Mijlpaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijlpaal

Hallo allen! Jullie kennen mij onderhand allemaal wel als de 'DBB-forumGEK'!

Toch wou ik mijn eerste mijlpaal met jullie vieren door door middel van een Digitaal Biertje!

Ik woog vanmorgen 60 Kilo op mijn weegschaal! Ik was begonnen met 57 (daar ik nog steeds bang ben voor vet gainen ga ik wel door!) en mijn volgende doel is 65! Dit hoop ik binnen een maand te halen is dit rendabel?

NOG 1 VRAAGJE!!

Ik draai nu een schema van om en nabij de 3200 kcals (Daar mijn onderhoudt 2500 is!)
    IS DIT NIET TE VEEL? Want ik ben 3 kilo aangekomen in 1,5 week! Of is dit enkel in het begin zo?

NOG EEN ANDER VRAAGJE!!

Is het nu beter om een FB voor massa te gaan volgen dan een Split (4xpw)?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Ik zou de voeding iets minderen kerel.
    Je zal wel hard gainen maar weet zeker dat er een flink deel vet bij zal zitten.

Training schema moet je kijken wat voor jou werkt dat is voor iedereen anders.
    Who's the Chef

Comment

Het is zo gegaan met aankomen: (Dus eerste week bijna 2 kilo) Maar nu gaat het langzamer en kzit op 3200 ( in 6 dagen 0,5 Kilo, is dat niet oke BEEN? of moet ik nogsteeds mijn voedingsschema verlagen?)

* 4 December: 57,7 op weegschaal S'ochtens
      * 5 December: 58,2 op weegschaal S'ochtens ( Vetpercentage 7 %)
      * 8 December: 58.6 op weegschaal S'ochtens
      * 13 December: 59.5 op weegschaal S'ochtens (verpercentage 9.3 %)
      * 18 December: 59.9 op weegschaal S'ochtens
      * 19 December: 60.0 op weegschaal S'ochtens

Ik houdt hier een log bij (Hier staat ook mijn trainingsschema + Foto's + eetschema): Spanksta gaat Loggen..! - DutchBodybuilding.com Forum
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

2.3 kg aan komen in 8 dagen en 2.3 % vet aan komen.

dus...!!! ja je bent vetter geworden, hebt 1 kg massa gewonnen en 1.3kg vet.
        Who's the Chef

Comment

Mooie mijlpaal. En van die 3kg in een week is ook een hoop vocht vanwege je hogere koolhydraatinname.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zoals ik al op msn zij: je bent lkkr bezig man! je zij me eerst dat je moeite had met meer te gaan eten maar denk dat je dat nu ook onder de knie hebt.
            heel netjes van je nog ffies en we zitten op zelfde gewicht!

en over je vraag over schema kunnen wij niet beantwoorden is maar wat jij het lekkerste vind en waar je lichaam het meeste resultaat op boekt.

Calisthenics / Street workout

Comment

Hartelijk dank allemaal; @been dat is de eerste week alleen; nu gaat het langzamer miss toch vocht?

Comment

Originally posted by Been View Post

2.3 kg aan komen in 8 dagen en 2.3 % vet aan komen.

dus...!!! ja je bent vetter geworden, hebt 1 kg massa gewonnen en 1.3kg vet.

hij is maar 1.3 kilo aangekomen en 2.3% vet dus das geen massa
                zou ook wel overdreven zijn als je 1 kilo spieren aankomt in 8 dagen :P

Comment

Tsjah! maar mijn buikje voelt ook wel wat blobbiger enzo aan dus miss vocht?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X