kleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bong bong View Post
    menneke wat loop je nou allemaal moeilijk te doen? NIET MEER REAGEREN OP MIJN TOPICS!!!!! JIJ!!!!!!
    Dat Bepaal jij niet
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

MT wat was er niet duidelijk aan mijn waarschuwing?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehe gaat lekker hier

Comment

menneke wat loop je nou allemaal moeilijk te doen? NIET MEER REAGEREN OP MIJN TOPICS!!!!! JIJ!!!!!!
          Doe jij ook even rustig. Iedereen mag op je topic reageren.

Nee geen ervaringen mee, echter ik zou zelf nooit op internet kleding bestellen (dure kleding dan). Moet altijd weten of ze wel goed of juist niet goed zitten. Terug sturen kost je alleen maar geld.

Wat ik me wel afvraag is waar je echte bodybuilding kleding kan kopen. Mocht er een site zijn dan kijk ik er even naar. Niet bestellen, maar ophalen die handel.
          Last edited by Nex-; 18-11-2008, 14:38.

Comment

Zo'n tank top is opzich wel ideaal voor trainingen.

Je vraagt of de maten groot uitvallen. Meet anders even je borst benen etc want dat staat er allemaal netjes bij op de site.

Comment

Geen ervaring met het bestellen op internet... Maar wat Nex zegt is er een site ofzo waar je echt speciale kracht/BB spullen kan kopen en dan heb ik het over kleding..

Want met alle respect over je vraag staat gewoon de oplossing voor op de site en inderdaad NEX jij had het gevonden haha

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Zo'n tank top is opzich wel ideaal voor trainingen.

Je vraagt of de maten groot uitvallen. Meet anders even je borst benen etc want dat staat er allemaal netjes bij op de site.
                je meent het! dat had ik al gezien, maar dat is een indicatie. dat wil ook nog niks zeggen he

Comment

Nee geen ervaringen mee, echter ik zou zelf nooit op internet kleding bestellen (dure kleding dan). Moet altijd weten of ze wel goed of juist niet goed zitten. Terug sturen kost je alleen maar geld.

Wat ik me wel afvraag is waar je echte bodybuilding kleding kan kopen. Mocht er een site zijn dan kijk ik er even naar. Niet bestellen, maar ophalen die handel.
                  kerel waar bemoei jij je eigen mee??

Comment

Naar alle waarschijnlijkheid zal mijn bericht dus verwijderd worden.
                    Scherp opgemerkt.
                    Hoop ook dat we deze idioot nooit meer hier zien. Modjes ban je mij ban deze idioot dan ook.

Mensen proberen je hier godverdomme te helpen jij stuk onbeschaafde ######. En dan krijgen we dit als dank. Zie je het niet als hulp dan is het heel simpel (opdonderen).

En dat is geen indicatie! Je weet dan gewoon wat je maat is. Gewoon even meten met je luie donder en dan je maat bestellen!!!
                    Ja zulke reacties kan je verwachten van mij als je zulke berichten achterlaat. In het echt had ik net zo gereageerd want dat is mijn probleem. Ik kan mezelf niet inhouden maargoed, jou probleem is waarschijnlijk dat je niet logisch kan denken en maar denkt dat je beter weet.
                    Last edited by GeneralIx; 18-11-2008, 16:28. Reason: Even een paar beledigingen weggefilterd.

Comment

Originally posted by Nex
                      Verwijderd

Nou,nou.Over 10 jaar moet je hierom lachen.
                      Last edited by GeneralIx; 18-11-2008, 16:47.

Comment

Ik lach er nu al om. Zoals ik al zei, dat is nou een probleem wat ik heb. Kan er niks aan doen. Heb het sinds ik hier lid ben 2 x gehad en best zielig maar blijf bij mijn standpunt. We hebben hier te maken met een idioot.

Lees even de topic door. Mensen proberen hem te helpen waaronder ik (op welke manier dan ook) en wat krijg je terug?

Comment

Ik lach er nu al om. Zoals ik al zei, dat is nou een probleem wat ik heb. Kan er niks aan doen. Heb het sinds ik hier lid ben 2 x gehad en best zielig maar blijf bij mijn standpunt. We hebben hier te maken met een idioot.

Lees even de topic door. Mensen proberen hem te helpen waaronder ik (op welke manier dan ook) en wat krijg je terug?

Comment

Kan hier. Zaak wordt gerund door Harry de Jonge. Top gozer, een van de weinigen die ook echt weet waar hij het over heeft. Diep respect voor die gozer.
                            Hij bemoeit zich met de vraag die je stelt...
                            Last edited by GeneralIx; 18-11-2008, 16:53.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat voor een lawaaimaker ben jij
                              doe het es effe rustig aan, jij stelt een vraag, zij antwoorden

nu we het toch over kleding hebben, kent er iemand een site waar je zo van die vishoedjes kan kopenn, liefst van adidas ?? zoek er me rot achter maar niks te vinden

alvast bedankt gasten en bong bong pak es e zenuwpilleke, wordt je rustig van

Comment

Dan ben ik de echte lawaai maker post sloeg 1000 x op niks maargoed, zoals ik al zei, wist niet wat me bezielde. Heb het deze week erg moeilijk gehad, begonnen met roken, paar blowtjes, drinken (alles weer weggeooid). Waarschijnlijk reageerde ik ook daarom voor een gedeelte zo dom zonder na te denken.

Atta bedankt bro, je mats me ook elke keer weer he. Laten we het maar niet weer in herhaling brengen en het verder leuk houden hier. Bedankt voor het verwijderen van dat stukje onnozel bro.

Punt blijft: "we hebben hier te maken met een idioot". Oeps, is al eerder voorbij gekomen. Mijn excuses.

@ General

Is dat die kale op de foto's? Vind de kleding daar overigens niet echt bijzonder maar zal er even goed naar kijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X