nieuwe gegevens en vraagjes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe gegevens en vraagjes!

hallo allemaal, ik ben een lange tijd niet erg actief op dit site geweest!
    dat komt door de drukke studente maanden whaha..

maar ik ben laatst naar de fitnesscentrum geweest na 3 weken niet trainen,
    daarbij kreeg ik te horen dat ik anderhalve kilo was afgevallen, de goede nieuws was wel 1 kilo kwa vet, maar de slechte nieuws was dat er een halve kilo overbleef en dat zou dan van spiermassa verloren zijn gegaan!

dat vind ik erg jammer, ik eet laatste paar maanden sinds 2009 goed, variƫrend, en hoog kwa koolhydraten en eiwitten, dagelijks kcal ongeveer 3000 kcal!

ik sport 5 dagen per week op school daarnaast 3 dagen per week fitness en dan nog sport op sport vereniging. ik zat te twijfelen of ik dan wel genoeg kcal binnen krijg??

aangezien ik graag meer massa wil en mijn huidige gewicht 65 kg is en mijn doel rond 75-80 zat ik te denken om mijn dagelijkse voeding te verhogen naar 3500 kcal? daarnaast neem ik geen proteine shakes meer of zou ik dat juist wel moeten doen, ik bespaar wel geld zo door mijn eigen blender !

Bovenin de blauwe balk: Forum regels.

elke tip is welkom!

groeten YoungR.
    Last edited by Pinada; 22-03-2009, 14:26.

Ok, dus je wilt aankomen (in massa) maar je bent afgevallen (in vet en massa)... Dan lijkt mij een logische conclusie dat je inderdaad te weinig eet.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Jij hebt helemaal geen kuur nodig op 65kg. Reken eerst je voedingsbehoefte is uit zodat je daarna kan gaan kijken om meer te gaan kijken. Post ook je voeding en traininggschema. Waarschijnlijk zul je daar ook veel aan kunnen verbeteren.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by youngr View Post

daarnaast neem ik geen proteine shakes meer of zou ik dat juist wel moeten doen, ik bespaar wel geld zo door mijn eigen blender !

elke tip is welkom!.
        ik neem aan dat je een geintje maakt tog
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by jordy View Post
          Jij hebt helemaal geen kuur nodig op 65kg. Reken eerst je voedingsbehoefte is uit zodat je daarna kan gaan kijken om meer te gaan kijken. Post ook je voeding en traininggschema. Waarschijnlijk zul je daar ook veel aan kunnen verbeteren.
          bedoel je dat ie op 65 kilo wou gaan kuren

want zie dat de mot wat heeft verwijdert

Comment

Hij vroeg naar orale kuurtjes en geen spuiten omdat ie dat niet wilt.

Kortom...consequenter eten en sporten en geen steroids voorlopig.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Hij vroeg naar orale kuurtjes en geen spuiten omdat ie dat niet wilt.

Kortom...consequenter eten en sporten en geen steroids voorlopig.
              precies idd

denk nog maar even niet aan a.s.

maar idd consequenter eten en sporten wat fal dus ook al zegt

succes

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                bedoel je dat ie op 65 kilo wou gaan kuren

want zie dat de mot wat heeft verwijdert
                Dat bedoelde ik inderdaad want het blijkt dat hij zijn voeding en training niet op orde heeft, dus zou het zonde zijn om te gaan kuren terwijl hij als natural nog genoeg kan gainen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X