alleen trainen geeft problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alleen trainen geeft problemen

Hoi allemaal
    Ik heb een vraag: ik wil veel zwaarder gaan trainen maar durf niet omdat ik alleen train, ik heb in mijn omgeving nagevraagd of iemand wil meetrainen.
    Maar helaas ik sta er alleen voor en ben bang dat ik de laatste reps niet haal!
    herkennen jullie dit? of hebben jullie ook alleen getraind?
    Graag hoor ik van jullie thanx gr. joop

En de enquete hierachter is?

Ik train meestal alleen. Zo kan ik niet tot mn zwaarste punt gaan bij benchpress enzo, maar heb geen zin om gewichten van me af te rollen
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

je kan toch iemand op de sportschool vragen om te spotten?

Comment

ja ik vind dat erg,als ik kijk naar andere luitjes die wel de laatste eruit persen met hun maatje ben ik best sjaggie omdat ik het niet kan. BALEN BALEN

Comment

Hoi TJAA
          ja maar die gasten zijn zo erg bezig en ik wil niemand tot last zijn

Comment

de enquete hier achter is hoeveel luitjes alleen trainen en hoe ze aan de laatste zware rep komen

Comment

Spreek gewoon eens een gozertje aan op de gym, maakt geen reet uit. Gewoon beginnen als je binnenkomt en hij is er weer hey jongen, keertje vragen hoe het is etc etc naam vragen en dan ben je op een gegeven moment gymmaatjes. Hele probleem opgelost.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou ben ik redelijk sociaal ingesteld, maar zelfs voor de minder communicatief ingestelde personen moet je wel kunnen vragen "Hey man vind je erg om ff setje te spotten" naja alsie ja zegt issie automatisch social asshole, dus sure

Nou moet ik zeggen dat als ik voor meer dan 3 setjes spotter nodig heb ik wel altijd met maatje train, want als ik 8x3 doe wil ik niet 8x iemand van ze training afhalen.

Owh btw, spotter is spotter en niet deadlift hulp. Als mensen vragen of ik wil spotten dan wijs ik ze nooit af maar ik zeg ze van tevoren dat ik spot en niet een extra training kom doen, ben zelf ook bezig
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Nou dat bedoel ik juist! ze zullen best bereid zijn om 1x8 te helpen,maar dan houd het wel op!
                  En gelijk hebben ze want ze zitten volop in de training.
                  Ik ben zelf ook geconcentreerd bezig, zodat ik de oefeningen perfect doe.
                  Het zal wel een probleem blijven.

Comment

Bij gebrek aan Poll even uit de sectie 'Polls only' gehaald.

OT: Ik train zonder maatje, heb er geen problemen mee...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb zelf jaren lang alleen getraint en dan weer met iemand dan weer niet.
                      Maakt mij geen zak uit eerlijk gezegd, ik kom al jaren dagelijks in mij gym en ken dus iedereen eigenlijk wel dus een kleine moeite om even iemand te vragen of die even wil spotten... en als iemand het aan mij vraagt vind ik het natuurlijk ook geen probleem en dat weten ze, dus no problemo hiero
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

train in mn eentje, mp3 speler in harde muziek en lekker geconcentreerd het schema afwerken.

Enige punt waar ik misschien een spotter mis is met benchen/db press maar benchen kan ook in de smith/power rack.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Train altijd alleen.
                          Tenminste geen tijd verloren aan gesprekken over vanalles en nog wat.

Bij mijn laatste set bankdrukken vraag ik altijd iemand.
                          9 van de 10 zegt toch ja.

En zoals Gen. al zei, je hebt meteen contact met iemand.
                          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Train soms ook alleen...inderdaad gewoon aan omstanders vragen of ze je even willen helpen en anders gewoon aan eventuele begeleiding die er rond loopt. Zo leer je ook weer nieuwe mensen kennen.
                            "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Ik train ook alleen maar soms zou ik ook een maatje willen maar soms ook niet.

wanneer ik benhpress doe dan wil ik graag iemand die me helpt maar anders moet je ook altijd zoveel op elkaar w8ten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X