Van creatine puisten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van creatine puisten?

Mijn vraag is of je van Creatine Puistjes krijgt {Acne} want sommige mensen zeggen van wel en sommige van niet en vlede jaar toen ik ook aan de Creatine zat kreeg ik wel puistjes. Maar kom het wel werkelijk door de Creatine?
    Wat ben ik een spetter

De een krijgt het wel, de ander weer niet. Gewoon veel water drinken.
    Mischien komt het door de eiwitten?

Comment

Denk inderdaad dat dat eerder komt door de hoge eiwitconsumptie dan door de creatine. Kan echter zijn dat jij er wel puistjes van krijgt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bij hoge eiwitten zoals whey kan het idd wel ja, creatine zou ik niet weten maar zover ik weet niet. Maar misschien dat jij er inderdaad wel last van hebt.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Als de eiwitconsumptie stijgt neemt ook het risico op puistjes toe. het kan oo kzo zijn dat je extreem reageert op zware trainingen doordat je lichaam meer testosteron gaat aanmaken. Dat levert ook meer puistjes op.
          Ik advisieer biergistpillen te nemen als je je eiwitconsumptie verhoogd.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik haat puistjes :P valt er niks tegen te doen want sommige mensen zeggen het zijn de bijwerkingen van creatine
            Wat ben ik een spetter

Comment

Je kunt puisten krijgen van slechte Creatine, welk merk c.q soort Creatine heb je gekocht.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                Je kunt puisten krijgen van slechte Creatine, welk merk c.q soort Creatine heb je gekocht.
                Creatine Monohydrate die standaard van mdoubleyou die van 14,95

Klik < deze
                Wat ben ik een spetter

Comment

Ja hoor je vaker dat mensen acne krijgen van creatine. Probeer een andere vorm van creatine en drink een stuk meer water.
                  "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV-

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                    Creatine Monohydrate die standaard van mdoubleyou die van 14,95

Klik < deze
                    Dat is een goede kwaliteit Creatine Monohydraat.
                    Dus daar kan het in principe niet aan liggen.

Gebruik het eens een poosje niet, zodra al je puisten verdwenen zijn probeer je het nog eens. Dan weet je gauw genoeg of het van de Creatine Monohydraat komt, of ergens anders van.

Succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X