd je abonnement opzegt, voor de zekerheid heb ik direct nadat ik een 1 jarig abo heb afgesloten deze meteen opgezegd (nadeel: dit moest schriftelijk).
          hebben ze daar een squatrek en tot hoever gaan de dumbells?

Comment

Zo goedkoop ja?
            Djeeeez ik betaal Gvd 41,50 per maand.
            Zou gewoon eens een proef les nemen dan weet je genoeg toch?

Grtz,
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

gewoon keertje kijken toch
              kijken kan geen kwaad
              maar 16 euro
              ik betaal 39.50
              bij shape-up zwolle
              (nu vitalplaza) maar oke

Comment

Bij Fit For Free moet je toch met muntjes de douche betalen?

Comment

Originally posted by steentje View Post
                  Bij Fit For Free moet je toch met muntjes de douche betalen?
                  haha dat zal wat zijn. ik zou het niet weten ik douche altijd thuis. als ik getraind heb en ga gelijk douche zweet ik daarna weer.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Zo goedkoop ja?
                    Djeeeez ik betaal Gvd 41,50 per maand.
                    Zou gewoon eens een proef les nemen dan weet je genoeg toch?

Grtz,
                    ja is duur he dat heb ik ook altijd betaald, maar zoek nu iets meer in de hardcore richting. waar ik heb getraind is allemaal moderne troep dumbells tot 20 of 30 kg je weet wel. heb de laatste tijd zoveel centrums bezocht en allemaal meuk haha dus daarom vraag ik het hier eff

Comment

Ikzelf train F4F Apeldoorn.. ben best tevreden maar tis geen luxe.. wel hebben ze alles bij ons.. en de workout doe je toch zelf.. alleen als je savonds traint zou ik het niet doen in apeldoorn.. veelste druk
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                        Ikzelf train F4F Apeldoorn.. ben best tevreden maar tis geen luxe.. wel hebben ze alles bij ons.. en de workout doe je toch zelf.. alleen als je savonds traint zou ik het niet doen in apeldoorn.. veelste druk
                        tot hoever gaan de dumbells bij jullie weet je dat?

Comment

Hmm volgens mij hebben ze wel een squatrek ja maar dat weet ik niet 100% zeker (ik ben nog een newbie ) Tot hoever de dumbells gaan durf ik niet te zeggen (ik gebruik nog niet al te zware gewichten) maar ik denk wel aardig zwaar want ik zie van die dingen met 3 of 4 schijfjes aan elke kant. Ik zal morgen wel even kijken tot hoe hoog ze gaan.

Ja voor de douches moet je wel 50 cent betalen niet dat het mij uitmaakt want ik jog naar huis en douche thuis wel ^^

Comment

shit zeg bel net fit for free op om te vragen om een proefles te nemen, zeggen ze daar doen wij niet aan. gehe nog nooit meegemaakt. hoe klantvriendelijk kun je zijn!!

Comment

Lekker triest dan!
                              Maar ja dan stap je toch gewoon even naar binnen je zou toch wel een kijkje mogen nemen daar, of gewoon een losse les betalen ofzo?

grtz,
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X