Steigerbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Steigerbouw

Kan mij iemand hier mee helpen.
    Ik weet als je traint dat rust belangrijk is.
    Maar op sommige dagen ben ik op het werk veel bezig met steigerbouw.(8uur per dag)
    Hoe zit het dan met je rust.
    Is het dan verstandig om gewoon te trainen of moet je die dag gewoon niet trainen.

Gewoon luisteren naar je lichaam, je lichaam kan niet praten maar geeft wel signalen.

Comment

Ja ik werk ook in de bouw,heb het affentoe ook wel is moeilijk maar idd luisteren naar je lichaam,en rustig met de rug en schouders.
      Train altijd wel door eigelijk maar goed opwarmen en rekken!
      Status:bulking

Comment

Zelf ook een tijdje relatief zwaar werk gedaan (ene dag wel andere dag niet), maar als ik gewoon niet meer kon nam ik een dagje extra rust of trainde ik wat lichter.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja maar steigerbouw is inderdaad wel zwaar werk veel tillen enzo zorg er gewoon voor dat je luisterd naar je lichaam en anders tain je wat lichter ofzo

denk dat je de dagen dat je werkt je benen al niet kan trainen want ladder op ladder af met steigerpalen is nu niet bepaald rust voor je benen

succes

Comment

Als magazijnmedewerker moet ik ook vaak orderpicken en dat is ook behoorlijk intensief werk. Ik probeer dan altijd goed nar mijn lichaam te luisteren. Als de signalen goed zijn ga ik gewoon voluit trainen. Zoniet, dan sla ik een keertje over of train ik lichter.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X