Waar goede vetmeting?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pinkeltje View Post
    Dit is een goed apparaat om je lichaam op te meten op 10 punten.

Bodystat
    Das alsnog geen huidplooi. Waarom zou dat wel werken dan?

Comment

Omdat je hierbij de doorstroom van electriciteit op meerdere punten meet in plaats van alleen door je voeten.
      Maar: huidplooi blijft beter wat mij betreft.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wel erg triest dat ze met een weegschaal aan komen zetten :S

Mijn eerste meting was wel een huidplooimeting, gewoon door een instructeur... guess I'm lucky..

Ik wist niet dat goede metingen zo moeilijk te vinden waren. Vorige week liepen ze bij ons in het centrum van OMEGA 4 boter (sponsor iets) met zo'n elektronen ding, kon je vasthouden en dan berekende die je vet per lichaamsdeel. Niet gedaan want het was druk;P, maar best interessant.

Heb je inmiddels al een huisplooi meting weten te fixen?
        1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Wow hahaha pink! Ben nog meer onder de indruk van je post, dan van het weegschaal gekut
          In Twente leer je vanzelf allerlei handige benamingen en termen voor mensen die onzin uitkramen. Koekwaus is meer een woord van mijn pa eigenlijk.

Is het al gelukt om een goede meting te krijgen?

Comment

Originally posted by Pink View Post
            In Twente leer je vanzelf allerlei handige benamingen en termen voor mensen die onzin uitkramen. Koekwaus is meer een woord van mijn pa eigenlijk.

Is het al gelukt om een goede meting te krijgen?
            Koekwaus is brabants. Neem dat maar van deze Brabo aan
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Little bump Maar dit was de eerste link die ik op google kreeg toen ik op "huidplooimeter oostende" zocht En eigelijk de enigste waar ik iets mee ben.

Nu de vraag: wie heeft hier allemaal zelf een huidplooimeter? En waar hebben jullie deze dan gehaald. (En dan kijk ik meer naar de Belgen, omdat ik liever niet via internet koop).

In mn gyms kunnen ze geen goeie meting doen en om hier voor naar een dietist te gaan zie ik toch ook niet zitten
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                Little bump Maar dit was de eerste link die ik op google kreeg toen ik op "huidplooimeter oostende" zocht En eigelijk de enigste waar ik iets mee ben.

Nu de vraag: wie heeft hier allemaal zelf een huidplooimeter? En waar hebben jullie deze dan gehaald. (En dan kijk ik meer naar de Belgen, omdat ik liever niet via internet koop).

In mn gyms kunnen ze geen goeie meting doen en om hier voor naar een dietist te gaan zie ik toch ook niet zitten
                Ik heb zon plastic tangetje, maar dat werkt bij mij niet. Als ik het zelf doe, of als iemand het bij me doet (kan zelf nooit overal goed komen), werkt het niet. Veel te laag, kon gewoon niet kloppen. Maar kan ook aan me techniek liggen ipv aan dat ding haha. Lijkt wel wat op deze

Als je wilt kan ik m wel opsturen, ik heb er toch niets aan.

*Voel me best wel laks, dat ik nog steeds geen goede heb gevonden

Comment

Als ik zo rondkijk gelijken die dingen op een schuifmaat.. Zou je die ook kunnen gebruiken daarvoor?

Comment

Dat lijkt op de vetmeter die mijn oom in zijn gym gebruikt Sancho
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Leuk Ik heb zo ene thuis liggen.

Kzal hem straks eens testen dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...