(allereerst ff een compliment voor al de shit die jullie, ons laten voorkomen door verkeerd te trainen en eten. Een bedankje voor alle adviezen die jullie dagelijks voor nop en de liefde voor fitness/bodybuilding geven.)
Ik heb de posten gelezen en nu loop ik tegen een klein probleem...
Voor ik een voedingschema en training ga samen stellen moet ik eerst precies weten wat mijn doel is! (niet echt onbelangrijk)
Ik wil graag aankomen in spieren maar niet in vet. Kan dit wel! Als dit namelijk erg moeilijk is dan ga ik mijn eerst richten op de traditionele manier van trainen doormidden van bulken en dan cutten. Maar moet zeggen dat ik dat het liefst niet doe.
Ik ben een man van nu 79 kilo, 177 lang, 31 jaar en ongeveer 17% vet Voornamelijk op de middel. (ga woensdag een 7p meting doen) wil het liefst 2/3 keer per week hardlopen (5/10/15 km) en 2/3 keer per week full body gaan fitnessen. (verhoudingen komen nog)
Ik rook niet, drink niet (soms een wijntje maar das makkelijk te laten) en train al heel mijn leven in diverse sporten (fitness, hardlopen, boksen, klimmen en nog veel meer)
As ik zonder restricties of mogelijkheden kijk, wil ik NU EINDELIJK een atletische lichaam hebben (+/- 11% en een redelijk spier) waar ik ook de bouw voor heb. (brede boven bouw)
Dus een lange post met een simpele vraag, kan ik redelijk spier opbouwen zonder te veel vet aan te komen?
Bedankt mensen en tot post!
Lesley
Comment