nee klopt het is niet mijn fysiek, maar was gewoon benieuwd op wat voor percentage hij zat.
vetpercentage op deze foto
Collapse
X
-
Originally posted by little View Postlijkt me gewoon van internet afgeplukt
Mooi fysiek dat wel zou ik op dit moment dik voor tekenen.
en dat het zijn foto niet was zie je zo wel tog, op de ene foto zie je wel zijn hoofd en op zijn andere foto is zijn hoofd weg
kwa foto zag ik het ook wel, dat hij het niet was, maar in iedergeval
ik hoop voor de gene die het wel mooi vinden dat ze dit fysiek halen
het is jullie van harte gegundPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postvind het zelf niet een mooi fysiek, ik hou meer van groot en gespierde
en dat het zijn foto niet was zie je zo wel tog, op de ene foto zie je wel zijn hoofd en op zijn andere foto is zijn hoofd weg
kwa foto zag ik het ook wel, dat hij het niet was, maar in iedergeval
ik hoop voor de gene die het wel mooi vinden dat ze dit fysiek halen
het is jullie van harte gegund
dat is een beetje mijn maximale doel. Ik weet het alleen neit meer hoor. Wordt overstelpt met info enw eet niet meer precies wat ik moet. Zuchtjes.
Wil dus wat groter worden, maar mijn vetpercentage moet zakken...hahaIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View Postdat is een beetje mijn maximale doel. Ik weet het alleen neit meer hoor. Wordt overstelpt met info enw eet niet meer precies wat ik moet. Zuchtjes.
Wil dus wat groter worden, maar mijn vetpercentage moet zakken...haha
Dan zal je echt voor 1 van de 2 moeten kiezen in het begin lukt het allebij nogwel maar daarna moet je tog egt een keuze maken wat logisch is als je eerst bulkt en dan gaat cutten he
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment