Originally posted by Falstyr
View Post
Is voeding het belangrijkste van het bodybuilden?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostHoe dan ook...eten is het moeilijkste, daarna rust...sporten zelf is relatief easy. Of ben ik de enige die dat vind :P22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Voeding is idd zwaar belangrijk, het is moeilijk omdat mensen vaak niet van lekker dingen af kenne blijven en niet clean kunnen eten, doe je dit wel dan is alles een stuk makkelijker..Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHoe dan ook...eten is het moeilijkste, daarna rust...sporten zelf is relatief easy. Of ben ik de enige die dat vind :P"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
En als je het nodig vind om langs de Mac/Burgerking/KFC of wat dan ook te gaan.. dan neem je lekker de meeste eiwitjes erin (wat bij KFC wel niet zo'n probleem zal zijn). Mac bijv. mcchicken.. 21 grammetjes eiwit toch wel aardig
Originally posted by Leo1988 View PostRELATIEF easy inderdaad Eten blijft toch verreweg het meeste werk en tijdrovend voor mij
Anders gezegd, als het niet hoefde zou ik het ook niet doen.
Comment
-
oke duidelijk.......heb vorige week volgens mij iets te zwaar getraind,had ales met 10kg meer gedaan en tot het uiterste gegaan,met begeleiding gelukkig wle,toen ik thuis kwam moest ik wel kotsen dus was niet zo goed,in het weekend spierpijn rustig thuis, en vandaag getraind ging ehct super!(goed op voeding gelet)het lijkt wel of je na een flinke keer spierpijn direct sterker lijkt te zijn!hoop deze week als wat fat te verliezen!heb nu ook als profiel foto eentje van mijn rug!(hele schefe mislukte posekwam omdat me pa 3min zat te klooien met de camera voordat hij een foto maakte ik hellemaal half dood van het aanspannen!)
nog een vroog mijn vader gebruikt tijdje creatine,een trainings vriend van mij ook,voor mij lijkt het me overbodig,maar zou het extra helpen?
groetjes
Comment
-
Het helpt ongetwijfeld, ik zou alleen eerst zorgen dat je met goed eten, trainen en rust je kracht en spiermassa opbouwt. Op het moment dat je groei stagneert zou je dan kunnen starten met creatine. Dit geeft je (mits het bij je aanslaat) een boost, hiermee blijf je vooruitgang stimuleren en dat heeft ongetwijfeld ook invloed op je motivatie....
Enjoy!Fear doesn’t overwhelm you; you let fear overwhelm you.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...14 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: