wie durft

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie durft

ik ben een beginnend bokser en heb nu iets in mijn hoofd gestoken dat er niet meer uit gaat, ik ben nu heel zwaar aan trainen voor competitie te doen en alles loopt heel goed mijn coditie is sterker dan ik dacht,
    en nu is mijn idee om een kleine boksmatch te organizeren om mezelf eens te testen, wie is geintresseerd???
    daniel " the hips"ski

had graag mee willen doen..

Alleen ben keer geopereerd aan me schouder en hij is er 6x uitgeweest anders had ik dat wel graag willen doen
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

nja dads uiteraard spijtig wa hebt ge mischien voor gehad
      daniel " the hips"ski

Comment

Originally posted by danielski View Post
        nja dads uiteraard spijtig wa hebt ge mischien voor gehad

Ik snap je vraag niet helemaal.. of je zin niet helemaal m8 ???
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

ik wel maar als ik gedaan heb met je heb je vast geen zin meer in boksen

Comment

Als een beginner kan je het best onder begeleiding met andere beginnende boksers sparren in de ring,ik wil best met je sparren maar kan garranderen ondanks dat ik niet meer op me wedstrijd gewicht zit,dat je klappen krijgt.
            Tuurlijk van betere jongens kan je leren maar heb 15 wedstrijdjes gebokst 1e van noord nederland 2 x 2e van nl geweest.Gaat geen leuke partij voor je worden.
            Als je zo graag wil zou ik gewoon een knappe boksschool opzoeken,als je hard traint en zo gemotiveerd bent kom je er zeker wel.
            Status:bulking

Comment

Originally posted by boksertje View Post
              Als een beginner kan je het best onder begeleiding met andere beginnende boksers sparren in de ring,ik wil best met je sparren maar kan garranderen ondanks dat ik niet meer op me wedstrijd gewicht zit,dat je klappen krijgt.
              Tuurlijk van betere jongens kan je leren maar heb 15 wedstrijdjes gebokst 1e van noord nederland 2 x 2e van nl geweest.Gaat geen leuke partij voor je worden.
              Als je zo graag wil zou ik gewoon een knappe boksschool opzoeken,als je hard traint en zo gemotiveerd bent kom je er zeker wel.
              effe serieus ook vind dat je beter bokser zen advies opvolgt dan gewoon losraak match te organiseren

Comment

Ik heb geen iedee waar vlierzele is maar mocht je in de buurt van harderwijk wonen dan wil ik je best helpen.

Comment

Ga jij boksen...ga ik kijken wat ik nog herinner van me kickboks tijdperk

Comment

ik durf
                    uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                      ik durf
                      hahah:P

Comment

Heb je uberhaupt wel bokservaring...? Ben je op je hoofd gevallen dat je zoiets wilt afspreken je hebt geen ervaring niks ik bedoel die klappe ga je beuren vrees ik....

Comment

Van klappen krijgen, wordt je harder en sterker misschien daarom deze post?

Comment

Originally posted by danielski View Post
                            ik ben een beginnend bokser en heb nu iets in mijn hoofd gestoken dat er niet meer uit gaat, ik ben nu heel zwaar aan trainen voor competitie te doen en alles loopt heel goed mijn coditie is sterker dan ik dacht,
                            en nu is mijn idee om een kleine boksmatch te organizeren om mezelf eens te testen, wie is geintresseerd???

moest ik niet zover van je wonen, stelde ik me meteen kandidaat... maar euh kheb géén zin om lang in de auto te zitten om iemand op zen gezicht te kloppen zonder enige reden...misschien moet je dan maar is tot bij mij komen, in een slechte periode wil ik toch altijd mijn frustraties kwijt..zette we het meteen via filmpje op youtube? kijkplezier voor later, en voor onze kleinkinderen
                            Last edited by dianabolic; 18-11-2008, 18:28.
                            If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

één ding .......je bent wel dapper dit is een bb/fitness forum waar ongetwijveld een hoop mensen met jaren aan ervaring in de vechtsport zitten.... je kan beter specifiek vragen of er iemand is die ongeveer jou leeftijd/gewicht/ervaring heeft of ie met je wil sparren...of anders of iemand je wat kan leren... boksen is leuk, maar ik kan er persoonlijk niet tegen dat ik niet mag trappen, er gaat niets boven een goed geplaatste low-kick of een harde elleboog zeg ik altijd maar
                              uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X