Spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn

Wie kan mij even helpen?

Me moeder(62kg) geeft pilates en yoga, 4 dagen achterelkaar en 4 a 5 uur per dag. (+- 3000kC p/ dag) En heeft voortdurend spierpijn, ze eet al rond de 150gr eiwitten per dag.. En neemt wheyshakes, visolie, vitamines en xtra vit. b12. Ze eet om de 2 uur rond 6 plakken brood met kipfilet over de hele dag.. En 500g kwark + avond eten. Meer eten lukt niet zegt ze.. Dacht zelf aan weightgainer erbij voor calorien. Wat is volgens jullie mischien een tip?

Bedankt, GrtZ!
    Im not fat!! - Im big boned!!

ze wilt geen spierpijn meer? tsja dan moet ze stoppen met haar spieren nieuwe impulsen geven(of meer strekken).

hoezo weightgainer? beter eet ze gewoon normale voeding. Dr maag kan echt niet zo vol zitten van 3000 kcal. Gewoon elke dag opbouwenals ze meer wil eten.

Ook licht gpp werk en/of wat lichte cardio helpt ook tegen spierpijn (of de oefening die je spierpijn bezorgde nog een keer doen op zeer licht gewicht voor de doorbloeding)
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hoe lang traint je moeder op deze manier?? als het niet zo lang is zal het een kwestie van opbouwen en gewenning zijn

Comment

Het is haar werk, verdient er geld mee ik denk zoon 5 jaar daarvoor gaf ze aerobics en callanetics.. En alleen de laatste paar weken heeft ze heel erg spierpijn wat zou het kunnen zijn? of kan je er tegen doen?
        Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Als je 4-5 dagen achterelkaar, 4-5 uur achter elkaar dezelfde spiergroepen traint, vind ik het niet vreemd dat ze spierpijn heeft. Wil ze daar wat aan doen, train minder, vergroot de groepen.

@ Leo
          Stretchen gaat niet echt veel doen tegen spierpijn.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mischien moet ze elke dag even op een tril plaat gaan staan voor de doorbloeding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X