Massa opbouwen combineren met voetbal/voetbaltrainingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa opbouwen combineren met voetbal/voetbaltrainingen

Hey, ik ben nieuw op het forum en heb een beetje rondgekeken hoe ik het beste breder kan worden. Zoals de meeste nieuwe mensen hier heb ik een slechte levensstijl:
    1. Weinig slapen
    2. Als ik slaap, slaap ik laat en rol pas laat me bed uit
    3. Veel ongezonde tussendoortjes
    De tussendoortjes heb ik weten te verminderen. Ik eet nu o.a. bananen wanneer ik lekkere trek heb en ik kom ook steeds meer in een beter slaapritme terecht.

Voor een hardloper heb ik een ideale bouw. Ik ben 20 jaar, ben 1,95m lang, weeg 80 kilo en heb weinig vet. De sport die ik beoefen is voetbal. Hier is uithoudingsvermogen en snelheid mijn specialiteit. Voor voetbal train ik 2 avonden per week en in het weekend speel ik 1 of 2 wedstrijden op een redelijk niveau. (2e klasse senioren)

1- Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om breder te worden zonder dat dit invloed zal hebben op mijn uithoudingsvermogen en snelheid.
    2- Hoe combineer ik dit het beste met de voetbaltraining? (welke op dinsdagavond en donderdagavond plaatsvinden)
    3- Wat voor voedingsstoffen moet ik vaker gaan eten om met name sneller te herstellen
    4- Welke oefeningen raden jullie aan (heb geen geld, kan dus niet naar de sportschool. Ik heb wel een halter)
    5- Is een kickbox trainingsprogramma een optie? Ik hoorde dat die training zich richt op reflexen en je word er ook breder van. Ik zou het dan bijvoorbeeld kunnen combineren met een duurloop om toch mijn uithoudingsvermogen op peil te houden.

Ik ben een leek als het om fitness gaat maar ik ben aardig gemotiveerd. Sport is mijn ding dus ik zal geen problemen hebben met zware trainingsschema's

Hoezo heb je geen geld voor fitness maar dan wel voor kickboksen?
    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Op bijna al je vragen staat er antwoord op het forum...
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

stickies lezen!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Waarom antwoord er hier niemand op deze vraag?
          Lijkt me wel een goede vraag.
          Mss wel een idee voor een stickie.
          Krachttraining in combinatie met voetbal, zwemmen, golf, ...

Comment

Wat ik me bijna niet kan voorstellen, is dat iemand van 20 jaar geen geld heeft.
            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Met kickboxen alleen ga je echt niet zo heel veel breder worden hoor. Misschien dat je in het begin wat spieren krijgt maar daarna houd het toch ver op.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Redroest View Post
                Hey, ik ben nieuw op het forum en heb een beetje rondgekeken hoe ik het beste breder kan worden. Zoals de meeste nieuwe mensen hier heb ik een slechte levensstijl:
                1. Weinig slapen
                2. Als ik slaap, slaap ik laat en rol pas laat me bed uit
                3. Veel ongezonde tussendoortjes

De tussendoortjes heb ik weten te verminderen. Ik eet nu o.a. bananen wanneer ik lekkere trek heb en ik kom ook steeds meer in een beter slaapritme terecht.

Voor een hardloper heb ik een ideale bouw. Ik ben 20 jaar, ben 1,95m lang, weeg 80 kilo en heb weinig vet. De sport die ik beoefen is voetbal. Hier is uithoudingsvermogen en snelheid mijn specialiteit. Voor voetbal train ik 2 avonden per week en in het weekend speel ik 1 of 2 wedstrijden op een redelijk niveau. (2e klasse senioren)

1- Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om breder te worden zonder dat dit invloed zal hebben op mijn uithoudingsvermogen en snelheid.
                2- Hoe combineer ik dit het beste met de voetbaltraining? (welke op dinsdagavond en donderdagavond plaatsvinden)
                3- Wat voor voedingsstoffen moet ik vaker gaan eten om met name sneller te herstellen
                4- Welke oefeningen raden jullie aan (heb geen geld, kan dus niet naar de sportschool. Ik heb wel een halter)
                5- Is een kickbox trainingsprogramma een optie? Ik hoorde dat die training zich richt op reflexen en je word er ook breder van. Ik zou het dan bijvoorbeeld kunnen combineren met een duurloop om toch mijn uithoudingsvermogen op peil te houden.

Ik ben een leek als het om fitness gaat maar ik ben aardig gemotiveerd. Sport is mijn ding dus ik zal geen problemen hebben met zware trainingsschema's
                hier een kort antwoord. Eerst even goed inlezen en zoek naar de stickies.

1 tja, breder is wellicht meer gewicht, echter eventueel ook meer kracht /explosie in de benen om dit (ruimschoots) te compenseren
                (voor de liggende antwoord, voetballers (pro's etc) doen ook aan krachttraining.

2. op andere dagen, bijv. 3x trainen. lichaam voldoende rust geven is belangrijk.

3. eiwitten, goed voedingsschema. veel lezen.

4. geld geld. Te algemeen. je kunt oefeningen in de stickies vinden.

5. voetbal niet voldoende uithoudingsvermogen ? van kickboxen wordt niet niet echt breder.

Verder veel lezen, en eventueel gerichte vragen stellen. Verder keuzes maken. krachtraining met voldoende rust en een gericht voedingschema is het devies.
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                  Wat ik me bijna niet kan voorstellen, is dat iemand van 20 jaar geen geld heeft.
                  Ik ook niet. Tenzij je de hele dag op de bank zit, en op het geld van anderen teert.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  stickies lezen!
                  Amen

Comment

Breder worden? Meer eten, dan kom je er wel en blijven trainen natuurlijk.
                    Wat ben ik een spetter

Comment

Bestaat niet dat je geen geld voor de gym hebt, maar wel voor kickbokstraining.

Sluit me verder aan bij de rest.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X