Is voeding het belangrijkste van het bodybuilden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Hoe dan ook...eten is het moeilijkste, daarna rust...sporten zelf is relatief easy. Of ben ik de enige die dat vind :P
    Nee. Je bent niet de enige die dat vind.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoe dan ook...eten is het moeilijkste, daarna rust...sporten zelf is relatief easy. Of ben ik de enige die dat vind :P
      RELATIEF easy inderdaad Eten blijft toch verreweg het meeste werk en tijdrovend voor mij. Daarnaast is trainen gewoon vet, kijk er elke keer weer naar uit. Straks gaat de rug het weer ontgelden cant wait
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Voeding is idd zwaar belangrijk, het is moeilijk omdat mensen vaak niet van lekker dingen af kenne blijven en niet clean kunnen eten, doe je dit wel dan is alles een stuk makkelijker..
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Hier nog een die het met je eens is.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En als je het nodig vind om langs de Mac/Burgerking/KFC of wat dan ook te gaan.. dan neem je lekker de meeste eiwitjes erin (wat bij KFC wel niet zo'n probleem zal zijn). Mac bijv. mcchicken.. 21 grammetjes eiwit toch wel aardig

Originally posted by Leo1988 View Post
            RELATIEF easy inderdaad Eten blijft toch verreweg het meeste werk en tijdrovend voor mij
            Hier ook.. soms beetje jaloers op mensen die hun verdriet verwerken met eten
            Anders gezegd, als het niet hoefde zou ik het ook niet doen.

Comment

oke duidelijk.......heb vorige week volgens mij iets te zwaar getraind,had ales met 10kg meer gedaan en tot het uiterste gegaan,met begeleiding gelukkig wle,toen ik thuis kwam moest ik wel kotsen dus was niet zo goed,in het weekend spierpijn rustig thuis, en vandaag getraind ging ehct super!(goed op voeding gelet)het lijkt wel of je na een flinke keer spierpijn direct sterker lijkt te zijn!hoop deze week als wat fat te verliezen!heb nu ook als profiel foto eentje van mijn rug!(hele schefe mislukte posekwam omdat me pa 3min zat te klooien met de camera voordat hij een foto maakte ik hellemaal half dood van het aanspannen!)
              nog een vroog mijn vader gebruikt tijdje creatine,een trainings vriend van mij ook,voor mij lijkt het me overbodig,maar zou het extra helpen?
              groetjes

Comment

Het helpt ongetwijfeld, ik zou alleen eerst zorgen dat je met goed eten, trainen en rust je kracht en spiermassa opbouwt. Op het moment dat je groei stagneert zou je dan kunnen starten met creatine. Dit geeft je (mits het bij je aanslaat) een boost, hiermee blijf je vooruitgang stimuleren en dat heeft ongetwijfeld ook invloed op je motivatie....

Enjoy!
                Fear doesn’t overwhelm you; you let fear overwhelm you.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X