anabolic dieet Mauro Di Pasquale

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolic dieet Mauro Di Pasquale

Hey allemaal .

Ben me aan het inlezen in het Anabolic dieet en het lijkt me een goede methoden .
    nu is mijn vraag zijn er hier mensen op het forum die ervaring hebben met dit dieet en evt nog wat tips +aanvulling kunnen geven

Nog nooit van gehoord eigenlijk

Als je het dieet nou post kunnen we er naar kijken
    Who's the Chef

Comment

re

hey been ,

Ja het is te vergelijken met keto(ckd)dieet vorm .

Ma t/m Vrij 60% vet/35%pro/5%kh en dan de ZA+Zo een carbload om het glycogeen aan te vullen het weekend ga je dus juist hoog in de KH en wat lager in de protein +vetten .

zo ziet het Anabolic dieet er uit .

Comment

Dat komt neer op veel vetten eten, en weinig koolhydraten toch? Dit omdat je lichaam dan minder snel spieren zou afbreken. Je vetpercentage zou gelijk blijven en je gewicht zou hoger worden. Je eet niet op tijden, maar wanneer je honger hebt. Door de weeks de koolhydraten aan het einde van de dag ipv in de ochtend. Laatste week gerommel met cal; eerste dag 1000 eraf, daarna 500 ofzo? Geloof dat ze in het weekend zelfs pizza/hamburgers enz aanraden?
        Als ik het goede voor me heb, lijkt het me een erg ongeloofwaardig -en jezelf moeilijk maken om niets- iets.
        Last edited by Patricia86; 25-01-2009, 13:26.

Comment

Ik denk dat je al langs t-nation bent geweest voor je info, zo niet, er is een 4000+ post lange topic over het anabolic diet waar mensen hun logs bij houden en resultaten bespreken. Kan dat altijd nog checken

Van wat ik gelezen heb ging nagenoeg iedereen er giganstisch goed op, zelfs de sceptici (en daar zijn er nogal wat van)

Eerste 2 weken even doorzetten maar dan moet het goed komen
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Dat komt neer op veel vetten eten, en weinig koolhydraten toch? Dit omdat je lichaam dan minder snel spieren zou afbreken. Je vetpercentage zou gelijk blijven en je gewicht zou hoger worden. Je eet niet op tijden, maar wanneer je honger hebt. Door de weeks de koolhydraten aan het einde van de dag ipv in de ochtend. Laatste week gerommel met cal; eerste dag 1000 eraf, daarna 500 ofzo? Geloof dat ze in het weekend zelfs pizza/hamburgers enz aanraden?
            Als ik het goede voor me heb, lijkt het me een erg ongeloofwaardig -en jezelf moeilijk maken om niets- iets.
            het anabolic diet werkt zeker.. dat is al door meerdere mensen bewezen.

@sunny je krijgt nog een pm van mij had ff niet de tijd meer gehad

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              het anabolic diet werkt zeker.. dat is al door meerdere mensen bewezen.

@sunny je krijgt nog een pm van mij had ff niet de tijd meer gehad
              Ik ga eens even verder zoeken erover dan. Want ik krijg alleen rare links, zoals onzin over hamburgers eten enz.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Ik ga eens even verder zoeken erover dan. Want ik krijg alleen rare links, zoals onzin over hamburgers eten enz.
                Ben het grotendeels met jou eens Patricia. Met regelmaat verzadigd vet eten is niet goed voor de gezondheid. We weten inmiddels allemaal wel dat het lijdt tot obesitas, suikerziekte, hart/vaatziekten en diverse vormen van kanker. Misschien dat het dieet je op korte termijnen succes kan opleveren maar op de langere termijn, en dan bedoel ik op het gebied van je algehele gezondheid, dan is het misschien toch beter om een regulier bodybuilding dieet te volgen!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...erlifters.html

Ben er zelf ook al iets meer dan een jaar in het verdiepen. Voor het afslank deel kan ik het wel begrijpen dat het werkt. Je eet door de weeks eiwitten/vetten en in het weekend eet je je scheel aan koolhydraten.

Zelf heb ik meer interesse in droge massa aanzetten en kracht winst. En daar sta ik enorm skeptisch tegen over.

Hamburgers eten en zo is geen onzin in dat dieet. Je lichaam werkt op ketonen en niet op dat wat meer gangbaar is. Ook door de enorme insuline gevoeligheid slaat je lichaam alle koolhydraten op in de voorraden zodat je energie hebt om te sporten. Maar na een paar dagen is die voorraad aardig op en kun je dus verder in de week niet echt meer intense kunnen sporten. En daar kijk ik tegen op.

Tenzij je een carb dag midden in de week doet, maar das beetje nutteloos mbt de verbranding.
                  Last edited by Falstyr; 25-01-2009, 14:49.

Comment

Momenteel volg ik (na het lezen van vele artikel, logs en info van sakura) een CDK keto dieet.

En ik moet zeggen ik dat het heel plezierig vind, ik heet wel graag kaas en vlees, en ik mis brood en aardappelen niet (pasta wel ).

Ik ga nu in mn 4de week en ben 4 kg kwijt. 5cm aan mn middel is al verdwenen en als ik in de spiegel kijk zie ik wel het vetverlies en de spierwinst. Eerste week had ik refeed wat overdreven, deze week beter aangepakt Maar het kon zeker 5 of 6 kg zijn...

Ivm krachtverlies enzo kan ik zeggen dat ik er niks van merk. In tegendeel, vaak voel ik me meer explosiever.
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ben het grotendeels met jou eens Patricia. Met regelmaat verzadigd vet eten is niet goed voor de gezondheid. We weten inmiddels allemaal wel dat het lijdt tot obesitas, suikerziekte, hart/vaatziekten en diverse vormen van kanker. Misschien dat het dieet je op korte termijnen succes kan opleveren maar op de langere termijn, en dan bedoel ik op het gebied van je algehele gezondheid, dan is het misschien toch beter om een regulier bodybuilding dieet te volgen!
                      verklaar je hier nader mr dso. ik heb 7 maanden op ketosis geleefd. En ik vond dat het meest geweldigste momenten in me leven. Ik was vanplan zo te blijven. Dame die me alles over keto geleert heeft zit al 9 jaar erin en is nog kern gezond

Comment

re

Bedankt iedereen voor de goede info .

Heb er zeker hele goede dingen over gelezen en het lijkt me dus zeker het proberen waard .

@Sakurakilla kijk uit naar de pm heel top als je me nog wat informatie/tips kunt geven over deze methode .

Als iemand nog goede boeken weet over dit onderwerp hoor ik het graag

Comment

Er zijn boeken.

Anabolic Diet for Bodybuilders
                          Anabolic Diet for Powerlifters

Heb zelf de duitse versie voor BBérs gelezen.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                            verklaar je hier nader mr dso. ik heb 7 maanden op ketosis geleefd. En ik vond dat het meest geweldigste momenten in me leven. Ik was vanplan zo te blijven. Dame die me alles over keto geleert heeft zit al 9 jaar erin en is nog kern gezond
                            Verzadigd vet is nu eenmaal in verband gebracht met gevaarlijke ziektes, dat is onomstotenlijk bewezen. Ik geloof best dat je als je een korte poos dit dieet volgt dat je er goed van kunt afvallen. Ketosis klinkt mij namelijk helemaal niet vreemd in de oren. Maar ik heb het nu over lange tijd op deze vetten leven. En dan doel ik op jaren. Dat kan nooit gezond zijn.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

(Hopelijk mag ik link hier plaatsen )

Keto - Bodybuilding.com Forums Bij bodybuilding.com hebben ze een volledig onderdeel aan KETO gewijd. Je vind er vele vragen/antwoorden, logs, recepten etc.

Greetz
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X