bij welke sportschool train jij en waar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Die kans is aanzienlijk ja.
    ik heb mijn schema bij het trainingsforum staan zou jij misschien als je tijd hebt voor me willen kijken of er nog iets bij kan,alvast bedankt.
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

Ik train sinds januari dit jaar in Purmerend bij een klein sportschooltje in de buurt genaamd Sporting de Gors. Me ouders zijn ook lid dus vandaar

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        is al zo'n gelijk topic geweest":
        http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...lub-sport.html

Ik sport in Amstelveen: Special Sports
        Man wat een zieke prijzen! 540 euro per jaar als je student bent en meer dan 800 euro normaal!!!!

Wel mooi, want je traint gewoon dichter bij mn huis dan ik zelf doe Bij mijn gym betaal ik overigens 100 euro per jaar (student)
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          Man wat een zieke prijzen! 540 euro per jaar als je student bent en meer dan 800 euro normaal!!!!

Wel mooi, want je traint gewoon dichter bij mn huis dan ik zelf doe Bij mijn gym betaal ik overigens 100 euro per jaar (student)
          tja je moet er wat voor over hebben
          en ja ik betaal studenten prijs.
          voordeel vind ik wel het is van 07.00 tot 23.00open alleen weekend iets later open en eerder dicht.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Ja die van mij is ook open tot 11 doordeweeks (weekends tot 7), maar ik kom toch nooit zo laat. Lig ik tot 6 uur sochtends te trippen in mn bed.

Binnenkort maar is even kijken dan waar jij je leven slijt
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Trouwens waarom ook echt in Amstelveen sporten als je in Amsterdam veel goedkopere en betere sportscholen hebt, waar je zelf ook nog eens dichterbij woont??

Of vond je Amsterdam gewoon stoer staan in je naam en woon je stiekum in Amstelhood

Comment

Trouwens waarom ook echt in Amstelveen sporten als je in Amsterdam veel goedkopere en betere sportscholen hebt, waar je zelf ook nog eens dichterbij woont??

Of vond je Amsterdam gewoon stoer staan in je naam en woon je stiekum in Amstelhood
                ik woon in het dorpje ertussen (tussen zuidoost en amstelveen)
                3x raden welke het is.....
                ...
                .......
                ...........
                ................
                ......................
                ............................
                Ouderkerk a/d Amstel
                en vond idd. amsterdam stoerder staan xD want niemand kent ouderkerk

Comment

Hahaha ja ik ken ouderkerk aan de amstel wel Echt op loopafstand bijna (ik woon in de buurt van oranjebaan)

Comment

Hahaha ja ik ken ouderkerk aan de amstel wel Echt op loopafstand bijna (ik woon in de buurt van oranjebaan)
                    oke bij de c1000 in de buurt dus of andere kant van de weg...

Comment

Niet echt zoo dichtbij oranjebaan, maar vanaf daar gaat ergens die weg naar ouderkerk toch? Ik woon meer richting sportlaan, tussen plein en sportlaan zeg maar, vlak naast halte sportlaan ook

Comment

oowh oke :P
                        je gaat gewoon naar de brandweer(of naar de sportschool) en dan heb je die lange weg waar je rechts de boederij hebt en links weiland en dan kom je bij de brug richting arena en dan ben je nog 5min van mijn huis vandaan

Comment

Train nu bij Quality Sport Centre in Tilburg, woon er zowat om de hoek dus keuze snel gemaakt echt een miniversie van de gym waar ik in Arnhem trainde (alles zo'n beetje de helft, helft cardio helft apparaten helft los..), maar omdat ik dus om de hoek woon kan ik vrij makkelijk tijden in plannen zodat het rustig is.
                          Last edited by little; 27-05-2010, 10:21.

Comment

City fit zwolle.
                            Still shrinking.

Comment

Welness Centre Terbregge in Rotterdam...

Comment

Ik train bij sc Kayersheerd in apeldoorn. Een typisch healthcenter, maar ze laten me wel gewoon mijn gang gaan met squatten en deadliften
                                Het is er niet vaak druk en ik woon er 300meter vandaan ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X