cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio

Mischien een domme vraag maar waarom cardio doen?

Is het enkel om conditie & vetgehalte laag te houden of heeft het nog voordelen ?

Conditie op peil houden en effectief vet verbranden.
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Als je met een voedingschema zit (bulken) is het dan aangeraden om geen cardio te doen?

Comment

Misschien Low Intensity Cardio, om je bf% beetje op peil te houden, anders niet. Je wilt namelijk tijdens het bulken zoveel mogelijk energie gebruiken voor de krachttraining om echt te gainen. Cardio helpt daar niet echt aan mee.
        "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Cardio om je BF op peil te houden? Cardio om je massa groei in de weg te zitten ja... En ervoor te zorgen dat je nog meer moet eten voor een goeie bulk.

Als je een lean bulk wil, moet je gewoon minder kcal boven behoefte zitten (+- 300 ofzo)
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Cardio om je BF op peil te houden? Cardio om je massa groei in de weg te zitten ja... En ervoor te zorgen dat je nog meer moet eten voor een goeie bulk.

Als je een lean bulk wil, moet je gewoon minder kcal boven behoefte zitten (+- 300 ofzo)
            Ja, low intensity cardio spreekt vooral vetreserves aan...zie toch niet voor niks al die BBers als oma'tjes op een loopband lopen na hun KT.

Comment

Ik zie Cutler al op de loopband na zn training
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                Ik zie Cutler al op de loopband na zn training
                Ja echt he...is ook geen gezicht, maar ze doen het toch. En ik neem aan niet zonder reden.

Comment

Originally posted by geniuz View Post
                  Ja echt he...is ook geen gezicht, maar ze doen het toch. En ik neem aan niet zonder reden.
                  En waar haal je dat ze wat kilometers op de loopbaan gaan lopen? Sommige BB'er kunnen bijna niet meer wandelen (moet maar eens filmpje van Coleman checken waar ie zn hams traint)

Ik denk toch echt dat BB'ers op andere manier werken
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by geniuz View Post
                    Ja, low intensity cardio spreekt vooral vetreserves aan...zie toch niet voor niks al die BBers als oma'tjes op een loopband lopen na hun KT.
                    Waar jij het over hebt is gewoon een cooling down van 5-10 minuutjes en voor de doorbloeding (schadelijke stoffen wegspoelen uit de spieren -> beter/sneller herstel). Slaat nergens op om in de bulk cardio te gaan doen.

Daarnaast doet 5-10 minuten LIT cardio vrijwel geen fuck voor vetverbranding en is het tevens slecht voor je testosteron.

Denk je dat ze na die gruwelijke meta-boost oefeningen (deadlifts/squats) nog behoefte hebben aan totaal zinloze LIT cardio???
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Was wel meer dan 10 minuten als ik het me goed kan herinneren...was zelf 20 minuten met HIIT bezig en toen ik klaar was waren hun nog bezig >.<

Maarja kan het ook mis hebben hoor, zie wel meer mensen express (meer dan uur lang) rustig wandelen.

Comment

Oke thx guys, vanaf nu 5 min LIC op de loopband en dan naar huis men shake drinken

Comment

5-10 Minuten LIT is niet slecht voor je testosteron hoor. LIT gaat je hormoonspiegel pas slopen vanaf 30 mins+ (structureel).
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat ik altijd weer bijzonder vind, zijn die huisvrouwen die eigenlijk al te laat zijn gaan sporten en dan 10 min lopen (wandelen) 10 min praten en dan 10min op de trilplaat want "dat is toch net zo goed als sporten''.....zucht..!!

En dan na 2 maanden er de brui aan geven want het helpt toch niet.
                            Zie t elke keer weer.

ps

Beetje off topic maar k moest t ff kwijt..............

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              5-10 Minuten LIT is niet slecht voor je testosteron hoor. LIT gaat je hormoonspiegel pas slopen vanaf 30 mins+ (structureel).
                              Weet ik dat ook weer

Hoe structureel is structureel? Moet je het eerst een maand ofzo doen 3-5x per week voor je een daling merkt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X