ThanX!! kvind het wel moeilijk en spannene en eng maar ik houd vol! ik blijf eten!
Met de billen bloot...
Collapse
X
-
Originally posted by Heineken View PostOK! Houdt dit eerst eens een week of twee vol en ga dan weer eens op de weegschaal staan. Dagelijks wegen moet je mee stoppen. Probeer jezelf een realiseerbaar doel te stellen en al naar gelang de resultaten stel je dit om de twee weken bij.!
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Mijn UP2Date eetschema, graag nog verbeteringen gevraagd!
Ik begin nu wat zwaarder te worden en ik ga zo door!
4 december: 57,7 op weegschaal sochtens
5 december: 58,2 op weegschaal sochtens
--> 8 december: 58.6 op weegschaal sochtens <--
Training S'morgens:
Training S'middags
Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Vraag1: Nog een wheyshake nemen na de training s'morgens? Ik eet
een half uur erna..
Vraag2: Ontbijt goed zo?
Vraag3: Waar kan ik nog wat toevoegen?
Vraag4: De Post WO voor s'morgens (4 boterhammen enz.) is deze
beter te vervangen door: 100 Gram Brinta/Haver, 300 ML Melk,
30 Gram Whey, en eventueel Honing voor de snelle suikers? Of
zal ik er i.p.v. Honing 2 hele eieren toevoegen?Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Ik zou je wey vervangen door een gainer eerlijk gezegd. Je bent te mager zoals jezelf al aangeeft dus een gainer is meer van toepassing op jou dan een whey. Eiwitten krijg je trouwens al meer dan genoeg binnen met je normale voeding zie ik in je schema.
Comment
-
Originally posted by Don F View PostIk zou je wey vervangen door een gainer eerlijk gezegd. Je bent te mager zoals jezelf al aangeeft dus een gainer is meer van toepassing op jou dan een whey. Eiwitten krijg je trouwens al meer dan genoeg binnen met je normale voeding zie ik in je schema.
wat een onzin.
Op dat soort tijdstippen (na ontwaken en na trainen) heb je juist snelle eiwitten nodig. Gaat om de kwaliteit dan en niet om de kwantiteit (waar jij het over hebt).
Gainers zijn niks anders dan kh+ew+vet in een poedertje, kan je veel beter uit je gewone voeding halen. Gainers hebben naar mijn inzicht geen enkel voordeel boven voeding (behalve praktische redenen).
Voor de snelle kh kan je ook gewoon bijvoorbeeld vitargo nemen.
En waarom zou je niet van je magerte af kunnen komen zonder gainen? Gewoon eten. Ikzelf kom ook af van 60 kg 1.81m (ongeveer zelfde stats qua magerheid) en ik heb ook geen gainers genomen. Gewoon voedsel.
Ik snap echt niet dat mensen denken dat magere gasten niet kunnen aankomen zonder gainer. Er zit toch geen heel geheim, speciaal middeltje in dat groei triggert? Alleen maar doodgewone kh, ew en vetten die je ook uit gewone voeding kan halen (vaak is dit zelfs nog beter, aangezien sommige gainers voor de helft uit suiker en whey bestaan).
Do some research voor je dit soort ludieke uitspraken gaat doen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Spank View PostVraag1: Nog een wheyshake nemen na de training s'morgens? Ik eet
een half uur erna..
Vraag2: Ontbijt goed zo?
Vraag3: Waar kan ik nog wat toevoegen?
Vraag4: De Post WO voor s'morgens (4 boterhammen enz.) is deze
beter te vervangen door: 100 Gram Brinta/Haver, 300 ML Melk,
30 Gram Whey, en eventueel Honing voor de snelle suikers? Of
zal ik er i.p.v. Honing 2 hele eieren toevoegen?
2. Op ochtend training zou ik zelf een groter ontbijt nemen.
3. Verdeling e.d. ziet er voldoende uit. Vetten zit ook hoog, Eiwitten zou wellicht nog iets naar beneden kunnen om gelijk te verdelen over KH en vetten.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Postwat een onzin.
Op dat soort tijdstippen (na ontwaken en na trainen) heb je juist snelle eiwitten nodig. Gaat om de kwaliteit dan en niet om de kwantiteit (waar jij het over hebt).
Gainers zijn niks anders dan kh+ew+vet in een poedertje, kan je veel beter uit je gewone voeding halen. Gainers hebben naar mijn inzicht geen enkel voordeel boven voeding (behalve praktische redenen).
Voor de snelle kh kan je ook gewoon bijvoorbeeld vitargo nemen.
En waarom zou je niet van je magerte af kunnen komen zonder gainen? Gewoon eten. Ikzelf kom ook af van 60 kg 1.81m (ongeveer zelfde stats qua magerheid) en ik heb ook geen gainers genomen. Gewoon voedsel.
Ik snap echt niet dat mensen denken dat magere gasten niet kunnen aankomen zonder gainer. Er zit toch geen heel geheim, speciaal middeltje in dat groei triggert? Alleen maar doodgewone kh, ew en vetten die je ook uit gewone voeding kan halen (vaak is dit zelfs nog beter, aangezien sommige gainers voor de helft uit suiker en whey bestaan).
Do some research voor je dit soort ludieke uitspraken gaat doen
Doe maar rustig aan kerel
Ten eerste heb ik niks gezegd omtrent het tijdstip waarop je een shake zou nemen.
Ten tweede hij gaf eerder aan "bang" te zijn om meer te eten. Wellicht dat een shake bij ZIJN geval een optie kan zijn om meer binnen te krijgen (shake drink makkelijker weg, dan 6 boterhammen extra eten in mijn ogen en ziet er wellicht minder angstaanjagend uit voor hem).
Ten derde als je zijn whey goedkeurd, waarom dan niet een gainer? Beide poeders die niet echt nodig zijn in principe, maar gezien punt twee in hem zijn geval wellicht wel aan te raden.
Ten vierde ben zelf ook zonder gainers aangekomen (10kg) want was zelf ook aan de magere kant (1,92m en 73kg). Dus ja ik heb ook wat research gedaan, anders had ik toen ook wel naar de poeders gegrepen
En last but not least ieder heeft zo zijn mening en ideeën....
Ciao F.
Comment
-
Originally posted by Don F View PostDoe maar rustig aan kerel
Ten eerste heb ik niks gezegd omtrent het tijdstip waarop je een shake zou nemen.
Ciao F.
Originally posted by Don F View Post
Ten tweede hij gaf eerder aan "bang" te zijn om meer te eten. Wellicht dat een shake bij ZIJN geval een optie kan zijn om meer binnen te krijgen (shake drink makkelijker weg, dan 6 boterhammen extra eten in mijn ogen en ziet er wellicht minder angstaanjagend uit voor hem).
Ciao F.
Ten derde als je zijn whey goedkeurd, waarom dan niet een gainer? Beide poeders die niet echt nodig zijn in principe, maar gezien punt twee in hem zijn geval wellicht wel aan te raden.
Ciao F.
Verder moet je gewoon niet afhankelijk worden van een supplement. Het is een aanvulling op je voeding (zoals whey om de leemtes in te vullen), geen vervangen en hoe jij het voorstelt is het juist WEL een vervanging.
Ten vierde ben zelf ook zonder gainers aangekomen (10kg) want was zelf ook aan de magere kant (1,92m en 73kg). Dus ja ik heb ook wat research gedaan, anders had ik toen ook wel naar de poeders gegrepen
Ciao F.
Originally posted by Don F View PostD
En last but not least ieder heeft zo zijn mening en ideeën....
Ciao F.
Alleen die van mij is de enige juiste
nee ff zonder dollen: het is absoluut niet persoonlijk bedoeld, het is alleen verwarrend voor een topicstarter als er een beetje loos advies wordt gegeven. En met dit forum proberen we juist minder verwarring te scheppen en opheldering te leveren22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Toen ik een jaar of 17 - 18 was had ik ook zo een postuur hoor kerel ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Ik was wel iets zwaarder maar ben ook wel een kleine 20cm langer dus uiteindelijk het zelfde.
Komt allemaal wel goed hoor straks als je rond de 20-22 komt is het in eens anders om let maar op.Who's the Chef
Comment
-
Nou hierbij dan nog even mijn mening/toelichting
eerste punt: true. Al vind ik whey in de morgen weinig meerwaarde geven dan gewoon een goed ontbijt. Maar dan preek ik me tegen wat betreft de gainer, maar daar kom ik zo op terug.
2de punt: true. Zeker moet je je problemen onder ogen komen, wat TS dus indd al doet. Maar blijf er toch bij dat in eerste instantie een gainer een opstap kan zijn om meer te gaan/kunnen/willen eten. Dus niet als een blijvende oplossing.
3de punt: Klopt. Meeste gainers zitten indd veel suikers en ook vet in (als ik wat neem, neem ik daarom ook meestal een whey/gainer van xxl). En ik boedoelde het dus niet als een blijvende vervanging (punt 2 dus). Zal de volgende keer wat specifieker zijn
4de punt: zie punt 2
5de punt: Wist ik al, maar iedereen kan nog wat bijleren he, including me
Ciao F.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-