Leuke work-out site

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke work-out site

Hallo medesporters,

Na het trainen zat ik, als ontspanning, wat te surfen op Internet.
    Daar ontdekte ik de volgende site met een, naar mijn mening, interessante work-out in de vorm van video's.

http://www.iwantsixpackabs.com/pictures.html

Ik weet niet of deze site reeds bij jullie bekend is maar ik wilde hem van toch aan jullie voorleggen.
    Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.

Met sportieve groet.

Ron (Warrior)
    Come on, make my day

Krant als bewijs is natuurlijk bullshit. Resultaat dat hij heeft geboekt kan wel. Hij had een groot percentage van zijn spiermassa al, hij was alleen te vet.

Zie verder niet echt helder wat hij nou aanraadt, dus kan daar niet over oordelen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hallo General,

Onder "My video journal" staan een aantal leuke video's met oefeningen. Het is dus dat gedeelte wat ik bedoelde.

Ik ben het met je eens dat die krant qua bewijs dezelfde waarde heeft als het papier waarop het is gedrukt.
      Desalniettemin zijn er best leuke oefiningen tussen.

MVG
      Ron
      Come on, make my day

Comment

hij heeft ook ergens op zn site dingen staan over cardio training(al tijd geleden dat ik het gelezen heb), best nuttige dingen staan er tussen

Vind alleen dat hij zn site te commercieel heeft ingericht, dats nou weer een afkraker.
        Pain is an aspect of Life.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X