Vooruitgangen SpankSta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vooruitgangen SpankSta

4 december: 57,7 op weegschaal S'ochtens
    5 december: 58,2 op weegschaal S'ochtens ( Vetpercentage4puntsmeting: 7 %)
    8 december: 58.6 op weegschaal S'ochtens
    13 decemmber: 59.5 op weegschaal S'ochtens

DIT IS DUS EEN 2 KILO IN 1 WEEK? Ik zit nu op 3300 KCALS moet ik dit nu gaan verlagen? Of is dit allemaal vocht wat er nu bij komt? in het begin? ik post mn eetschema later wel

wat ik ook klote vind is dat ik maar max 147 gram (2,5gr per kilo) binnen mag krijgen, want EIWITTEN zitten echt overal in (lees brood/havermout) Dus ik kan niet meer eten als 250 gram kwark en 1 shake per dag en dan zit ik er nog boven

WEET IEMAND GEZONDE KH WAAR GEEN EIWITTEN INZITTEN?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

rijst :P

Comment

OUDE SCHEMA:

NIEUWE SCHEMA:

Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Zojuist 4puntsmeting verricht en het percentage was aanzienlijk omhoog geschoten (vocht misschien?) de weegschaal gaf ook al 73 aan waar normaal 65 %)

- 4 december: 57,7 op weegschaal S'ochtens
        - 5 december: 58,2 op weegschaal S'ochtens ( Vetpercentage 4puntsmeting: 7 %)
        - 8 december: 58.6 op weegschaal S'ochtens
        - 12 december: 59.5 op weegschaal S'ochtens (verpercentage 4puntsmeting: 9.2%)

Comment

in zon korte tijd meten heeft helemaal geen zin (gewicht). Ten eerste groeit massa niet lineair en ten tweede *ben ik ff vergeten*

Ik denk als je 1x in de 1-2 weken een vet en gewichtsmeting laat doen en dit door laat lopen je een veel reeeler beeld krijgt van je progressie.

Verder kan die kilo inderdaad vocht zijn, voeding in je maag, niet-lineaire groei (ff de term vergeten) van je massa of iets anders zijn. Niet teveel aan vastklampen.

Als je vet al een paar weken achter elkaar echt zoveel stijgt, zou ik je kcal toch wat verder omlaag brengen. Nou is 3300 kcal niet zo veel, maar je weet maar nooit (ik zeg dit vanwege je stats)

edit: ohwja, meetfouten daar zijn dietistes over het algemeen vrij goed in. Zo was ik ineens van 12,9% naar 9,2% gegaan na een zware spaanse vakantie waar ik het grootste deel van de avonden bier dronk en vrij veel slechte zooi per dag weg at (naast mn gewone schema). En als je de foto's vergelijkt voor en na begrijp je ook wel dat er iets niet klopt
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X