Originally posted by [b
Weer begonnen met trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (webmaster @ Sep. 01 2003,17:59)]Vandaag na een maand tussenstop weer begonnen met trainen! En het voelt lekkkkkkkkkkkker
Greetz,
De Webmaster.
jij doet toch ook webhosting he.
heb je een PM gestuurd maar weet niet of je die gezien hebt.
heb domein en host nodig
contact me ff
grtz
josik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin !
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Arnold @ Sep. 01 2003,23:08)]Okydoky,
we zullen die spiertjes weer eens laten werken...
ps. al bij nieuwe sportschool geweest ?
Dit had o.a. te maken met geluidsoverlast voor de bovenliggende appartementen...
Ben jij al wezen kijken??
Comment
-
Webby, na een maand niet trainen zal het zeker spierpijn opleveren maar dan weet je tenminste weer waarvoor je het doet
Originally posted by [bCitaat[/b] ]gelezen dat het niet de bedoeling is dat er krachttraining en bodybuilding wordt gedaan.
Grtzzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
BB is in NL volgens mij populairder dan ooit, van 800 sportscholen 10 jaar geleden is het nu 10 jaar later gegroeid naar 1600 sportscholen. (http://www.finalflex.com/documentaire_zembla.htm)
Maar ik weet niet of dat komt door meerdere bbers of dat meerdere mensen naar sportschool gaan voor overgewicht of iets anders dan bb.I live to end the game
Comment
-
Precies wat Mr.C zegt. Het zijn allemaal........ allemaal Helc..... allemaal health c....... sorry ik krijg het mijn strot niet meer uit!!
Waar zijn de oudewetse sportscholen gebleven?? Die moet je echt gaan zoeken, die zijn er nauwelijks meer, helaas. [althans bij mij in de buurt]
Bij ons [ op de sportschool] zijn er geen eens meer tijdschriften te vinden die betrekking hebben op fitness of BB.
Wel allemaal van die glossy [??] tijdschriften en de leesmap e.d.
Comment
-
denk dat de mensen gek gemaakt worden dat ze op hun gewicht en alles moeten letten, en dat daardoor veel sportscholen erbij zijn gekomen want dit is kassa.
en ik denk inderdaad dat er nog maar weinig "oud-ijzer" sportscholen zijn en als er inderdaad dan eentje is dan sporten daar ook wat grotere mannen. op een sportschool waar ik eerst getraind heb had men niet eens erg veel gewichten om bepaalde "types" buiten te houdenpas op voor de eigenaar, niet dat ik bijt maar ben chronisch geil ;-)))
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pucksem @ Sep. 25 2003,04:51)] denk dat de mensen gek gemaakt worden dat ze op hun gewicht en alles moeten letten, en dat daardoor veel sportscholen erbij zijn gekomen want dit is kassa.
en ik denk inderdaad dat er nog maar weinig "oud-ijzer" sportscholen zijn en als er inderdaad dan eentje is dan sporten daar ook wat grotere mannen. op een sportschool waar ik eerst getraind heb had men niet eens erg veel gewichten om bepaalde "types" buiten te houden
Het bewust lager houden van dumbells heeft daar idd volgens mij ook mee te maken. BBers [bepaalde types] in de sportschool zou erg demotiveren voor de andere sporters....... wat een gelul al snap ik wel de achter liggende gedachte.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment